Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-14, 22:23
  #1
Medlem
Här är tråden, (FB) Jag vill knulla en SD:are

Moderatorn Vitkalla bedömde min tråd som trams utifrån min formulering ''Av den enkla anledningen att jag bedömer din Ts som trams utifrån din formulering. ''

Ja okej, är medveten om att min svenska inte är den perfekta men det där kan väl ej varnas för eller att skrota tråden för, och dessutom så var det en genuin fråga. Jag vill ju veta vart man kan hitta dessa kvinnor.

Kvaliten på dessa mods för tillfället är ju skrämmande låg, ser användare som blir varnade när de ej ens vart offtopic, varnar helt obefogat och slänger trådar lite här och där.

Hursomhelst, ingen bra anledning att varna mig o slänga tråden, kan ju förfan inte varna mig för min svenska är dålig? eller att kalla det för trams? Skärpning.

Får gärna ta bort varningen samt låta tråden fortsätta.

mvh
2018-09-15, 08:34
  #2
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aadrian93
Här är tråden, (FB) Jag vill knulla en SD:are

Moderatorn Vitkalla bedömde min tråd som trams utifrån min formulering ''Av den enkla anledningen att jag bedömer din Ts som trams utifrån din formulering. ''

Ja okej, är medveten om att min svenska inte är den perfekta men det där kan väl ej varnas för eller att skrota tråden för, och dessutom så var det en genuin fråga. Jag vill ju veta vart man kan hitta dessa kvinnor.

Kvaliten på dessa mods för tillfället är ju skrämmande låg, ser användare som blir varnade när de ej ens vart offtopic, varnar helt obefogat och slänger trådar lite här och där.

Hursomhelst, ingen bra anledning att varna mig o slänga tråden, kan ju förfan inte varna mig för min svenska är dålig? eller att kalla det för trams? Skärpning.

Får gärna ta bort varningen samt låta tråden fortsätta.

mvh

Detta delforum som heter Avstängningar och Bannlysningar: Feedback är till för att man ska kunna få feedback på Avstängningar och bannlysningar. Vad gäller övriga moderatorsåtgärder så följer man instruktionerna som finns länkade dels i FAQ:en och dels i klistrade trådar i delforumet Om Flashback. (FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator. NYA instruktioner!

Denna låses

/Mod


Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback