Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-09, 22:39
Medlem
SD blev inte 2:a största parti och AFS var inte ens i närheten av att komma in i riksdagen (som väntat).

Dags att ge upp och emigrera nu?

Sverige har visat att en majoritet vill ha fri invandring även i fortsättningen.
Citera
2018-09-09, 22:41
Medlem
Haha den idioten säger "25 till 30 pocent" 😂
Citera
2018-09-09, 22:45
Medlem
freeriderXIIs avatar
Man får komma ihåg att antalet svenska medborgare med invandrarbakgrund ökat senaste 4 åren och dessa väljare röstar ofta på vänstern och sossarna. MP går tillbaka i denna grupp p.g.a svängningen i immigrationsfrågan.

Blir allt svårare för de vita svenska männen att avgöra ett val p.g.a. den demografiska förändringen i Sverige.

Vänstern och sossarna får varje år in nytt valboskap samtidigt som allt färre svenskar rösta på dem.
Senast redigerad av freeriderXII 2018-09-09 kl. 22:50.
Citera
2018-09-09, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Man får komma ihåg att antalet svenska medborgare med invandrarbakgrund ökat senaste 4 åren och dessa väljare röstar ofta på vänstern och sossarna. MP går tillbaka i denna grupp p.g.a svängningen i immigrationsfrågan.

Blir allt svårare för de svenska vita männen att avgöra ett val p.g.a. den demografiska förändringen i Sverige.

Yep. Och kvinnorna röstar ju på C eller V. Så då är det kört.

Blir väl mer böneutrop och moskeer framöver. Som vi vill ha det?
Citera
2018-09-09, 22:49
Medlem
Ja tydligen vill svenska folket ha mer våldtäkter, misshandel, skjutningar, handgranater, böneutrop, personrån, längre köer inom vården, lägre pensioner, högre skatter osv. Det ör väl bara att gratulera förmodar jag?! Själv bor jag utomlands sedan tio år tillbaka och det är ju inte precis något jag ångrar. Jag hoppas att fler högutbildade etniska svenskar tar steget och lämnar Nya Mogadi(s)hu. Själv funderar jag på att helt ta lin hand ifrån Sverige, sluta läsa svenska nyheter. Om släkten vill träffas så ses vi i Köpenhamn, i Sverige sätter jag inte längre min fot!
Citera
2018-09-09, 22:54
Medlem
Fyfan det här är katastrof. Bara att hämta repet och hänga sej själv. Nu finns det ingen framtid i sverige. Blir till att försöka lämna sverige.
Citera
2018-09-09, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-chingatumadre
Fyfan det här är katastrof. Bara att hämta repet och hänga sej själv. Nu finns det ingen framtid i sverige. Blir till att försöka lämna sverige.

Ska du hänga dig eller lämna landet? Jag skulle lämnat
Citera
2018-09-09, 22:57
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakelibrankel
SD blev inte 2:a största parti och AFS var inte ens i närheten av att komma in i riksdagen (som väntat).

Dags att ge upp och emigrera nu?

Sverige har visat att en majoritet vill ha fri invandring även i fortsättningen.
Ja, snälla... kan inte alla hatiska män bara dra
Citera
2018-09-09, 22:59
Medlem
EnGodForlorares avatar
Flashbackarna är patetiska barnungar som inte kan tänka längre än näsan räcker. Vi kommer få en borgerlig regering. Den kommer att vila på ett tungt stöd från SD. SD kommer utan problem att lyckas få igenom 90 % av sin politik. Resterande 10 % är galna grejer som bara virrpannefolket vill ha. Ex. legaliserad pilbågsjakt, sänkt abortgräns och avskaffande av dubbla medborgarskap.

Känns helt bisarrt att behöva trösta de stackars SD-svansarna men så är det. SD vill avskaffa LAS, sänka bidragen, höja matmomsen och sänka skatten för de rikaste. Allt de pekar på kommer de få.
Citera
2018-09-09, 23:00
Medlem
Sooks avatar
Fantastiskt resultat för sverige att SD kan slängas tillbaka in i kylskåpet.
Citera
2018-09-09, 23:00
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Ja, snälla... kan inte alla hatiska män bara dra

Jag hoppas du inte klagar när 13åriga flickor gruppvåldtas av afrikanska och arabiska invällare då - såna som du glatt välkomnar hit?
Citera
2018-09-09, 23:03
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Jag hoppas du inte klagar när 13åriga flickor gruppvåldtas av afrikanska och arabiska invällare då - såna som du glatt välkomnar hit?
Jag gillar INGA hatiska män så håll k...
Senast redigerad av Femme.Fatale 2018-09-09 kl. 23:07.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback