Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-09, 15:48
  #1
Medlem
cybergrodans avatar
https://www.gd.se/artikel/gavleborg/...nfor-sandviken
Citat:
Larmet om olyckan inkom till SOS Alarm klockan 06.43 på söndagen. Två personer som färdades på en motorcykel fick föras till sjukhus efter en olycka på länsväg 518, söder om Kungsgården
Citat:
Vid 13.30-tiden meddelar polisen att en kvinna i 25-års åldern har avlidit efter olyckan.
Den andra personen, en man i 25-års åldern vårdas på sjukhus med allvarliga skador.
En anmälan har upprättas gällande vållande till annans död samt vårdslöshet i trafik.

Någon som vet mer? Vilka är dessa personer t.ex.?
Citera
2018-09-10, 12:19
  #2
Medlem
brianmolkos avatar
Ytterligare en sak de inte kommer säga något mer om
Citera
2018-09-10, 13:05
  #3
Medlem
https://www.facebook.com/isabella.mj.1
Citera
2018-09-11, 07:21
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Ytterligare en sak de inte kommer säga något mer om

"En anmälan om vållande till annans död samt vårdslöshet i trafik har upprättats av polisen"
Citera
2018-09-11, 11:39
  #5
Moderator
HelgeBuks avatar
Det lär väl ha gått lite för fort får man anta. Konstig tid på dygnet att vara ute och köra motorcykel.
Citera
2018-09-17, 16:37
  #6
Medlem
SituationStockholms avatar
Marica Junegard från Enköping var det tydligen

https://www.arbetarbladet.se/artikel...-var-sa-alskad

Citat:
I en korsning söder om Kungsgården kraschade plötsligt motorcykeln. Marica blev 24 år gammal.
För Arbetarbladet berättar nu familjen om förlusten av en glädjespridare vars låga slocknade alldeles för tidigt.
– Hon hade precis börjat ta tag i sitt liv, säger systern Jeanette Junegard.

Citat:
Klockan 06.43 på söndagen ringer det på en av linjerna hos SOS Alarm; olycka på länsväg 518 vid Gavelhyttan, mellan Hammarby och Kungsgården. En motorcykel med två personer har vält i en korsning. Båda är svårt skadade.

Hon hade varit på en fest i Sandviken tydligen.
Citera
2018-09-20, 11:01
  #7
Medlem
Oh-be-wans avatar
Väldigt sorgligt och jag lider med anhöriga.

En sak jag reflekterade över var vilken nationalitet pappan hade. Ser lite jugoslavisk ut eller polsk kanske ukrainsk.

Några saker jag reflekterat över är att hon inte kändes lycklig på sin facebook, inte på någon bild utstrålade hon lycka. En annan sak jag reflekterade över var att mamman säger att "nu har jag förlorat två barn", dvs hon har förlorat 2 av 3 barn.

Lider med de anhöriga. Blev lite deppad själv här.
__________________
Senast redigerad av Oh-be-wan 2018-09-20 kl. 11:22.
Citera
2018-12-02, 17:31
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Väldigt sorgligt och jag lider med anhöriga.

En sak jag reflekterade över var vilken nationalitet pappan hade. Ser lite jugoslavisk ut eller polsk kanske ukrainsk.

Några saker jag reflekterat över är att hon inte kändes lycklig på sin facebook, inte på någon bild utstrålade hon lycka. En annan sak jag reflekterade över var att mamman säger att "nu har jag förlorat två barn", dvs hon har förlorat 2 av 3 barn.

Lider med de anhöriga. Blev lite deppad själv här.


Vilken pappa menar du? Nationalitet? Och hur är det ens relevant i detta sammanhang?

Och vadå hon såg inte lycklig ut på sina bilder? Vad jag sett så har hon en ganska så privat Facebook. Dessutom kan bilderna vara gamla.

Mamman har förlorat 2 av 4 barn.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback