Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-26, 20:10
  #13
Medlem
Enmansdemos avatar
Det måste ju vara en konspiration, det går inte att sända ett avsnitt som inte innehåller en
assimilerad/infödd afrosvensk som tävlar, och det är inte jag som säger det här, det är uppenbart SVT som säger detta & har sagt detta

Vad är poängen med detta omogna trots-beteende?
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-10-26 kl. 20:16.
Citera
2018-10-26, 20:27
  #14
Medlem
Perkabalos avatar
Detta måste ju vara en bitchslap från vänstern för att visa att dom styr media som dom vill.
Citera
2018-10-26, 20:39
  #15
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perkabalo
Detta måste ju vara en bitchslap från vänstern för att visa att dom styr media som dom vill.
Vad baserar du det på?
Citera
2018-10-26, 21:16
  #16
Medlem
Perkabalos avatar
Du tror svt inte är vänsterstyrt?.
Citera
2018-10-26, 21:43
  #17
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perkabalo
Du tror svt inte är vänsterstyrt?.
Jo ikväll accentuerat utav
inkvoterade mörkyade människor, kan du hålla med om det?, jag har nämligen inte tittat på programmet i övrigt så om de sagts något vänstervridet också...så får du informera mig om det
Citera
2018-11-16, 14:09
  #18
Medlem
Enmansdemos avatar
I övrigt tycker jag det är svag utav er att fortfarande inte kunna berätta vad som är vänster med programmet?
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-11-16 kl. 14:32.
Citera
2018-11-26, 07:53
  #19
Medlem
Programmet är riktigt dåligt. Katrin Sundberg sliter och anstränger sig, men det faller platt. Återgå till ”Häxan Surtant”. Björn Ling kan spela många instrument men sångrösten följer inte med i leveransen. Dessutom ett obegripligt flyttande mellan sofforna. Intressant att se hur obekväma vissa deltagare ser ut i de ”spontana” utbrotten av dans! Hoppas att de ändå får hyfsat gage.
Det som är bra med programmet är att det inte är några reklampauser och att det tar slut.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback