Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-02-04, 10:42
  #13
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Som övriga har skrivit, så håll dig borta från porr och allt som du blir kåt av. Surfa på flashback,
Blir kåt
Citat:
se en film,
Blir kåt
Citat:
umgås med kompisar.
Blir kåt.
Citera
2019-02-04, 15:48
  #14
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Blir kåt

Blir kåt

Blir kåt.

Du låter ju nästan pervers Nä men skämtåsido det värsta är ju när man börjar runka, då är man fast i det maniska porrsurfandet. Gör något något du tycker är kul som inte har med porr och sex att göra så går det nog bra.
Citera
2019-02-04, 18:12
  #15
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Du låter ju nästan pervers Nä men skämtåsido det värsta är ju när man börjar runka, då är man fast i det maniska porrsurfandet. Gör något något du tycker är kul som inte har med porr och sex att göra så går det nog bra.

Jo jag håller med , ville bara skriva på det där viset för jag tyckte jag var rolig

Kan tycka att vissa sorter, t ex. ett slags metatjack jag använde, alltid gjorde att jag onanerade i timmar
En annan sort ger inte alls samma klåda. Men när man väl fastnar är det illa. Man kanske tänkt lägga sig och sova. Tänker "klockan ett ska jag nu somna med en xanor". Men så börjar man tänka klockan 0,30 att lite bara sen sitter man där klockan 02.15 med fyrtio öppna flikar letades efter den perfekta amatör-analen
Citera
2019-02-04, 18:16
  #16
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Jo jag håller med , ville bara skriva på det där viset för jag tyckte jag var rolig

Kan tycka att vissa sorter, t ex. ett slags metatjack jag använde, alltid gjorde att jag onanerade i timmar
En annan sort ger inte alls samma klåda. Men när man väl fastnar är det illa. Man kanske tänkt lägga sig och sova. Tänker "klockan ett ska jag nu somna med en xanor". Men så börjar man tänka klockan 0,30 att lite bara sen sitter man där klockan 02.15 med fyrtio öppna flikar letades efter den perfekta amatör-analen

Haha och sedan kollar man på klockan igen och då är den 08.30, och då drar man en lina till och fortsätter att runka.
Citera
2019-02-04, 19:28
  #17
Medlem
BOMBOCLATs avatar
Vaffan, man tappar ju lite hoppet för dagens ungdom. Är ni 12 eller hela bunten?

How about:
1. skaffa en tjej
2. knulla skiten ur henne hela natten

Kan inte se ngt mer patetiskt än att sitta och ensamrunka på tjack.
Citera
2020-06-13, 13:36
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Haha det här fungerar VERKLIGEN inte. Det slutar bara med att man runkar 10+ gånger på en kväll om man börjar racet med "jag ska bara dra en snabb runk".
Haha jorå du måste bara bli klar fort.

Men nu har jag problem åt andra hållet istället, att bli lika kåt som förr på tjack
Citera
2020-06-13, 13:49
  #19
Medlem
orrecrists avatar
Blanda med benso eller opiat.
Citera
2020-06-19, 06:52
  #20
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Haha jorå du måste bara bli klar fort.

Men nu har jag problem åt andra hållet istället, att bli lika kåt som förr på tjack

Jag kan fan inte bli klar fort på tjack. 10h+ och på ett sjukt sätt vet jag om det när jag väl börjar men ändå kan jag inte sluta och lyckas ändå lura mig själv att nästa klipp då jävlar!
Citera
2020-06-19, 13:09
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Jag kan fan inte bli klar fort på tjack. 10h+ och på ett sjukt sätt vet jag om det när jag väl börjar men ändå kan jag inte sluta och lyckas ändå lura mig själv att nästa klipp då jävlar!
Jo jag vet, var sådär där för mig i början med.

Felformulera mig tidigare ser jag, det jag mena var att man ska komma innan man börjar tjorra. Sen ta en rejäl dos.

Men 90%av tjackandet för mig har varit för att bli brunstig.

Märkte tråkigt nog efter några sessioner att jag var tvungen att ha uppehåll på onanin minst 5 dagar för att uppnå brunst-brunsten(som vid nyktert tillstånd)

Sen vände det till att bli skönare att runka nykter i princip med vissa undantag.

Efter det kom penetrerandet, selfsuck, strapons, hemmagjorda knull o sugmaskiner mm.
Fantastiskt många gånger precis som tjackrunkdebuterna.

Nu 15 år senare är tjacksnusk ungefär på samma nivå som nyktert snuskande.
Men blir knappt brunstig nykter längre.

Nog eldar man upp kontoret lite grand.

Eller naefan måste vara åldern...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback