Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-08, 11:30
  #1
Medlem
Hej!

Jag hade behövt ringa ett 020 nummer och det blir ett långt samtal, så jag undrar om någon vet ett sätt man kan ringa till de gratis eller till en låg kostand. Skaffa ett skype nummer eller något annat alternativ?
Citera
2018-09-08, 23:22
  #2
Medlem
borguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matrix321
Hej!

Jag hade behövt ringa ett 020 nummer och det blir ett långt samtal, så jag undrar om någon vet ett sätt man kan ringa till de gratis eller till en låg kostand. Skaffa ett skype nummer eller något annat alternativ?

020-samtal är endast användbara inom Sverige.
Om du försöker dig på att ringa +4620xxxxxx och det fungerar, så kostar det naturligtvis som det nätets normala priser till ett svenskt nummer.
Citera
2018-09-11, 07:29
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borgus
020-samtal är endast användbara inom Sverige.
Om du försöker dig på att ringa +4620xxxxxx och det fungerar, så kostar det naturligtvis som det nätets normala priser till ett svenskt nummer.

Det förstår jag, därför undrar jag om det går att lösa via exempelvist Skype eller annan lösning?
Citera
2018-09-12, 08:14
  #4
Medlem
borguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matrix321
Det förstår jag, därför undrar jag om det går att lösa via exempelvist Skype eller annan lösning?

Ja om du kan hitta en tjänst där det i ditt land är gratis att ringa till ett svenskt nummer. Inom EU går det kanske, beroende på ditt abonnemang eller kontantkort.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback