Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-10-07, 08:22
  #25
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annakuwaso
ja jo men frågan var mer på att om man som köpare endast är ute efter typ 400mg mdma så skulle man ju föredra iaf jag skulle föredra att få dem färdiga för förtäring i en kapsel?`undrar bara varför det inte är mer vanligt att sälja mdma kapslar istället för knappar? kan ju innehålla vad som helst...
Handlar väl mer om trend skulle tro. MDMA tabletter är populära och ser antagligen fina ut och säljer. Kapslar är inte lika vanliga helt enkelt. Inte hört särskilt mycket om dem ens. Är väl att piloterna säljer och kommer någon med kapslar så är det inte lika välkänt.
Citera
2018-10-07, 21:57
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annakuwaso
ja jo men frågan var mer på att om man som köpare endast är ute efter typ 400mg mdma så skulle man ju föredra iaf jag skulle föredra att få dem färdiga för förtäring i en kapsel?`undrar bara varför det inte är mer vanligt att sälja mdma kapslar istället för knappar? kan ju innehålla vad som helst...

Där har du det. För då kan man pressa i vad skit som helst. Kan nästan gå i god för att det inte har cirkulerat tabs med ren MDMA i Sverige på väldigt många år. Eller jag ska vara lite mer ödmjuk, jag tror inte det iaf.
Citera
2018-10-08, 13:01
  #27
Medlem
Halmgriss avatar
1) Metadon motverkar MDMA-ruset. Duh?
2) MDMA 2 dagar i rad är nästinpå verkningslöst.
Citera
2018-10-08, 13:05
  #28
Avstängd
GentlemanMumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halmgris
1) Metadon motverkar MDMA-ruset. Duh?
2) MDMA 2 dagar i rad är nästinpå verkningslöst.
Det är tydligen alltid verkningslöst - jag tog 500 mg en gång, fick bara brainzaps! Jätteroligt knark! Tagit tre gånger - aldrig funkat.

Jävla skitknark! Köp tjack i stället!


Mvh Herr Mumin
Citera
2018-10-08, 14:09
  #29
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halmgris
1) Metadon motverkar MDMA-ruset. Duh?
2) MDMA 2 dagar i rad är nästinpå verkningslöst.
Du har lite rätt på första, men jag var rejält Ead då, helt skev. Och sover även utan något neråt inblandad.
På 2 dagar i rad så har du definitivt fel. Funkar fint för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av GentlemanMumin
Det är tydligen alltid verkningslöst - jag tog 500 mg en gång, fick bara brainzaps! Jätteroligt knark! Tagit tre gånger - aldrig funkat.

Jävla skitknark! Köp tjack i stället!


Mvh Herr Mumin
Du har nog haft dålig MDMA, 500mg är omöjligt att inte känna av, du borde iaf varit så väck att du knappt kunnat snacka.

Jo, håller på och väntar på mitt tjack nu ju, och har lite ändå. Så var inte orolig för den biten.
__________________
Senast redigerad av ChemicalGirl 2018-10-08 kl. 14:11.
Citera
2018-10-08, 14:09
  #30
Medlem
Mdma är den enda CS som jag faktiskt kan sova på utan problem. Man blir ju så slutkörd efter en kväll. Lite atarax eller lergigan och man somnar direkt ifall man skulle ha problem.
Citera
2018-10-08, 18:28
  #31
Medlem
Wikipedos avatar
En lina MDMA + en holk då säger man godnatt.
Citera
2018-10-08, 18:31
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Du har lite rätt på första, men jag var rejält Ead då, helt skev. Och sover även utan något neråt inblandad.
På 2 dagar i rad så har du definitivt fel. Funkar fint för mig.


Du har nog haft dålig MDMA, 500mg är omöjligt att inte känna av, du borde iaf varit så väck att du knappt kunnat snacka.

Jo, håller på och väntar på mitt tjack nu ju, och har lite ändå. Så var inte orolig för den biten.

Ifall han har gått på SRRI (antagonister) så fungerar inte MD*A øverhuvudtaget. Då substansen inte kan frisætta någon serotonin. Dærav brain zapsen.

Men ja, det fungerar utmærkt att køra i flera dagar dem få tillfællena man ska bruka något serotonin-utløsande.

Vid bra MD som du sæger ræcker allt mellan 15mg (teraputeiskt) 250mg (høgt rekreationellt).
Osæker på om Metadon verkligen førstør ett molly rus...
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback