Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-09-16, 18:17
  #37
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
De flesta lär nog ha insett ikväll att det är helt omöjligt att rösta bort Sveriges problem. Det finns alldeles för många icke-vita i landet.

Är NMR den enda utvägen nu? Att vänta på en samhällskollaps och sedan ta tillbaka landet genom en revolution?

Det finns ju faktiskt inget annat sätt i nuläget......
Nu förstår jag inte. NMR var ju själva en del av valet iom att de tog det på allvar nog att försöka få kommunalt inflytande. Så om NMR vore det enda alternativet borde man ju naturligtvis tagit avstånd från den demokratiska processen innan?
Citera
2018-09-16, 18:20
  #38
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CIA-Agent
Ja, för nynazisterna är ju kända för att få ligga mycket...


Ja, hur visste du det? Är du också ”nynazist”? Man får fanimej se mer fitta än toaletterna på FI:s årsmöte.
Citera
2018-09-16, 18:24
  #39
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Det är omöjligt att veta med tanke på att medelklassen fortfarande kan gömma sig tillräckligt mycket från mångkulturen.

Vad händer när detta inte är möjligt längre? Det är det som är det intressanta.
Men det ÄR "inte möjligt längre" redan NU. I vilken jävla håla lever du i egentligen?

Låt oss vara realistiska. En organisation som sitter dregglar efter stöd från någtot jävla tonårigt radiovåp kan väl knappast vara mogna nog att start en (lyckad) utomparlamentariskt revolution. Eller är det något jag missat här?
Citera
2018-09-17, 20:33
  #40
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Men det ÄR "inte möjligt längre" redan NU. I vilken jävla håla lever du i egentligen?

Låt oss vara realistiska. En organisation som sitter dregglar efter stöd från någtot jävla tonårigt radiovåp kan väl knappast vara mogna nog att start en (lyckad) utomparlamentariskt revolution. Eller är det något jag missat här?


Naa, inte tycker du väl att förutsättningarna för en lyckad revolution infunnit sig redan nu? Folk i gemen har det fortfarande för bra och kan avskärma sig från monkeykulturen. Under tiden gör NMR bäst i att ägna sig åt folkbildning och öka den kritiska massan. Så frön som sen kan gro när tidpunkten är den rätta.
Citera
2018-09-29, 13:39
  #41
Medlem
OK då startar vi maktövertagandet nu genast. Kontakta mig nu omgående för tid och plats.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback