Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-10, 21:32
  #1
Medlem
a2cs avatar
Hej,

Jag är medlem i en organisation som i snitt tar emot betalningar ett tiotal gånger per dag på 4 olika sätt, t.ex. Swish, PayPal, Bankkort och banköverföring. Man kan betala för olika saker, t.ex. "1 dag", "3 månader", "50 stycken" och så vidare. Jag söker en programvara som helst ska vara gratis (men får kosta om det måste, budget ~1000:-). Programvara bör vara kapabel till något liknande: En knapp där man trycker "Bokför ny betalning". Här får man fylla i detaljer så som Summa, hur betalningen genomfördes (t.ex. Swish), vilket datum den kom in samt vad den skall kategoriseras som (t.ex. TV-spel). Detta skall kontinuerligt byggas i en databas som kan vara offline eller online. När som helst så ska man kunna se en "översikt" där man ser t.ex:

Inkomst: 1Mkr
Utgift: 500t
Vinst: 500t

TV-spel: 70%
Datorer: 12%
Utgången mjölk: 18%

Swish: 99%
PayPal: 0.5%
Banköverföring: 0.3%
Bankkort: 0.2%

Tack så mycket för er hjälp. Mod, bespara mig gärna tid och flytta hellre tråden än att kasta den om den ligger fel.

// addicted2chaos
Citera
2018-09-19, 19:27
  #2
Medlem
a2cs avatar
Bump. Detta är viktigt för mig att få tag på. Snälla hjälp någon.
Citera
2018-09-19, 20:34
  #3
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a2c
Bump. Detta är viktigt för mig att få tag på. Snälla hjälp någon.

Andromoney kan nog lösa det där åt dig https://web.andromoney.com/ Du får lägga in allt manuellt men är det ~10 transaktioner om dagen så borde det väl funka?
Citera
2018-09-21, 08:27
  #4
Medlem
a2cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sucuk
Andromoney kan nog lösa det där åt dig https://web.andromoney.com/ Du får lägga in allt manuellt men är det ~10 transaktioner om dagen så borde det väl funka?
Tack för tipset, men det verkar bara finnas till telefonen?
Citera
2018-09-21, 18:56
  #5
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a2c
Tack för tipset, men det verkar bara finnas till telefonen?

Avsikten är att man skall använda det i telefonen men du kan även logga in på webben!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback