Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-12, 14:43
  #1
Medlem
Hej gott folk!
Som rubriken lyder så är jag på jakt efter något billigt men samtidigt unikt!
Syrran fyller och jag har lagt märke till att hon varit i behov av tränings uniform då hon tränar mycket.
Något feminimt men väldigt snyggt letar jag+
Är tacksam för ALLA svar!❤
Citera
2018-09-12, 14:55
  #2
Medlem
Uniform vet jag inte, haha. Men tycker H&M:s träningskläder (funktionskläder) är bra. Köp inget överprisat WT-skit på Stadium. Funktionskläder tvättas med Y3 för att inte förstöra materialet.
Citera
2018-09-12, 15:12
  #3
Medlem
Jo jag har varit och kollat en del på hm även men har hittat dessa 2 som sticker ut och har otroligt fina, www.queenruler.com samt gymshark.com
Får kolla vidare och se vad som är bäst, men kom gärna med fler tips❤
Citera
2018-09-12, 15:32
  #4
Medlem
kalkryggars avatar
Gymshark är popluärt bland tjejer och det är bra kläder. Det är också ganska snyggt. Jag skulle också råda dig från att hålla dig borta från H&M-skit när det gäller träningskläder. Generellt så håll dig borta från billigt då det ofta snabbt blir ofräscht och är allmänt trist.

Det är så att kläderna gör mycket för motivationen när det gäller träning. Speciellt för tjejer (har jag märkt).

Men är det just gym hon går till? Om hon springer/löper så bör du köpa Craft. Inte heller där köper man billig skit. Samma som ovan gäller med billiga löpkläder.
Citera
2018-09-12, 15:42
  #5
Medlem
Måste nog vara den ärligaste kommentaren hitills!❤ gillas!
Har vänner som både handlat på ena och de andra men gällande pris och kvalite så fick jag ett ganska gott intryck från queenruler.com , en vän rekkomenderade detta när jag sa att jag skulle hålla mig till gymshark.
Kanske blir att jag lägger en beställning hos båda!
Länka gärna fler om ni kan, tack ännu en gång😍




Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Gymshark är popluärt bland tjejer och det är bra kläder. Det är också ganska snyggt. Jag skulle också råda dig från att hålla dig borta från H&M-skit när det gäller träningskläder. Generellt så håll dig borta från billigt då det ofta snabbt blir ofräscht och är allmänt trist.

Det är så att kläderna gör mycket för motivationen när det gäller träning. Speciellt för tjejer (har jag märkt).

Men är det just gym hon går till? Om hon springer/löper så bör du köpa Craft. Inte heller där köper man billig skit. Samma som ovan gäller med billiga löpkläder.
Citera
2018-09-12, 16:34
  #6
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evabritt163
Hej gott folk!
Som rubriken lyder så är jag på jakt efter något billigt men samtidigt unikt!
Syrran fyller och jag har lagt märke till att hon varit i behov av tränings uniform då hon tränar mycket.
Något feminimt men väldigt snyggt letar jag+
Är tacksam för ALLA svar!❤

Jag brukar ibland handla på stadium outlet, finns massor med snygga och prisvärda kläder.

Jag tränar också mycket och vill alltid ha fräscha kläder och då går det åt en del.

Bra initiativ att köpa något snyggt och användbart till din syster!
Citera
2018-09-12, 17:02
  #7
Medlem
Online, fysisk butik eller båda ? Vilken stad?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback