Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-13, 17:20
  #1
Medlem
Min ps4 pro har börjat låta som fan i stort sett under hela spel gången på högsta nivå. Lyssnar jag musik, kollar film så är den knäpp tyst, inget ljud alls men under spel blir det katastrof. Jag undrar om det ska vara så här då det är ändå en spel konsol o ingen video spelare. Jag köpte den för spel o inget mer.

Vad kan man göra för att få ner fläkt ljudet ? Kan man städa den rent från dam osv... Eller ska man köpa en kyl platta för lägga under ?

Fler som har detta problem jag har ? Låter slim modellen mindre än pro modellen ?
Citera
2018-09-13, 17:25
  #2
Medlem
Idindunuffinzs avatar
https://youtu.be/gpRhxa_mFdw

15:00 och framåt är resultatet med liquid metal.
Citera
2018-09-13, 17:48
  #3
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugadaddy.
Min ps4 pro har börjat låta som fan i stort sett under hela spel gången på högsta nivå. Lyssnar jag musik, kollar film så är den knäpp tyst, inget ljud alls men under spel blir det katastrof. Jag undrar om det ska vara så här då det är ändå en spel konsol o ingen video spelare. Jag köpte den för spel o inget mer.

Vad kan man göra för att få ner fläkt ljudet ? Kan man städa den rent från dam osv... Eller ska man köpa en kyl platta för lägga under ?

Fler som har detta problem jag har ? Låter slim modellen mindre än pro modellen ?

Har du PS4an i ett skåp eller liknande? I så fall, plocka ut konsolen därifrån. Kolla även hur det ser ut med damm och skit vid alla fläktarna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback