Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-09-13, 01:30
  #25
Avstängd
KneeTops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maymon
Eh.. Jo alltså, multivitaminbrus innehåller ingen energi så din vattenfasta räknas fortfarande som en vattenfasta.

Men det var inte vad du skrev!
Citera
2018-09-13, 01:30
  #26
Medlem
Maymons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Bloggar man på flashback så hör det till att man börjar sin vattenfasta med en påse chips.

Fast nu hade ju TS avslutat sin vattenfasta och ville blogga om skiten. Kan inte du heller läsa?
Citera
2018-09-13, 01:31
  #27
Medlem
Maymons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KneeTop
Men det var inte vad du skrev!
Nej du har helt rätt. Jag missade några ord men jag tog föregivet att du skulle fatta ändå, förlåt.
Citera
2018-09-13, 01:33
  #28
Avstängd
KneeTops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gospel.of.Luke
Ja, det går fram och tillbaka. Energin pendlar även mycket under själva dagarna, jag kan känna mig väldigt trött och sliten för att senare känna mig väldigt klar och lätt till sinnes.

Multivitamin kanske vore något, har inte testat det vad jag kan minnas. Däremot har jag testat att dricka fruktsaft (pressad apelsin etc.). Fast då har det ju inte varit vattenfasta. Om man dricker saften från tre-fyra apelsiner per dag så blir det dock nästan som vattenfasta och man får i sig lite vitaminer.

Nej det kan inte ens räknas som "nästan" vattenfasta!
Citera
2018-09-13, 01:34
  #29
Medlem
Maymons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gospel.of.Luke
Multivitamin kanske vore något, har inte testat det vad jag kan minnas. Däremot har jag testat att dricka fruktsaft (pressad apelsin etc.). Fast då har det ju inte varit vattenfasta. Om man dricker saften från tre-fyra apelsiner per dag så blir det dock nästan som vattenfasta och man får i sig lite vitaminer.

Men vad i helvete? Vet du hur mycket socker apelsiner innehåller? Du är ju fan helt jävla pantad.
Citera
2018-09-13, 05:46
  #30
Medlem
Bra jobbat!
Lycka till vidare.
Citera
2018-09-13, 08:04
  #31
Medlem
Körde också en 10 dagars vattenfasta för några veckor sedan. Mådde riktigt bra efter dag 3. Tränade inte underfastan utöver promenader. Gym resultaten förblev oförändrade för min del också.
Citera
2018-09-13, 09:49
  #32
Medlem
Snyggt.
Hoppas resan mot 6-packet blir lyckad!
Citera
2018-09-13, 10:57
  #33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gospel.of.Luke
Det enda jag reagerade över var att du tränade så mycket under fastan. Det brukar ju bli svårare att fasta om man tränar, även läkningen i kroppen (om något behöver läkas) går inte lika bra. Fast du gör som du vill så klart.

Ja, fasta är verkligen kanon. Många som inte upptäckt denna dunderkur.

Jag tränade väldigt lätt på gymmet och fokuserade 100% på utförande.
Citera
2020-04-11, 14:53
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maymon
Fast nu hade ju TS avslutat sin vattenfasta och ville blogga om skiten. Kan inte du heller läsa?
Den enda, absolut endaste personen i tråden som klagat på personers läsförståelse är du. Två gånger har du frågat om de har dyslexi och är dumma i huvudet. Två gånger har din hjärna inte klarat av att förstå det som skrivits trots de uttryckt sig enkelt. Du är korkad och grinig och en sån som du ska definitivt inte vattenfasta, trots din fetma.
Citera
2020-05-03, 00:35
  #35
Medlem
Förlåt om jag derailar här, men lite nyfiken över din axelpress.
Du verkar ju pressa bra vikt i bänkpressen, men axelpressen verkar rätt låg för din styrkenivå?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback