Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-11, 21:14
  #1
Medlem
Jag är ganska så ensam just nu i mitt intresse för den psykedeliska upplevelsen, bland folk jag känner, och känner att jag söker efter nya mer likasinnade människor. Det verkar som att många känner folk sen yngre år när man snackar om detta, men inga av mina äldre vänner är inne på samma spår som jag där.

Så, var? Var hittar man sådana filurer (er? Haha).

Jag saknar detta. Kontakten med folk som har ett verkligt intresse för detta. Och mycket annat som ofta följer med. Intressanta, öppensinnade människor.

Ge mig era takes. Alla idéer är av intresse.

Take care, mvh!
Citera
2018-09-11, 21:18
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen300
Jag är ganska så ensam just nu i mitt intresse för den psykedeliska upplevelsen, bland folk jag känner, och känner att jag söker efter nya mer likasinnade människor. Det verkar som att många känner folk sen yngre år när man snackar om detta, men inga av mina äldre vänner är inne på samma spår som jag där.

Så, var? Var hittar man sådana filurer (er? Haha).

Jag saknar detta. Kontakten med folk som har ett verkligt intresse för detta. Och mycket annat som ofta följer med. Intressanta, öppensinnade människor.

Ge mig era takes. Alla idéer är av intresse.

Take care, mvh!
Jag sitter i samma sits som dig, alla i mitt umgänge säger att detta intresset är "barnsligt"... :/
Om det finns några vänliga själar i västra götaland, skicka gärna pm.
__________________
Senast redigerad av Mattan1999 2018-09-11 kl. 21:25.
Citera
2018-09-11, 21:23
  #3
Medlem
Skaffar gärna svampplockarvänner kring Uppsala. Svamp är inte bara ett intresse, det är livet! 😛
Citera
2018-09-11, 21:24
  #4
Medlem
Rave
Citera
2018-09-11, 22:01
  #5
Medlem
professor_knass avatar
Nätverket för Psykedelisk Vetenskap (NPV) anordnar föreläsningar och sådant, efter dessa kan man prata med de andra som var där. Ibland anordnar de pubkvällar. Seriösa personer.

Annars rave, men där finns ju också massa knäppskallar.
Citera
2018-09-12, 21:59
  #6
Medlem
Fraktalbanans avatar
För mig öppnade det sig upp en värld av vänner när jag kom in på psykedeliskt. Framför allt gamla vänner som man fick förståelse för när man själv blev nyfiken. Utöver det skola, rave, fester, andliga aktiviteter, nätet t.o.m jobb. Tycker jag träffat stoners lite överallt.
Citera
2018-09-21, 12:41
  #7
Medlem
ProosedontObungos avatar
Kontakta din lokala tidning och be dem lägga ut en annons där det står,

Knarkarkompis sökes
Jag är trött på att knarka ensam och vill ha nån att knarka med

Kontakta mig på 070XXXXXXX


But in all seriousness så förstår jag dig, jag har t.om förlorat vänner för jag känner mig så pass annorlunda efter mina Psykedeliska äventyr.

Vore Nice o hitta nån o trippa med.

Extra svårt o hitta i Sverige där detta är så tabubelagt
Citera
2018-09-21, 18:01
  #8
Medlem
Testa Flashbacks forum. Där finns det olika drogforum inklusive ett om enbart Hallucinogener. Jag tror du kan hitta likasinnade där!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback