Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-14, 19:33
  #1
Avstängd
Mitch-Moons avatar
Jag har till dags dato begått tre misstag som i kombination har förstört mitt liv och utplånat min framtid, både i privat- och arbetsliv, de lyder som följer:

Jag började jobba på Stockholms Patentbyrå/Zacco och blev kvar där åtminstone 10 år för länge.
Jag accepterade en anställning på Lidl.
Jag flyttade till den lägenhet där jag tyvärr fortfarande bor och sannolikt aldrig kommer att kunna lämna.

Orsakerna till varför mina tre misstag har förstört allt, är alltför många och krångliga att gå in på i detalj men om nån undrar ska jag göra ett försök att förklara. Men jag kan redan nu berätta att jag tycks ha en förmåga att locka till mig den absolut sämsta sortens människor.

Har ni tabbat er till den grad att ert liv förändrades/förstördes?
Citera
2018-09-14, 20:06
  #2
Medlem
Ja förklara gärna hur dessa beslut orsakade problem för dig.
Citera
2018-09-14, 20:27
  #3
Medlem
Tack för att du delar med dig. Jag vill gärna höra mer om hur du resonerar. Har själv gjort några val i livet som inte passade mig särskilt bra, och som jag mår mycket dåligt över stundtals.
Citera
2018-09-14, 20:27
  #4
Medlem
Flytta till ett annat land och gärna en skyddad adress på det också.
Citera
2018-09-15, 09:25
  #5
Avstängd
Mitch-Moons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wtfwtfwtfwtf
Flytta till ett annat land och gärna en skyddad adress på det också.
Tanken har föresvävat mig, då jag ledsnat jävligt ordentligt på det högutbildade kriminella inkompetenta jävla slödder som äger och styr landet.
__________________
Senast redigerad av Mitch-Moon 2018-09-15 kl. 09:30.
Citera
2018-09-17, 12:47
  #6
Avstängd
Mitch-Moons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odiskadmugg
Ja förklara gärna hur dessa beslut orsakade problem för dig.

Mina tre misstag gav mig exempelvis, den stora äran och ynnesten att bli diagnostiserad med paranoid schizofreni, som i sin tur omöjliggör allt vad ett normalt och värdigt liv heter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback