Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-15, 17:32
  #1
Medlem
dimensioners avatar
Hej en kompis har tagit 1200mg och 6mg xanor. Det finns stor chans att han har tagit mer. Hur farligt är detta? När jag träffade honom så var han helt väck. Kan han somna in på den dosen? Kan inte få tag på honom nu.
Citera
2018-09-15, 18:06
  #2
Medlem
Kajahs avatar
Det där är ingen vidare kombo. Risken för att han skulle somna och inte vakna igen finns. Nu är visserligen inte xanor-dosen så jättestor men 1200mg tram är väldigt mycket. Vid såna doser finns även risker för kramper. Din vän behöver vettigt sällskap som kan hålla uppsikt.
Citera
2018-09-15, 21:11
  #3
Medlem
Blocktorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kajah
Det där är ingen vidare kombo. Risken för att han skulle somna och inte vakna igen finns. Nu är visserligen inte xanor-dosen så jättestor men 1200mg tram är väldigt mycket. Vid såna doser finns även risker för kramper. Din vän behöver vettigt sällskap som kan hålla uppsikt.

Absolut, han ska inte lämnas ensam i det tillståndet. Har du lyckats få kontakt med honom, TS?
Citera
2018-09-15, 21:38
  #4
Medlem
Riktigt dåligt! Det finns stor risk att han slutar att andas!
Citera
2018-10-09, 01:27
  #5
Medlem
sepekastrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spesse
Riktigt dåligt! Det finns stor risk att han slutar att andas!

Ursäktar bumpen. Men TS kan du återkomma med om han överlevde eller inte?
Tragiskt när folk som inte vill ta livet av sig, blandar dessa droger. Ni måste ju förfan läsa på innan ni blandar droger.

2 doger du tagit separat förut, kanske blir en dödsfälla om du skulle blanda dem.
Citera
2019-01-25, 01:03
  #6
Medlem
wildhassans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sepekastrull
Ursäktar bumpen. Men TS kan du återkomma med om han överlevde eller inte?
Tragiskt när folk som inte vill ta livet av sig, blandar dessa droger. Ni måste ju förfan läsa på innan ni blandar droger.

2 doger du tagit separat förut, kanske blir en dödsfälla om du skulle blanda dem.
Indeed. TS, hur gick det för honom?

Är i en fas där jag läser på mycket om just opiater tillsammans med benso och dess effekter.
Finns mycket att läsa om man googlar men att få någon att tala om sina egna experiment är mycket svårare.

Någon som käkat ungefär 1200mg tramadol och 6mg Xanor (eller mer) och kan beskriva för mig hur pass farligt det egentligen är och hur de upplevde det ruset?
Vad jag förstått är det ingen ide att äta mer Xanor än 2-3mg, resten ger ingen märkvärdig effekt ihop med tramadolen.

Någon som kan ge mig ett vettigt svar?
__________________
Senast redigerad av wildhassan 2019-01-25 kl. 01:13.
Citera
2019-01-25, 18:52
  #7
Medlem
skanetrafik3ns avatar
Helt ärligt så skulle jag sitta bredvid honom, sett till att han är vaken. Ge han kaffe kanske. Men framförallt ha honom precis bredvid dig och ge han en lavett om han säckar ihop. Kanske en kall dusch för att chocka kroppen. Du fattar. Men blir det värre, då är tyvärr enda alternativet att åka in med honom till akuten... Ta hand om er (lätt hänt att man spårar när man är inne i ett missbruk)
Citera
2019-08-18, 01:26
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sepekastrull
Ursäktar bumpen. Men TS kan du återkomma med om han överlevde eller inte?
Tragiskt när folk som inte vill ta livet av sig, blandar dessa droger. Ni måste ju förfan läsa på innan ni blandar droger.

2 doger du tagit separat förut, kanske blir en dödsfälla om du skulle blanda dem.

Citat:
Ursprungligen postat av wildhassan
Indeed. TS, hur gick det för honom?

Är i en fas där jag läser på mycket om just opiater tillsammans med benso och dess effekter.
Finns mycket att läsa om man googlar men att få någon att tala om sina egna experiment är mycket svårare.

Någon som käkat ungefär 1200mg tramadol och 6mg Xanor (eller mer) och kan beskriva för mig hur pass farligt det egentligen är och hur de upplevde det ruset?
Vad jag förstått är det ingen ide att äta mer Xanor än 2-3mg, resten ger ingen märkvärdig effekt ihop med tramadolen.

Någon som kan ge mig ett vettigt svar?

Citat:
Ursprungligen postat av skanetrafik3n
Helt ärligt så skulle jag sitta bredvid honom, sett till att han är vaken. Ge han kaffe kanske. Men framförallt ha honom precis bredvid dig och ge han en lavett om han säckar ihop. Kanske en kall dusch för att chocka kroppen. Du fattar. Men blir det värre, då är tyvärr enda alternativet att åka in med honom till akuten... Ta hand om er (lätt hänt att man spårar när man är inne i ett missbruk)

FÖRLÅT För bump. Men jag vet om denna personen det skrivs om. Han klarade sig. Dock hände det mycket för grabben under natten tex tappat pengar, bråkat m.m. Som tur var så hade han träffat en främmande som höll koll. Dock vakna han upp på nån random hustomt och snuten kom och plockade han.

Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback