Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-08, 00:50
  #1
Medlem
Googlas avatar
Tjo. Jag har fått för mig nu att jag ska låta min S8a vara hemma. Enbart för använde av Swish, bankärenden, BankID, kanske snapchat. Jag tror att den distraherar oss för mycket, jag märker att jag är beroende för jag tycker att jag blir irriterad när min dotter avbryter mig om jag svarar på något meddelande på den som egentligen inte är viktigt, kollar på instagram konstant, facebook, nyheter. Det känns som jag inte är närvarande, det känns som jag går och tänker på och kolla mobilen hela tiden, hör man ett ljud så tänker man antingen på vad det är eller kollar och tappar koncentrationen. Så jag tänkte skaffa en "dum" telefon. Problemet där är att jag är faktiskt väldigt behövande av Mp3/spotify. Helst spotify hade underlättat, men i värsta fall får man ta mp3. Jag har letat runt ordentligt, men tycks inte finna det.

Vänder mig hit, vad säger ni? Smsa, ringa, musik, sedan hade det inte varit dumt med en bra kamera men det är nog för mycket begärt. Sådana tillverkas nog inte på basic mobiler.
Citera
2018-09-08, 01:09
  #2
Medlem
Spotify är helt omöjligt på en dum telefon.

Den nya nokia 3310 borde funka till allt annat du har skrivit.
Citera
2018-09-08, 01:12
  #3
Medlem
Googlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flach1337
Spotify är helt omöjligt på en dum telefon.

Den nya nokia 3310 borde funka till allt annat du har skrivit.

Jo misstänkte det.

Väntar tills denna kommer..

https://www.youtube.com/watch?v=o-jamNT9CkY

April nästa år är den på gång
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback