Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-15, 19:12
  #1
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Pratade med Iphone
supporten förra gången men minns inte, tar för lång tid på Itunes varje man ska öppna telefonen från avaktiverat. tar för lång tid.


Fick tipset av dom att logga in på icloud stänga av hitta min Iphone lägga in kortet utan pinkod.
funkade då.


men nu funkar det det inte, vad är det jag missa? eller skickade han ngn till telefonen från apple som inte jag kan?
Citera
2018-09-16, 05:44
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Pratade med Iphone
supporten förra gången men minns inte, tar för lång tid på Itunes varje man ska öppna telefonen från avaktiverat. tar för lång tid.


Fick tipset av dom att logga in på icloud stänga av hitta min Iphone lägga in kortet utan pinkod.
funkade då.


men nu funkar det det inte, vad är det jag missa? eller skickade han ngn till telefonen från apple som inte jag kan?

Din förklaring är lite luddig, så det är svårt att förstå vad du menar pch med vad. Kan du förtydliga?

Kanske det är bättre du ringer Apples Support igen, de torde väl kunna ge dig bättre hjälp än att vi ska sitta här och gissa?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback