Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2018-10-06, 21:53
  #73
Medlem
Rakel-Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rytari
Jobbar en tjej på mitt jobb, och många gånger när jag är nära henne så kan jag känna lukten av fitta, härligt saltaktigt sådär, doften driver mig tillvansinne, häromdagen så fick jag lust att bara slita av henne kläderna och knulla skiten ur henne så hon inte kunde gå på 14 dar, men så gör man ju inte i ett civiliserat samhälle...
jag undrar hur jag ska gå vidare med detta för det distraherar mig från att kunna sköta mitt jobb ordentligt, och jag undrar också om hon egentligen inte fattar att jag känner doften av hennes fitta och hon gillar att retas med mig?
om jag fick knulla henne skulle kanske mina tankar lugna ner sig lite? jag runkar i princip varje kväll till tanken på hennes härliga fitta.


Först och främst varför inte separera möjligheterna, innan du penetrerar orsakerna
Anledningen till att en fitta luktar kan som noterats i tråden bero på att fittan mår dåligt och då avger vätskor med det dåliga innehållet i sig. Men det är samma med ballen och tänder ingen. Då är frågan om det sjuka i fittan som luktar men det skriver du inte om.
När det som funnits därinne kommit ut luktar det som aldrig förut
Du skriver om fittan som luktar Och här kan du använda din egna erfarenhet av hur du får en fitta att lukta för att lösa frågan. En fitta luktar fitta när det som är i fittan kommit utanför. Därför är en nyknullad fitta mer sannolikt luktande än en oknullad fitta. Hon är antagligen troende katolik och tillåter inte besprutning.

Hon är ett penslat konstverk med en riktig konstnär
Mest luktar den fitta som ordentligt knullats av en slavisk pojkvän som inte själv förorenad fittadoften med sin kuk, men däremot penslat henne ordentligt efteråt när hon själv kommit.Vad du känner är alltså rent tekniskt doften som penseln fört ur hennes palett och broderat henne med i all kärleksfull omtanke. Kanske kan det hjälpa dig att tänka på hennes trollkarls trollstav, åtminstone på arbetstid.
Det är den enkla anledningen till att du blivit som förtrollad!
För trollstaven har penslat ut hela spektrat av lukternas djup på denna duk, det är just de olika djupen som skruvar till bilderna så talande från huvud till huvud.
Citera
2018-10-06, 23:27
  #74
Avstängd
Sommarglads avatar
Det här är så dumt! Att kvinnor ska börja oroa sig för dofter i underlivet?

OP borde banna dom för evigt! Tror ni inte unga tjejer har mer att tänka på att vara snygg och så.. och så kommer någon jävel med dessa anklagelser från en bonnjävel som byter kalsonger varannan vecka.

Det är väldigt elakt på gränsen till sadistiskt.

Men ärligt talat. Det var i början inte bra skrivit. Någon måste ta ett beslut.
__________________
Senast redigerad av Sommarglad 2018-10-06 kl. 23:30.
Citera
2018-10-09, 11:22
  #75
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakel-O
Först och främst varför inte separera möjligheterna, innan du penetrerar orsakerna
Anledningen till att en fitta luktar kan som noterats i tråden bero på att fittan mår dåligt och då avger vätskor med det dåliga innehållet i sig. Men det är samma med ballen och tänder ingen. Då är frågan om det sjuka i fittan som luktar men det skriver du inte om.
När det som funnits därinne kommit ut luktar det som aldrig förut
Du skriver om fittan som luktar Och här kan du använda din egna erfarenhet av hur du får en fitta att lukta för att lösa frågan. En fitta luktar fitta när det som är i fittan kommit utanför. Därför är en nyknullad fitta mer sannolikt luktande än en oknullad fitta. Hon är antagligen troende katolik och tillåter inte besprutning.

Hon är ett penslat konstverk med en riktig konstnär
Mest luktar den fitta som ordentligt knullats av en slavisk pojkvän som inte själv förorenad fittadoften med sin kuk, men däremot penslat henne ordentligt efteråt när hon själv kommit.Vad du känner är alltså rent tekniskt doften som penseln fört ur hennes palett och broderat henne med i all kärleksfull omtanke. Kanske kan det hjälpa dig att tänka på hennes trollkarls trollstav, åtminstone på arbetstid.
Det är den enkla anledningen till att du blivit som förtrollad!
För trollstaven har penslat ut hela spektrat av lukternas djup på denna duk, det är just de olika djupen som skruvar till bilderna så talande från huvud till huvud.

slavisk? som i folkgruppen eller menar du cuck?

tja vettefan, kanske betyder att jag är bög och undermedvetet gillar lukten av kuk då
Citera
2018-10-09, 11:22
  #76
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarglad
Det här är så dumt! Att kvinnor ska börja oroa sig för dofter i underlivet?

OP borde banna dom för evigt! Tror ni inte unga tjejer har mer att tänka på att vara snygg och så.. och så kommer någon jävel med dessa anklagelser från en bonnjävel som byter kalsonger varannan vecka.

Det är väldigt elakt på gränsen till sadistiskt.

Men ärligt talat. Det var i början inte bra skrivit. Någon måste ta ett beslut.

men jag menar det som en komplimang, tjejer ska inte va för överdrivet hygieniska och tvätta bort alla naturlig fittlukt heller,det ska va mittemellan, lite nypissat ska det va, men inte heller så det är flytningar o flensost o skit i
Citera
2018-10-09, 18:33
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Men en sådan poetisk ådra så kan du säkert charma vilken kvinna som helst.

Hahaha

Kul tråd!
Själv brukar jag tycka att jag luktar lite ”fitta” när jag har ägglossning/mens, men det är då jag får extra mycket komplimanger från män. Kanske är det där med feromoner, vem vet. Inget fel på min hygien vad jag vet
Citera
2018-10-10, 21:41
  #78
Medlem
Rymd-Tores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapuchina
Hahaha

Kul tråd!
Själv brukar jag tycka att jag luktar lite ”fitta” när jag har ägglossning/mens, men det är då jag får extra mycket komplimanger från män. Kanske är det där med feromoner, vem vet. Inget fel på min hygien vad jag vet

Jag älskar bindlukt..!! <3
Citera
2018-10-14, 11:10
  #79
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapuchina
Hahaha

Kul tråd!
Själv brukar jag tycka att jag luktar lite ”fitta” när jag har ägglossning/mens, men det är då jag får extra mycket komplimanger från män. Kanske är det där med feromoner, vem vet. Inget fel på min hygien vad jag vet

nej det har nog inget med hygien att göra, det är snarare jag som är jävligt känslig för lukter, skulle tro att din teori stämmer
Citera
2018-10-24, 16:33
  #80
Medlem
Hoppas TS ger henne en komplimang i stil med: att hon doftar så gott och tycker känna igen doften, vad är det för parfym? Sedan jobba vidare därifrån.
Citera
2018-10-24, 22:12
  #81
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Det är väl inget uppenbart fel på dig, men överhygien i underlivet kan faktiskt ge totalt motsatt effekt: Svampinfektioner. Tipsa henne om intimtvål, som gör hygieniskt rent, men förhindrar svampinfektioner i underlivet. Intimtvål finns på alla apotek.
Nä det är inget uppenbart fel på TS
Och fattar inte varför du snackar om svamp. Han blir kåt. Av fittlukt.
Citera
2018-10-25, 10:33
  #82
Avstängd
Murra kan ha den egenskapen att den luktar rätt äckligt också.....
Citera
2018-10-26, 16:02
  #83
Medlem
"I can smell your cunt" du kanske borde spärras in
Citera
2018-10-26, 16:58
  #84
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomstershorts
"I can smell your cunt" du kanske borde spärras in

Hannibal Lector approve of this.

Ärligt nu. Om en person luktar så pass mycket att det märks av med kläderna på så är det nog något som inte stämmer.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback