Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-08, 14:22
  #13
Avstängd
Hansomcuckars avatar
Har aldrig behövt använda något annat än min stora anakonda när jag har haft sex med tjejer och de har alla fått orgasm. Skulle aldrig slickat eller pullat en tjej, en tjej ska få bästa orgasmen utan något annat än penis. Och det har ju också funkat, mycket tror jag är för att männen idag är så mesiga och då blir tjejen avtänd, "han kan slicka mig, fan va mesig kille".
Citera
2018-09-08, 16:12
  #14
Medlem
tjockballes avatar
Variant 1:
Prova att sitta på hans ansikte. Utan att suga hans kuk samtidigt.
Du sitter på hans ansikte så att hans näsa hamnar i ditt hål. Hans tunga på din klitta.
Det har tagit mellan 20 sekunder och 1 och en halv minut för de brudar jag varit med.
Du kommer medvetet eller omedvetet anpassa ditt sittande så att det blir som skönast för dig.
Om du inte kommer är det ändå ett bra förspel.

Variant 2:
När du sitter på hans kuk, låt honom samtidigt stoppa in ett eller två fingrar i rumpan på dig. Det blir ett slags dubbelmacka och är mycket stimulerande. Kör med riktigt glidmedel, fittsaft räcker inte. Återigen, det är du som rider och anpassar rytm och intensitet så att du njuter som bäst.

För alla varianter:
Det är inget fel att fantisera samtidigt som du knullar. Jag blev en gång kallad "Johan" av en kvinna jag knullade. Jag heter INTE Johan. Vid ett tillfälle med Variant 2 sa jag till tjejen, mest på skoj, "erkänn att du tänker att det är en annan kille som knullar dig i röven", hon svarade "jaaa" och det gick för henne direkt. En brud som jag fistade sa "duktig häst" strax innan det gick för henne. Undra vad hon tänkte på?
Citera
2018-09-12, 20:18
  #15
Medlem
Skickar den här vidare till ett mer passande forum.

Relationsakuten --> Sextekniker och sexhjälpmedel
/Moderator
Citera
2018-09-13, 09:23
  #16
Medlem
Kan du komma när du egenmyser? Då får du nog ta och hjälpa till lite när han är med. Om han är någerlunda självsäker i sig själv så bör han inte ha något emot att du hjälper till. Själv tycker jag det är upphetsande se tjejen pilla på sig själv när jag knullar henne.
Citera
2018-09-13, 18:27
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stupidblonde
Hej! (...) Har ni några tips på vad man som tjej kan göra för att faktiskt lyckas komma eller har ni något råd ni kan ge så jag kan få honom att förstå att det inte beror på att han är dålig. Han har börjat snacka om att om han hade varit med en annan brud så hade hon åtminstone kommit osv. Bör man se det som en varningssignal eller va?
Ja, du bör se det som en varningssignal att du är ihop med ett stort jävla kränkt barn.
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Kanske om han slutade försöka vara bra på sex och hade sex på riktigt så skulle det hjälpa.

Ni måste kommunicera mer. Bra sex är inte att försöka få dig att komma
.
This is the shit! Ju mer ni/han försöker, och ser det som en prestation eller ett mål som ska uppnås, så kommer det inte hända. Knulla för att det är skönt (OM det är skönt), och inte för att komma.
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ni måste kommunalisera.
Hur går det till? Kommer det en liten farbror från kommunen och hjälper till?
Citat:
Ursprungligen postat av MysticLampShade
Först och främst, varför är du oroad över din killes självförtroende? Han får väl försöka hårdare för att få dig att komma. Kan han inte få dig att komma ligger ju problemet på honom och i er kommunikation.


NEEEJ, ju mer han försöker, desto sämre går det. Det är inget projekt som skall genomföras.

Citat:
Ursprungligen postat av MysticLampShade
Att njuta av sex handlar om avslappning och jag hade definitivt inte blivit mer avslappnad om min kille hade sagt så till mig. Att uppleva en stress kring sex kan göra det svårare att komma. Se till att ha sex när du är kåt och verkligen vill, och försök slappna av, fokusera inte på att du måste komma. Sex behöver inte ha orgasmen som mål utan kan vara skönt ändå.

En annan bra grej är ju att försöka lära känna din kropp. Testa nya saker, hitta vad du tänder på. Kanske blir du kåtare av att vara dominant etc? Det kan definitivt göra det lättare att komma.
Tack Lampskärmen, nu snackar vi!!
Citat:
Ursprungligen postat av Hansomcuckar
Har aldrig behövt använda något annat än min stora anakonda när jag har haft sex med tjejer och de har alla fått orgasm. Skulle aldrig slickat eller pullat en tjej, en tjej ska få bästa orgasmen utan något annat än penis. Och det har ju också funkat, mycket tror jag är för att männen idag är så mesiga och då blir tjejen avtänd, "han kan slicka mig, fan va mesig kille".
Jag tycker synd om dig.
Citera
2018-09-13, 22:03
  #18
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Hur går det till? Kommer det en liten farbror från kommunen och hjälper till?
Hahaha ja de vore kanske bra med lite hjälp utifrån. Går det inte att kommunalisera kan man ju testa att kommunicera
(Windows/Chrome rättstavade åt mig)
Citera
2018-09-14, 09:56
  #19
Medlem
För mig sitter det 100% i huvudet om jag kan komma eller inte, om vi kör med "dirty talk" så kan jag komma nästan direkt, annars kan det bli svårt, jag visste inte ens att jag tände på det fören jag träffade en kille och han började med att säga "smutsiga" ord till mig, blev som en våg i kroppen och jag kom nästan direkt efter, sen dess så kör jag stenhårt på det och det funkar för mig. kanske värt och testa
Citera
2018-10-02, 18:24
  #20
Medlem
Är inte det en fördel?
Du är alltid redo?
Citera
2018-10-04, 18:29
  #21
Medlem
PaperHouses avatar
du är nog bara spänd, sluta runka och prata med tjejen innan om att du kan va lite nervös så kan det nog hända trevliga grejer
Citera
2018-11-01, 17:56
  #22
Avstängd
klart man ska se detta som en varningssignal.. du sänker ju hans självförtroende, frågan är ju varför du inte kan komma.. kan inte vara så bra sex om du inte kommer, spänn dig lite tänk på det du gillar om du inte kan komma med honom...
Citera
2018-11-01, 17:59
  #23
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stupidblonde
Hej! Har sedan ett år tillbaka varit tillsammans med min nuvarande partner. Vi har grymt bra sex, han älskar allt jag gör. Men jag kan inte komma.. Detta ger honom jätte dåligt självförtroende och jag försöker liksom förklara att det inte är honom det är fel på och att jag gillar det han gör. Har ni några tips på vad man som tjej kan göra för att faktiskt lyckas komma eller har ni något råd ni kan ge så jag kan få honom att förstå att det inte beror på att han är dålig. Han har börjat snacka om att om han hade varit med en annan brud så hade hon åtminstone kommit osv. Bör man se det som en varningssignal eller va?

Inget ovanligt bland tjejer. Det går oftast att komma över om du hittar en förstående och villig partner du kan ha ett djupare samspel med. Han kan ju alltid slicka dig, leka med en vibrator eller något annat ni kan göra efter att han "är färdig".
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback