Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-15, 19:42
  #1
Medlem
Yebutchys avatar
Jag kanske bara är lite känslig eller så, men jag tycker det är så jobbigt. Fast jag har bra tider då jag kan träna. Men det är det jobbigt när någon annan kommer in.

Speciellt jobbigt är det när folk kollar när man är helt röd och genomsvettig. Liksom ska man inte köra så att tröjan är genomsvettig eller vad är problemet?

Jag har ingen musik så jag vet att jag inte stönar. Sen är det värsta när blattar kommer in och stirrar på en som att jag var i Irak eller något. Typ att de är så "alpha" och så coola. Blattar ska alltid försöka ta mer vikt och sen se ut som idioter när de inte ens kan lyfta skiten. Sen har jag hört historier från kompisar om blattar som får värsta ryck och börjar babbla om att de kan slå skiten ur dem och att de inte är coola för att de kan lyfta mer än vad de kan.

Sedan ser det så jävla fånigt när de bara tränar överkroppen ser ut som värsta basketspelare. Pinnar som ben och steroid överkropp.

Svenska gamlingarna är värst och de stirrar på en när man gör squats. Det finnns faktiskt speglar. De brukar vara svenska så jag skyller inte bara på blattar.

Tjejer är också skitjobbiga. De tror att man stirrar på deras röv konstant. Måste konstant squata framför en. Liksom jag vill inte kolla på det svettiga överdrivet stora arsle. Nej. Ut!

Kanske borde göra mitt eget gym.
Citera
2018-09-15, 19:45
  #2
Medlem
Behöver ju inte ljuga. Aldrig stött på det som du beskriver och jag bor ändå i nåt ''ghetto'' ala förort.
Citera
2018-09-15, 19:51
  #3
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yebutchy
Jag kanske bara är lite känslig eller så, men jag tycker det är så jobbigt. Fast jag har bra tider då jag kan träna. Men det är det jobbigt när någon annan kommer in.

Speciellt jobbigt är det när folk kollar när man är helt röd och genomsvettig. Liksom ska man inte köra så att tröjan är genomsvettig eller vad är problemet?

Jag har ingen musik så jag vet att jag inte stönar. Sen är det värsta när blattar kommer in och stirrar på en som att jag var i Irak eller något. Typ att de är så "alpha" och så coola. Blattar ska alltid försöka ta mer vikt och sen se ut som idioter när de inte ens kan lyfta skiten. Sen har jag hört historier från kompisar om blattar som får värsta ryck och börjar babbla om att de kan slå skiten ur dem och att de inte är coola för att de kan lyfta mer än vad de kan.

Sedan ser det så jävla fånigt när de bara tränar överkroppen ser ut som värsta basketspelare. Pinnar som ben och steroid överkropp.

Svenska gamlingarna är värst och de stirrar på en när man gör squats. Det finnns faktiskt speglar. De brukar vara svenska så jag skyller inte bara på blattar.

Tjejer är också skitjobbiga. De tror att man stirrar på deras röv konstant. Måste konstant squata framför en. Liksom jag vill inte kolla på det svettiga överdrivet stora arsle. Nej. Ut!

Kanske borde göra mitt eget gym.

Det är intressant det där, med hur störd man blir av folk på gymmet. Jag hatar alla exact alla på gymmet vill ej se eller höra dem. Man får hitta tider då det inte är så mkt folk där helt enkelt, morgonen är väldigt bra. Jag går upp kl 4 varje dag för att jag skall få ut max av min träning när jag väl är på gymmet. Likväl finns det folk som tänker likadant och det brukar va en skara på 3-4 pers där som tränar men alla verkar ha samma inställning och ej vill bli störda så det funkar.

Sätt på dig ett par hörlurar och gå in i din bubbla, möt ingen med blicken och bara kör på.
Citera
2018-09-15, 19:52
  #4
Medlem
paprikaflickans avatar
Det där är bara inbillning, jag lovar.

INGEN på gymmet, inte ens blattarna, bryr sig om hur mycket du lyfter. Alla, precis som du själv, är där för att lyfta och ingen orkar titta på någon annan.

Att vara svettig på gymmet hör till och ingen skulle någonsin lägga märke till det. Hör väl till när man tränar? det är ingen finsalong du är i.

Och varför skulle tjejerna tro att just du stirrar på dem?

Det verkar mest som att du bär på en dos nybörjar-osäkerhet. Inget konstigt, men det kommer gå över efter ett tag. Haka inte upp dig på sånt där och kör ditt eget race bara.
__________________
Senast redigerad av paprikaflickan 2018-09-15 kl. 19:54.
Citera
2018-09-15, 19:56
  #5
Medlem
Yebutchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paprikaflickan
Det där är bara inbillning, jag lovar.

INGEN på gymmet, inte ens blattarna, bryr sig om hur mycket du lyfter. Alla, precis som du själv, är där för att lyfta och ingen orkar titta på någon annan.

Att vara svettig på gymmet hör till och ingen skulle någonsin lägga märke till det. Hör väl till när man tränar? det är ingen finsalong du är i.

Och varför skulle tjejerna tro att just du stirrar på dem?

Det verkar mest som att du är osäker, men skit och kör ditt eget race bara så kommer det gå över.

Vilket gulligt svar.
Citera
2018-09-15, 20:03
  #6
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yebutchy
Vilket gulligt svar.

Jag vet ej om du är man eller kvinna, jag tror du är man. Skit i dom, det är ingen som glor. Jo om du glor på dom kanske. Skit i dom.
Citera
2018-09-15, 20:04
  #7
Medlem
XX-Ambars avatar
Hatar att träna bland andra människor. Som tur är har vi ett bra gym på arbetsplatsen som man nyttjar gratis så klart. Så jävla skönt att träna där i lugn och ro utan en massa idioter som man vill kasta yxor mot ansiktet på.
Citera
2018-09-15, 20:13
  #8
Medlem
Jag tror det är du själv som är problemet.
På gym tycker jag att de flesta koncentrerar sig på sin egen träning och inte på andras.


Jag gör aldrig en squat för att någon snubbe ska spana in häcken tror inte att andra tjejer gör det heller.
Uppenbarligen har du fått för dig att tjejer squattar för att du ska kolla.

Jag vet inte vad det är för gym du går på men verkar konstigt om alla utom du spänner sig, stirrar eller åmar sig
Citera
2018-09-15, 21:06
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yebutchy
Kanske borde göra mitt eget gym.

Bra sammanfattat.
Citera
2018-09-15, 22:23
  #10
Medlem
Sheen999s avatar
Du överanalyserar något enormt, sluta tänk på vad som rör sig i andras huvuden, vad ska du med den informationen till?
Citera
2018-09-15, 22:41
  #11
Medlem
Qusimotos avatar
Det är därför man har hörlurar och stänger ut allt och enbart fokuseraf på sin träning. Om nån tok blänger på mig så vet jag att personen är avundsjuk på min fysik( om det är en kille)r det en tjej så tycker hon nog att jag har snygg kropp. Blattar spänner man bara blicken mot om dom glor så kollar dom bort.
Citera
2018-09-15, 22:50
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Det är därför man har hörlurar och stänger ut allt och enbart fokuseraf på sin träning. Om nån tok blänger på mig så vet jag att personen är avundsjuk på min fysik( om det är en kille)r det en tjej så tycker hon nog att jag har snygg kropp. Blattar spänner man bara blicken mot om dom glor så kollar dom bort.

Många bögar på gymmet som spanar in dig kanske
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback