Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-19, 01:28
  #13
Medlem
Tack för alla svar och kommentarer. En annan fråga - ni som gått av oxy eller annan opiat - hur fan blir man kvitt myrkrypningar? Har inte sovit mer än max 1,5-2h per natt i snart en vecka. Ligger och sprattlar som en fisk på vattnet med benen. Proppar mig full med fluni (5mg) imovane (22,5mg) och xanor (2mg). har bara korta recept så ingen risk för beroende men fan ingen sömn ändå trots intag. Blir snart helt nedbruten. Hur länge håller det i sig? 😫

Nån som har nåt tips eller vet var denna fråga diskuterats på annat håll.

Tack!
Citera
2018-09-19, 11:14
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantasnus
Tack för alla svar och kommentarer. En annan fråga - ni som gått av oxy eller annan opiat - hur fan blir man kvitt myrkrypningar? Har inte sovit mer än max 1,5-2h per natt i snart en vecka. Ligger och sprattlar som en fisk på vattnet med benen. Proppar mig full med fluni (5mg) imovane (22,5mg) och xanor (2mg). har bara korta recept så ingen risk för beroende men fan ingen sömn ändå trots intag. Blir snart helt nedbruten. Hur länge håller det i sig? 😫

Nån som har nåt tips eller vet var denna fråga diskuterats på annat håll.

Tack!

Lägg i dig på avgiftning. Du behöver proffesionel hjälp om du inte kan somna på dom doserna.
Citera
2018-09-19, 15:52
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantasnus
Tack för alla svar och kommentarer. En annan fråga - ni som gått av oxy eller annan opiat - hur fan blir man kvitt myrkrypningar? Har inte sovit mer än max 1,5-2h per natt i snart en vecka. Ligger och sprattlar som en fisk på vattnet med benen. Proppar mig full med fluni (5mg) imovane (22,5mg) och xanor (2mg). har bara korta recept så ingen risk för beroende men fan ingen sömn ändå trots intag. Blir snart helt nedbruten. Hur länge håller det i sig? 😫

Nån som har nåt tips eller vet var denna fråga diskuterats på annat håll.

Tack!
Myrkrypen är hemska, men somnar du inte på det där är det nog inget (förutom opioider) som funkar. Med den sömnbrist du har nu borde du få lite mer timmar per natt inom kort.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback