Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-11-24, 03:29
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 11hours
Har själv varit i en liknande situation. Höll dock på några fler dagar än dig, men utan någon vana att knapra i sig 2 E kan bli lite för mycket för din hjärna, du har fått en mindre överdos och är tömd på serotonin.

Mitt höll i sig i ca 3 veckor, efter 3 veckor kände jag mig helt helt normal.
Det är bara att rida ut det, påminn dig själv om att mesta av skadan sitter i skallen och faktiskt inte fysiskt.

Många rekommenderar benzo, vilket jag personligen inte skulle rekommendera. Man ska aldrig ta mer droger för att man mår dåligt av en drog från början? Rök en joint om du inte står ut eller drick lite bärs. Inte mer än så.
Drick mycket juice, få i dig vitaminer, träna!! Träffa vänner, kolla om någon känner för att slagga hos dig ett par dagar bara för att distrahera dig. Det försvinner när du inte tänker på det.

Lycka till!

Ett tips är att köpa 5-HTP på nätet. Det hjälper till att återställa seratoninet.
Citera
2019-11-25, 18:39
  #14
Medlem
11hourss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaja11
Ett tips är att köpa 5-HTP på nätet. Det hjälper till att återställa seratoninet.


Också ett bra tips att kombinera med bra sömn och bra matintag!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback