Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-16, 22:15
  #13
Moderator
Mclarengbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Browns will always be Browns.
Man kanske inte ska döma hunden efter håren men en coach som inte ens orkar att ta sig igenom ett helt träningspass på några timmar utan att behöva sätta sig ned, hur orkar han bibehålla koncentration och skärpa under en hel match?
2018-09-16, 22:18
  #14
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mclarengbg
Man kanske inte ska döma hunden efter håren men en coach som inte ens orkar att ta sig igenom ett helt träningspass på några timmar utan att behöva sätta sig ned, hur orkar han bibehålla koncentration och skärpa under en hel match?

Browns kommer inte att vinna speciellt många matcher med dessa coaches. Har inte sett hela Hard Knocks men av det jag sett så imponeras jag inte av coaching staben.
2018-09-16, 22:40
  #15
Medlem
B-Dawks avatar
En oavgjord match till. Hur många kommer vi få i år?
2018-09-16, 23:00
  #16
Moderator
Mclarengbgs avatar
Jaguars leder med 14-0 hemma mot Patriots just nu.
2018-09-16, 23:17
  #17
Medlem
Att Jets åkte på en förlust mot Dolphins var oväntat.
2018-09-18, 08:47
  #18
Medlem
Skatteskolks avatar
Sett ett par riktigt underhållande sammandrag. Jag följer i princip Patriots matcher och hoppas på att de får däng. Och sen deras finalmotståndare de senaste åren i Falcons och Eagles.

Nu är Buccaners ett nytt lag att följa!

Hur kan ni förklara Browns för en oinsatt? Är det laget som ska tillhöra förhandsfavoriter men ständigt sviker? Eller är det bara dåliga? Refererar ni till MLB är det en sport jag kan mycket bättre.
2018-09-18, 13:22
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
Sett ett par riktigt underhållande sammandrag. Jag följer i princip Patriots matcher och hoppas på att de får däng. Och sen deras finalmotståndare de senaste åren i Falcons och Eagles.

Nu är Buccaners ett nytt lag att följa!

Hur kan ni förklara Browns för en oinsatt? Är det laget som ska tillhöra förhandsfavoriter men ständigt sviker? Eller är det bara dåliga? Refererar ni till MLB är det en sport jag kan mycket bättre.

Browns hade sin storhetstid på 50-talet och 80-talet. Då nådde man slutspelet 16 av 20 säsonger. Senast dem var i slutspel va 2002. Browns har varit laget man skrattat åt senaste åren och har inte vunnit en tävlingsmatch på 4år. Dem är bara sämst.
2018-09-18, 15:38
  #20
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducey10
Browns hade sin storhetstid på 50-talet och 80-talet. Då nådde man slutspelet 16 av 20 säsonger. Senast dem var i slutspel va 2002. Browns har varit laget man skrattat åt senaste åren och har inte vunnit en tävlingsmatch på 4år. Dem är bara sämst.

Pinsamt. Speciellt när staden varit lyckosamma i andra sporter som NBA. MLB. Givetvis kommer dagen då förlusttrenden bryts. Det kan mycket väl bli tidningsrubriker även här i Sverige.
2018-09-18, 22:58
  #21
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducey10
Browns hade sin storhetstid på 50-talet och 80-talet. Då nådde man slutspelet 16 av 20 säsonger. Senast dem var i slutspel va 2002. Browns har varit laget man skrattat åt senaste åren och har inte vunnit en tävlingsmatch på 4år. Dem är bara sämst.

Vet inte vart du fått det ifrån att de inte vunnit en tävlingsmatch på 4 år. De vann inget förra säsongen ja, men året innan lyckades de vinna en match och året innan det vann de 3 tex.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback