Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-14, 19:51
  #13
Medlem
T-Todts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProcioneLavatore
Spelade piano under hela tonåren men bott utan piano nu då det inte får plats i lägenheten :/ Suger på gitarr men kanske borde hämta upp den ändå

Du behöver inte slå till med en stor flygel. MicroKorg ex är inte särskilt dyr och man kan göra mycket roligt med den.
Citera
2018-09-14, 23:13
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Skriv och svara på inlägg på Flashbacks forum.
Eller bara läs trådar å inte svara.

Internet
-blogga
-Läs trådar å diskutera på forum
-twitter, Facebook, Quora(läsa, svara på frågor)

-sedan andra hobbies
-sedan ta hand om hemmet
-handla
-Duscha
-Äta

Du kan få 12 timmar att flyga iväg fort om du följer denna plan utan att behöva träffa folk. Förutom då om du handlar.
Citera
2018-09-14, 23:46
  #15
Medlem
Dark_drivers avatar
Du kan porrsurfa ut och kör lite bil det är kul och fördriver tiden du kan lägga upp egna mål tävla mot klockan köra en viss sträcka på en viss tid du kan börja rida det är kul och hästar är underbara djur
Citera
2018-09-15, 08:28
  #16
Medlem
ProcioneLavatores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-Todt
Du behöver inte slå till med en stor flygel. MicroKorg ex är inte särskilt dyr och man kan göra mycket roligt med den.
Bor så litet så har inte ens köksbord. Använder soffbordet till allt. Det får inte plats Har mitt lilla digitalpiano, typ 15 kg, i förrådet. Det stora fick stanna hos mamma.
Citat:
Ursprungligen postat av Maxjohan1983
Eller bara läs trådar å inte svara.

Internet
-blogga
-Läs trådar å diskutera på forum
-twitter, Facebook, Quora(läsa, svara på frågor)

-sedan andra hobbies
-sedan ta hand om hemmet
-handla
-Duscha
-Äta

Du kan få 12 timmar att flyga iväg fort om du följer denna plan utan att behöva träffa folk. Förutom då om du handlar.
Liknande "schema" funkade i 5 år. Började bli less för 2 år sen men nu är jag helt ensam och vill bara att det sla bli juni. Av nån anledning känns det som tiden gått ännu långsammare sen jag skaffade hunden.
Citera
2018-09-15, 15:23
  #17
Medlem
T-Todts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProcioneLavatore
Bor så litet så har inte ens köksbord. Använder soffbordet till allt. Det får inte plats Har mitt lilla digitalpiano, typ 15 kg, i förrådet. Det stora fick stanna hos mamma.

Jag är i en "liknande" situation då jag har gott om tid över och är sjukskriven. Jag har börjat kedjeröka, dricka kopiösa mängder kaffe och se på film. Ibland plinkar jag på min MIDI-kontroller. Då och då sätter jag mig och ritar lite.
Citera
2018-09-15, 15:29
  #18
Medlem
- Instrument
- Gym
- Spela något online spel

Jag föreslår att du börjar med något instrument. En gitarr kan du köpa billigt
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback