Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-16, 14:53
  #1
Medlem
Hej om detta är i fel tråd snälla flytta!

Jag tänkte lägga upp stora mängder pengar på paypal och ha de där i typ 1 år. Vi snackar om så stora mängder att jag vet att paypal kommer få varningar även om jag kör med verifierade konton, eftersom de är "fake" verifierade så om de låses och de kontaktar mig kan jag inte intyga det är jag på något av kontorna. Finns det något annat än paypal eller måste jag sprida ut pengarna på typ 10 olika konton.

Alltså just nu vill jag bara ha så mkt info om paypal som möjligt innan ja vågar lägga upp pengarna. Typ vad är max direktöverföring? vad är max överföring. Om mitt konto är blockat är det det för alltid? Finns det något identiskt till paypal? Känns som paypal aldrig lämnar några klara svar på deras beslut..

Är även rädd att jag payar för virtuelt kort för att verifera pp och så låses det bara direkt istället.
Citera
2018-09-16, 16:06
  #2
Avstängd
just-in-i-anuss avatar
Varför i hela världen ska du ha dina pengar hos PayPal?
Citera
2018-09-16, 16:19
  #3
Medlem
Det är väll inte relevant?

EDIT: Och nej jag vill helst inte ha de där då jag inte litar på att paypal kommer låta de ligga bara. Så finns det något annat som är möjligt?
Citera
2018-09-16, 16:30
  #4
Medlem
Tex hade skrill funkat skit bra om det inte var för att pengarna de får in från ett konto måste matcha namnet jag har på mitt skrill konto.
Citera
2018-09-16, 23:11
  #5
Medlem
Läs användaravtalet din late jävel.

Max överföring inom EU är 2300 Euro (detta gäller alla betaltjänster), sen måste kopia på ID och adressbevis laddas upp och man får bara ha ett PayPal-konto och alla uppgifter måste vara korrekt ifyllda.

Ska du göra något fishy så undvik iaf PayPal.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback