Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-14, 06:57
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonfires_Down
Massinvandring är till stor del ett högerprojekt.

Precis. Den är ett verktyg för att slå sönder välfärdsstaten och arbetstagares rättigheter. Svensk vänster - som förmodligen är dummast i Europa - är bara nyttiga idioter.
Citera
2018-09-14, 08:30
  #14
Medlem
smoerreboms avatar
märklig frågeställning

ta bort politikerna som klubbat igenom massinvandring eller ta bort massinvandringen?


I valet mellan att stoppa invandringen eller att stoppa övrig vänsterpolitik, höga skatter, pseudomyndigheter etc. är valet stoppa invandringen som jag ser det. De höga skatterna kommer behövas till utvisningar t.ex.
Citera
2018-09-14, 08:56
  #15
Medlem
För min del är det att stoppa vänstern och alla som vill komma och vara ett del av ett kapitalistiskt frihetligt konservativt (jag vet att socialliberaler inte kan förstå tanken) samhälle ska vara välkomna oavsett om de är gula, vita ,röda svarta eller gröna.

Däremot vill jag inte ha invandring av röstboskap till vänstern och det utesluter tydligen den invandringsprofil vi har idag.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback