Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-11, 17:00
  #13
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVEGOT
Bara att bifoga bild i så fall.
Nu brukar jag inte spara kvitton så du får helt enkelt tro mig (eller inte tro mig). Informationen står ju på kortet så helt osannolikt är det ju inte direkt. Jag påstår absolut inte att det ä vanligt förekommande på något sätt, endast att jag har råkat ut för det mer än en gång.
Citera
2018-09-11, 18:46
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Nu brukar jag inte spara kvitton så du får helt enkelt tro mig (eller inte tro mig). Informationen står ju på kortet så helt osannolikt är det ju inte direkt. Jag påstår absolut inte att det ä vanligt förekommande på något sätt, endast att jag har råkat ut för det mer än en gång.

Kanske va fel på maskinen då.
Citera
2023-05-10, 18:38
  #15
Medlem
leprasjuklings avatar
Killen i kassan på min lokala Hemköp visste vad jag hette, ser de det när jag betalar med kort kopplat till mig som "medlem" i Hemköp?
Citera
2023-05-10, 18:41
  #16
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leprasjukling
Killen i kassan på min lokala Hemköp visste vad jag hette, ser de det när jag betalar med kort kopplat till mig som "medlem" i Hemköp?

Nej, det är troligare att de vet vad du heter pga att du är stammis. Jag jobbar i en mindre butik på en mindre ort och vet vad flera av våra stamkunder heter.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback