Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-12, 08:47
Medlem
Vet nån vem denne slusk är?

I en och en halv timme satt en 21-årig man på bussen och onanerade medan han kollade på porrfilm bredvid en okänd kvinna. Året innan onanerade han framför en annan kvinna. Nu dömer Umeå tingsrätt mannen för två fall av sexuellt ofredande.

I domen står det*att "kvinnan suttit inryckt och rädd på sitt säte och inte vågat göra något". Vid två tillfällen filmar hon dock mannen med sin mobiltelefon. När bussen stannar kontaktar kvinnan busschauffören som polisanmäler händelsen. Mannen grips sedan i Söderhamn.

Den 16 augusti*2017 utsatte 21-åringen ytterligare en kvinna för sexuellt ofredande - denna gång i Umeå centrum. Mannen bad en okänd kvinna komma fram till hans bil. Hon gick dit i tron att hon skulle förklara färdvägen för honom, men upptäckte att han onanerade.

https://www.vk.se/plus/2485705/onane...-over-en-timme
Då det är plusartikel lutar det åt ensamkommande
Citera
2018-09-12, 09:08
Medlem
Fistkramps avatar
Vet inte vem han är men måste ge han cred för sitt maratonrunkande.. jag skulle själv bli skinnflådd om jag höll på så länge.
Citera
2018-09-12, 09:20
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistkramp
Vet inte vem han är men måste ge han cred för sitt maratonrunkande.. jag skulle själv bli skinnflådd om jag höll på så länge.
Nu var väl inte planen att komma utan att visa upp könet, komma gör han sedan, åt minnena av episoden. Tänk vilken liten skalle och föreställningsvärld han måste ha, han ägnar hela bussresan åt att visa upp sin snopp - som en treåring - snacka om meningslösa individer det finns...
Citera
2018-09-12, 09:23
Medlem
Soterns avatar
Det var en ny åtalsrubricering, bussrunkning. Gissa vad han kommer kallas resten av livet.
Citera
2018-09-12, 09:55
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Det var en ny åtalsrubricering, bussrunkning. Gissa vad han kommer kallas resten av livet.
Bland sina gelikar? - den uthållige.
Citera
2018-09-12, 11:39
Medlem
Eftersom jag är tjej har jag ju noll koll på detta, men gör det inte ont efter en så lång stund?!
Citera
2018-09-12, 11:46
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Bland sina gelikar? - den uthållige.
Du vet att man kan onanera utan att vara stenhård hela tiden, va?
Citat:
Ursprungligen postat av LH0218
Eftersom jag är tjej har jag ju noll koll på detta, men gör det inte ont efter en så lång stund?!
Nej.
Citera
2018-09-12, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Vet nån vem denne slusk är?

I en och en halv timme satt en 21-årig man på bussen och onanerade medan han kollade på porrfilm bredvid en okänd kvinna. Året innan onanerade han framför en annan kvinna. Nu dömer Umeå tingsrätt mannen för två fall av sexuellt ofredande.

I domen står det*att "kvinnan suttit inryckt och rädd på sitt säte och inte vågat göra något". Vid två tillfällen filmar hon dock mannen med sin mobiltelefon. När bussen stannar kontaktar kvinnan busschauffören som polisanmäler händelsen. Mannen grips sedan i Söderhamn.

Den 16 augusti*2017 utsatte 21-åringen ytterligare en kvinna för sexuellt ofredande - denna gång i Umeå centrum. Mannen bad en okänd kvinna komma fram till hans bil. Hon gick dit i tron att hon skulle förklara färdvägen för honom, men upptäckte att han onanerade.

https://www.vk.se/plus/2485705/onane...-over-en-timme
Då det är plusartikel lutar det åt ensamkommande

Så den ihärdige onanisten dömdes alltså för sina tilltag. Det skulle ju vara väldigt intressant att få veta vad han fick för straff, en länkad låst artikel är ju helt meningslös. TS?
Citera
2018-09-12, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Så den ihärdige onanisten dömdes alltså för sina tilltag. Det skulle ju vara väldigt intressant att få veta vad han fick för straff, en länkad låst artikel är ju helt meningslös. TS?

21-åringen erkänner*gärningen. I vanliga fall är straffet för blottning dagsböter. Men Umeå tingsrätt anser att straffvärdet är betydligt högre i det här fallet då det sexuella ofredandet pågick under en så lång tid på bussresan. 21-åringen döms till skyddstillsyn med särskild föreskrift om att genomgå Kriminalvårdens behandlingsprogram om relation och samlevnad.

Den 16 augusti*2017 utsatte 21-åringen ytterligare en kvinna för sexuellt ofredande - denna gång i Umeå centrum. Mannen bad en okänd kvinna komma fram till hans bil. Hon gick dit i tron att hon skulle förklara färdvägen för honom, men upptäckte att han onanerade. Även den här gärningen erkänner mannen. Umeå tingsrätt har beslutat att 21-åringen ska betala ett skadestånd på 5 000 kronor till kvinnan.
Citera
2018-09-12, 14:35
Medlem
Fezziks avatar
Mål nr: B 1859-18
Citat:
DOMSLUT
Brott som den tilltalade döms för
Sexuellt ofredande, 6 kap 10 § 2 st brottsbalken
2017-08-16 -- 2018-03-08 (2 tillfällen)
Påföljd m.m.
Skyddstillsyn
Särskild föreskrift: Nem*at Hus*seini ska genomgå Kriminalvårdens program Relation- och
samlevnad (ROS)
Frivårdskontor
Frivården Härnösand
Övervakare
Förordnas av frivårdskontoret

Det blir ingen länk till domen då jag inte vill hänga ut offren.
Senast redigerad av Fezzik 2018-09-12 kl. 14:38.
Citera
2018-09-12, 14:37
Medlem
En extremt psykiskt sjuk/CP-skadad vit människa, eller en helt vanlig neger/ensamkommade
Ligger ju på samma nivå...
Citera
2018-09-12, 14:41
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyng-as
En extremt psykiskt sjuk/CP-skadad vit människa, eller en helt vanlig neger/ensamkommade
Ligger ju på samma nivå...
Själv tycker jag inte namnet på GM verkar vara svenskt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in