Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-02-10, 12:24
  #1
Awaiting Email Confirmation
crapps avatar
Tjena
Skulle vilja få lite tips på bra fotoskrivare.
Skrivaren kan gärna kosta lite extra men bläckpatronerna skulle jag gärna vilja att de var så billiga som möjligt.

Förslag?
Citera
2006-02-11, 10:19
  #2
Medlem
Canon Pixma IP-4200, kostar som mest 1500:-
Sen så har Canon de klart billigaste patronerna.
Citera
2006-02-13, 09:22
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crapp
Tjena
Skulle vilja få lite tips på bra fotoskrivare.
Skrivaren kan gärna kosta lite extra men bläckpatronerna skulle jag gärna vilja att de var så billiga som möjligt.

Förslag?


jag kan tipsa om Canon Pixma IP3000, den blev bäst i test i nån jävla datortidning för bara ett tag sen..kostar runt lappen & patroner får du för 28kr(färg) och 32 (svart)

lite off: kan fotoskrivare skriva ut det mästa eller? herregud jag skulle aldrig skriva ut ett busskort men skulle den klara det t.ex?
jag vill ju kunna skriva ut allt möjligt men mycket av det kommer bli kort.

vad ska man annars köpa?
Citera
2006-02-13, 12:55
  #4
Medlem
Vill också gärna tipsa om Canon pixma IP3000, har en sådan själv och har ägt den i lite över ett år nu tror jag, drar otroligt lite bläck med perfekta utskrifter och patronerna är makalöst billiga om du köper piratpatroner.

Den klarar ju även utskrift på CD/DVD skivor och det tycker jag blir ett utmärkt resultat.
Citera
2006-02-14, 08:25
  #5
Medlem
Om man ska skriva FOTO-utskrifter så rekomenderas inte piratbläck.
Färgerna i dessa patroner bleks ur fortare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback