Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-07, 23:35
  #1
Medlem
Hej! Har sedan ett år tillbaka varit tillsammans med min nuvarande partner. Vi har grymt bra sex, han älskar allt jag gör. Men jag kan inte komma.. Detta ger honom jätte dåligt självförtroende och jag försöker liksom förklara att det inte är honom det är fel på och att jag gillar det han gör. Har ni några tips på vad man som tjej kan göra för att faktiskt lyckas komma eller har ni något råd ni kan ge så jag kan få honom att förstå att det inte beror på att han är dålig. Han har börjat snacka om att om han hade varit med en annan brud så hade hon åtminstone kommit osv. Bör man se det som en varningssignal eller va?
Citera
2018-09-07, 23:48
  #2
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stupidblonde
Hej! Har sedan ett år tillbaka varit tillsammans med min nuvarande partner. Vi har grymt bra sex, han älskar allt jag gör. Men jag kan inte komma.. Detta ger honom jätte dåligt självförtroende och jag försöker liksom förklara att det inte är honom det är fel på och att jag gillar det han gör. Har ni några tips på vad man som tjej kan göra för att faktiskt lyckas komma eller har ni något råd ni kan ge så jag kan få honom att förstå att det inte beror på att han är dålig. Han har börjat snacka om att om han hade varit med en annan brud så hade hon åtminstone kommit osv. Bör man se det som en varningssignal eller va?
”Så hade hon åtminstone kommit” vad är det för jävla kommentar. Sen när handlar detta om honom.

Hursomhelst, kan du komma på egen hand? Vad gör du då? Applicera det i sexet och använd samma tekniker.
Citera
2018-09-07, 23:52
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale

Hursomhelst, kan du komma på egen hand? Vad gör du då? Applicera det i sexet och använd samma tekniker.
Just det.
Citera
2018-09-07, 23:52
  #4
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stupidblonde
Hej! Har sedan ett år tillbaka varit tillsammans med min nuvarande partner. Vi har grymt bra sex, han älskar allt jag gör. Men jag kan inte komma.. Detta ger honom jätte dåligt självförtroende och jag försöker liksom förklara att det inte är honom det är fel på och att jag gillar det han gör. Har ni några tips på vad man som tjej kan göra för att faktiskt lyckas komma eller har ni något råd ni kan ge så jag kan få honom att förstå att det inte beror på att han är dålig. Han har börjat snacka om att om han hade varit med en annan brud så hade hon åtminstone kommit osv. Bör man se det som en varningssignal eller va?

Vilken teknik använder du med dig själv? Kvinnor är olika på, hur vi får orgasm.
Citera
2018-09-08, 00:29
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stupidblonde
Hej! Har sedan ett år tillbaka varit tillsammans med min nuvarande partner. Vi har grymt bra sex, han älskar allt jag gör. Men jag kan inte komma.. Detta ger honom jätte dåligt självförtroende och jag försöker liksom förklara att det inte är honom det är fel på och att jag gillar det han gör. Har ni några tips på vad man som tjej kan göra för att faktiskt lyckas komma eller har ni något råd ni kan ge så jag kan få honom att förstå att det inte beror på att han är dålig. Han har börjat snacka om att om han hade varit med en annan brud så hade hon åtminstone kommit osv. Bör man se det som en varningssignal eller va?

Är du nära att komma? Har du kommit förut genom sex?
Har du/ni problem utanför sexlivet som stör?
Ärligt talat vad tror du själv är problemet?
Vill du komma mest för din egen del eller är det mest för att göra honom lycklig?
Citera
2018-09-08, 00:33
  #6
Avstängd
therefores avatar
Kanske om han slutade försöka vara bra på sex och hade sex på riktigt så skulle det hjälpa.

Ni måste kommunicera mer. Bra sex är inte att försöka få dig att komma.
Citera
2018-09-08, 05:43
  #7
Medlem
irrelevants avatar
Ja, vaginor är krångliga... köp en bra vibrator. Låt honom inte bara köra in den direkt utan kör på med petting. Han kan kanske ha ett finger eller två i dig och leta efter g-punkten. Visa honom när du tycker det är skönt, och ge inte upp, försök igen om det inte funkar. Var dock försiktig så det inte blir långa utdragna episoder där du aldrig kommer, då kommer det kännas som ett jobb för honom. Isåfall prova hellre i kortare episoder tills ni hittar rätt sätt att stimulera dig på.
Citera
2018-09-08, 07:43
  #8
Medlem
DixieDs avatar
Du kanske inte är attraherad av honom?
Jag kan nästan komma bara av att min man rör mig.

Du måste nog tänka efter om du är attraherad av honom eller inte
Citera
2018-09-08, 10:17
  #9
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stupidblonde
Hej! Har sedan ett år tillbaka varit tillsammans med min nuvarande partner. Vi har grymt bra sex, han älskar allt jag gör. Men jag kan inte komma.. Detta ger honom jätte dåligt självförtroende och jag försöker liksom förklara att det inte är honom det är fel på och att jag gillar det han gör. Har ni några tips på vad man som tjej kan göra för att faktiskt lyckas komma eller har ni något råd ni kan ge så jag kan få honom att förstå att det inte beror på att han är dålig. Han har börjat snacka om att om han hade varit med en annan brud så hade hon åtminstone kommit osv. Bör man se det som en varningssignal eller va?
Ni måste kommunalisera. Prata om vad som är bra eller mindre bra. Berätta vad du gillar och när ni sen har sex så får du vägleda honom så han lär sig det lilla extra du behöver.
Testa även att skippa de "vanliga" in och ut sexet för en stund (bra sex kan va så mycket mer) och lägg er bara bredvid varandra och tillfredsställ er själva.
Det kan ha blivit en liten "spärr" i skallen (det sitter ofta där) som gör den sista avgörande biten lite svårare. Det släpper nog och du kan göra det du brukar på egen hand men nu tillsammans.
Lycka till.
Citera
2018-09-08, 11:28
  #10
Medlem
MysticLampShades avatar
Först och främst, varför är du oroad över din killes självförtroende? Han får väl försöka hårdare för att få dig att komma. Kan han inte få dig att komma ligger ju problemet på honom och i er kommunikation.

Hur gör du när du kommer själv? Kan du antingen lära honom samma eller hjälpa till under sexet? Har du testat en satisfyer? Den har definitivt gjort mitt sexliv bättre. Den kan användas vid sex och göra det sjukt mkt lättare att komma. Och om din kille skulle yttra sig med någon dum jävla kommentar att han inte duger pga du behöver använda sexleksaker, DUMPA HONOM.

Jag hade gjort slut med killen i varje fall, han ska inte få dig att känna dig dålig genom att lägga sådana kommentarer. Att njuta av sex handlar om avslappning och jag hade definitivt inte blivit mer avslappnad om min kille hade sagt så till mig. Att uppleva en stress kring sex kan göra det svårare att komma. Se till att ha sex när du är kåt och verkligen vill, och försök slappna av, fokusera inte på att du måste komma. Sex behöver inte ha orgasmen som mål utan kan vara skönt ändå.

Se om det finns andra orsaker till utebliven orgasm också. Vissa personer kan få sexuella problem av mycket stress, depression, antidepressiva läkemedel av formen SSRI.

En annan bra grej är ju att försöka lära känna din kropp. Testa nya saker, hitta vad du tänder på. Kanske blir du kåtare av att vara dominant etc? Det kan definitivt göra det lättare att komma.
Citera
2018-09-08, 13:00
  #11
Medlem
Med vissa kvinnor kan man ju behöva bara pulla ett jävla tag efter penetration tips hon kommer. Har varit många gånger men med få kvinnor och utifrån den erfarenheten så är det inte särskilt vanligt att hon kommer av penetration i sig. Be honom fingra eller slicka?
Citera
2018-09-08, 14:01
  #12
Medlem
killawifes avatar
Jag hade en tjej för många år sen med samma problem. Hon hade varit med många killar men bara en enda gång kommit med en kille. Vi försökte med en massa saker men det gick inte. Själv hade hon inga problem med det så det var väl nån spärr i huvet som gjorde det. Hon brydde sig inte så mycket om det och inte jag heller. Din kille har en rätt rutten attityd dock.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback