Flashback bygger pepparkakshus!
2018-09-10, 17:48
Bannlyst
Hej!

Om man blivit utsatt för en psykisk påfrestning och man inte hade direkt haft en aning om någonting skulle bli fel. Kan jag få tillbaka mitt liv?

Så länge jag lever borde jag väl kunna få tillbaka min energi. Det känns som jag fick en akut psykos efter en anhörig konflikt till familjen. Om någonting man verkligen inte trodde skulle hända har hänt.
Det här fixar jag väl. Det känns som någon tagit min själ ifrån mig. Min identitet, det som är jag. Mentalt så är det ett rent helvete ursäkta. Det har känts som någon förgörde min intelligens fruktansvärt.
Citera
2018-09-10, 20:00
Medlem
Uppslags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GBGPOWWER
Hej!

Om man blivit utsatt för en psykisk påfrestning och man inte hade direkt haft en aning om någonting skulle bli fel. Kan jag få tillbaka mitt liv?

Så länge jag lever borde jag väl kunna få tillbaka min energi. Det känns som jag fick en akut psykos efter en anhörig konflikt till familjen. Om någonting man verkligen inte trodde skulle hända har hänt.
Det här fixar jag väl. Det känns som någon tagit min själ ifrån mig. Min identitet, det som är jag. Mentalt så är det ett rent helvete ursäkta. Det har känts som någon förgörde min intelligens fruktansvärt.

Vad exakt är det för en psykiskt påfrestning? Familjeproblem, stressigt på jobbet? Ja, listan kan göras lång. Men för att försöka lugna dig lite så ska du veta att folk har gått genom väldigt svåra händelser i livet men ändå lyckats "hitta tillbaka".

Hur gammal är du? Jag tror du är väldigt ung.
Citera
2018-09-11, 16:30
Moderator
TheLuckys avatar
Sjukt -> Känns som någon tagit min själ ifrån mig. Rubrik ändrad.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in