Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2018-09-12, 03:05
  #1
Medlem
ChemicalGirls avatar
Substans: Hexylone, Phenibut ett par gram.
Mängd: 0,8g på två/tre dagar. Dosering mellan 0,1-0,2g IV
Administrering: Intravenöst Hexylon, oralt Phenibut

Tidigare erfarenheter (tar med det mest relevanta): MDMA, Kokain, Met/amfetamin, Metylfenidat (även RC), Heroin, Metadon, fentanyl, tramadol, olika Benzo (ej RC), Mefedron (och analoger, 4-cmc, 3-mmc osv) PV (olika), NEP, olika pentedron analoger. Alltså, det mesta vanliga och lite RC, förutom hallucinogener. Allt som går IV.

Kvinna
18 år
150-160cm
55-65kg
Normal hälsa

Efter att skrivit med några Kina vendors så blev jag erbjuden sample på valfri produkt, med gratis frakt tom. Och jag blev sugen att testa något helt nytt. Så det blev Hexylone.
Efter ett par dagar kom det 2g av Hexylone med DHL. Dock gav jag bort lite över 1g till en kompis.
När jag först fick packet och tittade på pulvret, luktade på det och smaka på det i samband med allergi test, så trodde jag nästan helt seriöst att det var krossade tavletter... Men fixa verktyg, för jag var nyfiken på att testa.
Bodde på behandlingshem så jag tänkte ta någon gång efter middagen. Jag hade också beställt Phenibut, som en kompis hade rekommenderat, och tänkte att jag kunde ta det lite innan också, hade aldrig tagit förut heller. Tog säkert någon matsked.
Kl 18.00. Jag tar fram Hexylonet, tar 0,2 på ögonmått pga ingen våg och löser i ett par ml vatten. Lösningen blir grumligt till färgen, som min kompis sedan sa, curry-lösning. Samt innan hade jag sagt att det inte lukta knark, när jag löste börja det göra det iaf lite. Jagde inga större förväntningar på Hexylon. Min kompis hade provat och sagt att det är som dåligt tjack, ingen rush alls typ.
Så jag men nya verktyg lyckas få bra svar och tryckte ner kolven säg 18.00 då. Svider inte när man skjuter, skulle gå och missa utan att det gör ont tom, som med pentedron analoger.
18.01 Jag börjar känna en lite PV och pentedron aktig rush, mer än jag hade förväntat mig av krossade koffein tabletter iaf. Fick ingen direkt smak i käften men lite toxiskt/spray aktigt... Rushen var svag, men visst fick jag lite känsla, hade varit ren nån månad så detta var sjysst.
Rushen satt ganska kort, möjligtvis pga att den var rätt svag.
18.05 Jag känner mig lite småpåtänd, ingen eufori som från tjack, men började snöa in sig, lite paranoid. Kändes som svagt amfetamin utan måbra känsla typ.
19.00 Efter att suttit på rummet och bara inte gjort ett skit så tyckte jag jag skulle duscha och färga håret. Så jag gjorde det. Märkte på när jag gjorde det att jag var aningen speedad. Men det kändes bra. Efter att blivit färdig tror jag gick och surfade på mobilen.
22.00 Nu börjar jag må illa, blir spyfärdig. Tror jag tog något mer under tiden. Men inget efter 22.00 iaf.

23.00-04.00 La mig ner en stund och kommer på sen när jag tittar på klockan att det gått 4-5 timmar. Minns ingenting, förutom att jag la mig ner en stund, och inte sovit.
04.00-09.00 Spytt hela tiden, nästan vatten. Känns mig vinglig med dålig balans och sett lite suddigt. Mådde inte alls bra. Bestämmer mig att ta resten av Hexylonet ikväll utan phenibut, eftersom det var antagligen den som orsakade illamåendet.

09.00-20.00 Varit illamånde hela dagen. Ångrar att tagit phenibut. Tom behandlingshemet frågade hur jag mådde, var lite sådär. Kände mig vinglig, dålig balans och var lite seg.
21.00 Tänkte nu kör jag på Hexylone utan Phenibut, se hur det är egentligen. Tar ca 0,1g och sedan fyllde på under natten. Som dåligt svagt PV/tjack kändes det som. Surfade natten och det kändes bättre än innan. Märkte att när jag satt i mörker så ibland kunde ljuset från fönstret bli mer blåaktigt men trodde det bara var nöjer eller nått.

13.00 Nästa dag. Får för mig att ta det sista jag har, tar allt jag har kvar, kanske 0,2. Börjar bli tråkigt att bara sitta på rummet och hade ingen större lust att gå runt halvpåtänd på HVBet. Så jag bestämmer mig att ta en promenad i skogen. Går en stund på den välbekanta skogsvägen för mig och ser plötsligt att vägen ser annorlunda ut på något sätt. Fortsätter att gå in i skogen och märker att min orientering var dålig. Samt jag såg folk i solstolar sola mitt i skogen, tänker vafan och fortsätter gå. Då ser jag att vissa stenar börjar se ut som sovande skogstroll. Men blir vanliga stenar när jag kommer fram. Allt börjar kännas overkligt och sagoaktigt, landskapet i skogen känns helt annorlunda även om jag varit där mycket förut. Ser sedan en jungfru? mitt i skogen och tänker vad är det för folk här, går närmare och ser att ni det inte alls var en kvinna, utan att någon byggt en "trägubbe" av ett träd och grenar. Sånt hade jag inte sett förut där... Så jag går ännu närmare till trägubben och ser nu att det är en tröstubbe med ett leende? Här börjar allting bli för mycket för mig, kan knappt hitta och orientera mig tillbaka till behandlingshemet trots jag gått där tiotals gånger. Allt kändes helt annorlunda plus massa konstiga saker. Till slut ringde jag en vän och säger att jag vill hitta tillbaka... Men det gick bra, hitta till slut tillbaka och började tycka att det faktiskt var ganska roligt, allt var ju sagoaktigt och fint.

Det som jag märker under dager är massa småhallisar, ser kanyler och "rester" ibland på golvet. Vafan, ska inte vara så efter 1-2 dagar vaket... Så något dåligt för förståndet måste det vara tänkte jag då.

22.00 Har mina filter och plastpåsen kvar, så tar det sista också då i förhoppning att sedan gå en promenad och må bra.
Gör det och upptäcker att det är många saker som har mörkröda fläckar. Går en stund till och det är här det läskiga börjar. Bokstavligen talat allt och överallt börjar det finnas röda fläckar, som påminner som mest om flytande blod. Jag går längst vägen och ser att det svävar blod, träden är uppbyggda av flytande blod, det är röda fläckar på asfalt vägen. Ja, hela jävla världen bestod av blod, tom när jag tittar på min mobil så såg jag blodfläckar på den. Som tur var så förstod jag att allt detta inte var sant. Men det var tillräckligt vidrigt med att bara se det. Hela natten så såg jag rött överallt, skrev till ett par om min "trevliga" upplevelse. Och sedan så var ju att försöka sova det bästa jag kunde göra. Så någonstans på morgonen somna jag ett par timmar.
När jag vaknade så tvätta jag bort varenda liten blodfläck, kasta verktygen och ansåg att jag måste ta tag i mitt liv någon vecka. Mitt psyke var helt förstört kändes det som. Rött som var min favorit färg kunde jag inte se längre.
Var hängig som fan och kändes som om jag varit vaken i nån vecka på tjack minst, efter under 1g och tre dagar vaken. Hela kroppen känndes stel. Var trött i ett par dagar sen.

Slutsats: Phenibut ska man inte ta mycket fösta gången, risk för illamåendet och känna sig nästan benzat, fast mer biverkningar.
Hexylon är en skräp drog, iaf för IV. Vill man ficka up psyket och kroppen utan att ens må särskillt bra, så är det att bara köra på. Annars finns det bättre att lägga pengarna på. För mig förstörde denna drog min (fd) favoritfärg rött...
__________________
Senast redigerad av ChemicalGirl 2018-09-12 kl. 03:07.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback