Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-10-12, 09:26
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Skillnaden mellan de olika esternas halveringstider är väldigt liten. Det är helt lugnt att byta. Du behöver inte justera dosen eller så, kör på som vanligt bara.
Kanon! tänkte dock byta till e6d med Test-C, skrev o frågade på Alfreds tråd också, men tack så mycket för ditt svar!😊
Mvh
Citera
2018-10-31, 18:04
  #50
Medlem
Stick 7 satt idag, börjar komma en del extra reps o lite ökningar😎 Hittills har jag väl gått upp ca 4kg och leanat ut litegrann o grävt fram lite mer ådror. Blir att kliva på Winnarna på stick 10 vid övergången till Test-Cyp. Grejerna verkar funka helt okej med andra ord!
Mvh
Citera
2018-11-05, 18:57
  #51
Medlem
Hej "allesamman", min vänstra lårmuskel ser uppbuktad/upptryckt ut, inte lika slät som innan, detta hände efter en inject i yttre lår (10dagar sedan) och muskeln nu ser upptryckt/förflyttad ut. Hänt en gång förut precis på samma sätt, men gjorde då rätt ont och fick svårt att böja benet, ingen smärta eller nedsatt rörlighet denna gång.

Åkte även på något efter förra gångens stick i högra låret (yttre quad) ca 3dagar efter sticket började det smärta och svullna en del i mitten av låret längre ner mot knät, någon som kanske åkt på något liknande eller har några idéer om vad det kan va som skett?

Blev att sätta det 8e sticket i det högra ömmande låret eftersom det vänstra ser lite konstigt ut o vill gärna att det sjunker ner.
Är lite för orörlig för att köra glutes, så börjar fundera på axlarna eller vader inför nästa stick.
Mvh
Citera
2018-11-05, 19:15
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crack-Kent
Hej "allesamman", min vänstra lårmuskel ser uppbuktad/upptryckt ut, inte lika slät som innan, detta hände efter en inject i yttre lår (10dagar sedan) och muskeln nu ser upptryckt/förflyttad ut. Hänt en gång förut precis på samma sätt, men gjorde då rätt ont och fick svårt att böja benet, ingen smärta eller nedsatt rörlighet denna gång.

Åkte även på något efter förra gångens stick i högra låret (yttre quad) ca 3dagar efter sticket började det smärta och svullna en del i mitten av låret längre ner mot knät, någon som kanske åkt på något liknande eller har några idéer om vad det kan va som skett?

Blev att sätta det 8e sticket i det högra ömmande låret eftersom det vänstra ser lite konstigt ut o vill gärna att det sjunker ner.
Är lite för orörlig för att köra glutes, så börjar fundera på axlarna eller vader inför nästa stick.
Mvh
Satt 9/10 stick i samma lårmuskel, flyttar bara sticket 1-3cm. 1ggr i veckan med orange nål läker det ihop för så slipper reta upp andra ställen då det alltid blir lite pip dagarna efter med den mängd jag trycker in. På cruise byter jag lår sen, annat ifall man sticker flera ggr i veckan...

Tråkigt med smärtan.
Citera
2018-11-05, 19:25
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saywhaat000
Satt 9/10 stick i samma lårmuskel, flyttar bara sticket 1-3cm. 1ggr i veckan med orange nål läker det ihop för så slipper reta upp andra ställen då det alltid blir lite pip dagarna efter med den mängd jag trycker in. På cruise byter jag lår sen, annat ifall man sticker flera ggr i veckan...

Tråkigt med smärtan.
Körde samma lår hela tiden nån kur bakåt, men kändes som det låret växte lite extra, så pendlar nu mellan de båda. Smärtan har inte varit särskilt farlig, som ett blåmärke ungefär. Lite svullet på höjden och lite ådrigare på det "onda" högerbenet, men ingen aning vad som gjort uppbuktningen på vänsterbenet?
Mvh
Citera
2018-11-06, 16:09
  #54
Medlem
Ingen som har någon idé om vad som kan ha skett på de båda fronterna? Vänster ben som är "upptryckt" funderar jag på om det kan vara en liten abscess? eller om jag gått för djupt med nålen?

Och höger ben undrar jag om jag kan ha maserat ut oljan för hårt så den gått in mot mitten av låret samt ner till nerver o leder?
Mvh
Citera
2018-11-06, 17:45
  #55
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crack-Kent
Ingen som har någon idé om vad som kan ha skett på de båda fronterna? Vänster ben som är "upptryckt" funderar jag på om det kan vara en liten abscess? eller om jag gått för djupt med nålen?

Och höger ben undrar jag om jag kan ha maserat ut oljan för hårt så den gått in mot mitten av låret samt ner till nerver o leder?
Mvh

Finns en möjlighet att du punkterat något blodkärl och att det bildar en utbuktning inifrån. En annan möjlighet är en abscess men då borde du ha andra symptom. Ett tredje alternativ är att oljan du fått tag i är skräp och inte tas upp av muskeln så som den borde och därför bildar en knöl.

Med tanke på innehållet i din kurjournal, som jag kritiserat tidigare, så råder jag dig till att lära dig injicera i utsidan på axlarna. Alternativt, vilket är min rekommendation, så lägger du ner det här med att kura helt och hållet.
Citera
2018-11-06, 19:17
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Finns en möjlighet att du punkterat något blodkärl och att det bildar en utbuktning inifrån. En annan möjlighet är en abscess men då borde du ha andra symptom. Ett tredje alternativ är att oljan du fått tag i är skräp och inte tas upp av muskeln så som den borde och därför bildar en knöl.

Med tanke på innehållet i din kurjournal, som jag kritiserat tidigare, så råder jag dig till att lära dig injicera i utsidan på axlarna. Alternativt, vilket är min rekommendation, så lägger du ner det här med att kura helt och hållet.

Tror inte det är något fel på oljorna då det skedde vid 6e sticket, däremot förra gången då jag fick samma muskel "upptryckt" så var det 8e sticket, men där kan jag inte tycka att preppen var något vidare. Får kika på att sätta i axlarna kanske, även fast jag tycker quads känns enklast. Lägga ner lär jag nog tyvärr inte göra dock. Känns som jag satt för djupt eller något då alla andra stick har gått finfint.
Tar gärna emot fler synpunkter!
Mvh
Citera
2018-11-11, 18:37
  #57
Medlem
Någon som provat Phenom Pharmas Tren-E från AB? Funderar på att plocka hem till en sommarkur. Förövrigt har jag börjat käka Winnarna, är inne på andra dagen och känner nog lite "placebo" hittills. De två första flaskorna Testo-E och Deca är nu slut, konstigt nog fick jag bara ut 9stick på dessa 2x10ML. Så nästa stick blir med Testo-C och samma batch på Decan, så hoppas Testo-C't håller samma klass som E't. Förövrigt har jag gått upp ca 7kg, ökat en del i de flesta övningar också.
Mvh
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback