Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2019-05-04, 11:18
  #109
Medlem
elmerengues avatar
Kasta ut henne. Hon är en sociala-medier-hora beroende av den dopamintillförsel hon får av andra mäns bekräftelse. När kicken går ner behöver hon mer uppmärksamhet än förra gången för att må lika bra. Red flag.
Citera
2019-05-08, 18:23
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Kasta ut henne. Hon är en sociala-medier-hora beroende av den dopamintillförsel hon får av andra mäns bekräftelse. När kicken går ner behöver hon mer uppmärksamhet än förra gången för att må lika bra. Red flag.

Precis så. Straffknulla henne ordentligt sen dumpar du henne.
Citera
2019-05-09, 01:20
  #111
Medlem
Känner igen mig i det då mitt ex var/är mycket aktiv på snapchat utan att skriva till mig där speciellt ofta vilket gjorde mig ledsen. Nu tog han kontakt med mig igen på snapchat sen vi gjorde slut för ett tag sen och nu är karusellen igång igen... men jag har tagit bort honom där som vän för annars ser jag ofta om han är varit online när han till exempel inte svarat till mig samt att jag ser på kartan vart han är och oroar mig över om han är med någon vilket han får vara nu när vi inte är ihop (än) men det känns lättare för mig att inte se det. Vi kan ändå skriva där även om vi inte är vänner och nu känns det mycket bättre när jag inte kan se hans aktivitet.

Tycker inte din flickvän verkar respektera dig men känner igen det med att skicka och ta emot bilder till andra av motsatta könet där medans man själv är i samma rum för det gjorde han också 😶
Citera
2019-05-11, 14:33
  #112
Medlem
Jag tycker helt seriöst att du låter för mogen för henne. Och oavsett vilket kön hon pratar med är det Respektlöst att sitta och snapa när hon är i din famn. Att skriva lite med någon om något praktiskt är en sak men snapchat är överlag något annat. Umgås hon med dig är det dig hon ska ge tid, inte någon annan. I alla fall inte på det där sättet. Snapchat är seriöst typ en del av folks liv och oftast pratar man inte ens om något vettigt utan man vill endast ha kvar "streaks" och få poäng etc. Sjukt mycket bekräftelsebehov.
Säg åt henne att sluta annars ska du lämna. Det hon gör är mer än bara "fysiskt"- det säger mycket om henne som person och mognad.
Sedan kan man, som någon annan i tråden skrev, använda snapchat som en lite mer "intim" sociala medie för sina närmaste vänner och familj. Sån är jag. Snapar max 1-2 gånger om dagen och då är det typ gruppchatter eller familjen. Ibland kan man snacka lite med någon, men vanligtvis använder jag facebook om jag vill prata. Och jag är ganska populär ändå
__________________
Senast redigerad av bananasplits 2019-05-11 kl. 14:36.
Citera
2019-05-11, 14:54
  #113
Medlem
Mademoiiselles avatar
Tycker det låter helt befängt. Om hennes snapchattande med andra killar går till den gränsen att du mår dåligt av det, och hon inte är kapabel till att förstå det så finish it?

Din tjej låter osäker. Du låter osäker. Markera att du inte tycker det är okej. Visst handlar det om att kompromissa och mötas halvvägs, men man får fan stå upp för sig själv också.
Citera
2019-08-06, 10:21
  #114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Kasta ut henne. Hon är en sociala-medier-hora beroende av den dopamintillförsel hon får av andra mäns bekräftelse. När kicken går ner behöver hon mer uppmärksamhet än förra gången för att må lika bra. Red flag.

Så sant,tänkte själv skriva nåt liknande.
Citera
2021-08-25, 09:42
  #115
Medlem
R33GTRs avatar
Återupplivar tråden lite.

Träffade en tjej för ca 60 dagar sedan med 999999 ish snap score. Idag har hon 1090000
Alltså 90.000 på 60 dagar. Skickar/Tar emot 50%.
/2 = 45.000
45.000/60 = 750 SNAPS per dag skickar hon!! Som tur är sa jag upp kontakten för 1 månad sedan. Hon tom satt o snapa massor vår 1’a dejt.
Vad fan är det för fel på vissa jävla tjejer, usch.

ps. Jag har 92.000 snap score sedan start (April 2014) ……..
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback