Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-07, 23:21
  #1
Medlem
Det här kommer nog inte vara en regelrätt recension utan en mer, för egen del, terapeutisk återberättelse av min vistelse i Prag. Identiteterna på två av glädjeflickorna kommer jag hålla för mig själv, vilket jag tror kommer förklara sig varför i texten. Kanske finns det även någon som vart med om liknande upplevelser.

Well well, let's get on with it...

Jag är lite av en färsking i den här branschen. Jag har två katastrofbesök på Artemis, ett ännu mer misslyckat hotellbesök i Köpenhamn och faktiskt en lyckad b2b-massage på min meritlista. Men vafan, tänkte jag i våras. Jag lyckades lägra en hotellreceptionist upp på rummet i Thailand för ett antal år sedan. Helt pro bono också för den delen. Så att ha kul på hotellrum vet jag går. Då ska det väl även gå med eskorter också.

Sagt och gjort så bokades en resa in till Prag som skulle ske under sensommaren. Jag skulle inte ens kunnat inbilla mig vilken otrolig resa det skulle bli. Min sista träff var så otroligt så jag inte vet om jag redan nu träffat på drömträffen som inte kommer kunna toppas.

Tre dagar bokades in på ett centralt femstjärnigt hotell och jag hade hela sommaren till hands för att läsa på om glädjeflickor som skulle passa mig. Allt mellan svindyra porrstjärnor till mer prisvärda lokala förmågor gicks igenom och fram till avresedagen var tre flickor inbokade till var sin dag. Men hela min planering skulle spricka redan efter första kvällen.

Jag anlände till mitt hotell vid tidig eftermiddag och fick strax därefter ett sms från, vi killar henne "N", att hon var på väg. Satan vad nervositeten nu kom över mig. Nervositeten som förstört tidigare tillfällen, skulle den nu förstöra Pragresan också?
Någon timme senare skriver hon igen att hon är framme. Utanför hotellentrén står hon och jag tar hissen ner för att möta upp. När den massiva entrédörren öppnar sig står där, tvärsöver gatan, en riktigt fin 20-årig 'girl next door' tjej. Jag går över, vi tar i hand och två kindpusshälsningar senare är nervositeten bortblåst. Yes!

Väl uppe i rummet snackar vi om lite allt möjligt när vi sitter vid sängkanten och dricker varsitt glas vitt. Hon tycker jag är ung och ser bra ut. Jag tackar och frågar hur gammal hon tror jag är. Hon svarar 27. Jag är en bit in på den första hälften av 30, så jag tackar för komplimangen och säger till henne att hon är den unga här av oss. Min ålder och utseende skulle mig ovetandes komma upp på agendan under alla träffar.

Plötsligt hoppar hon på mig och börjar hångla upp mig. Stenhård blir jag direkt för en timme tidigare knaprade jag i mig en superkamagra, vill fan inte skjuta för tidigt denna gången.
"N" går med på det mesta. Kläderna åker av. Hon har fillers i läpparna vilket gör att hon i ansiktet ser något år äldre ut än 20, men kroppen hennes kan inte ljuga! Jag börjar med att hålla henne hårt i håret och facefucka henne. Hon ger ifrån sig det klassiska gagging ljudet jag bara sett på film tidigare, otroligt. Sedan rider hon mig över ansiktet medan jag fingrar henne i baken. Och den baken, den tål. Jag säger att jag vill knulla henne i röven och hon ställer sig doggy. Jag tränger in och nu slår det mig att jag har kuken i en röv för första gången, win!

Hon ber mig vara försiktig i början men då och då ber hon mig öka tempot och "våldsamheten". Till slut kan vi inte stå doggy längre utan hon lägger sig ner på magen. Nu är det riktigt hårt prone 2 the bone Rocco style i tvåan som gäller. Synen när hon med framsträckta armar och händer hårt griper tag i lakanet samtidigt som hon skriker kommer ligga kvar i mitt bakhuvud länge. Jag är i ett gränsland där jag inte riktigt kan avgöra om hon gillar det eller inte, men just innan jag ska sluta pumpa för att fråga så ger hon ifrån sig ett "don't stop!", otroligt!

Superkamagra är ingen dålig grej alltså. Vår akt håller på i över två jäkla timmar innan jag avslutar i munnen på henne.
Efter detta blir jag kass. Trött som fan och ont i nacken. Vi åker ut för att käka middag och jag får bedyra för henne att hon inte gjort något tokigt utan att jag mår kasst. Jag mår så kasst att jag avbokar träffarna kommande dagar...
Vi åker tillbaka till hotellet, "N" är gosig som satan och sover som bestämt över, härligt. Tidigt på morgonen får jag en kyss, hon tar sitt pengakuvert som ligger på skrivbordet och åker. Jag somnar om och vaknar inte förrns 14 senare på dagen.

Jag är fortfarande kass. Huvudet och nacken värker fortfarande. Var det kamagran eller att jag nog aldrig pippa så intensivt tidigare som orsakade detta? Sak samma, resten av resan är förstörd. Jag som skulle träffa en milf idag, dag två. Jag fick i alla fall ett sjukt bra knull och en bra erfarenhet.

Men sakta släpper värken. Den släpper så pass mycket att jag orkar ta mig upp och vandra ut i ett solskensstrålande Prag. Sol, kaffe och en gourmetmåltid på Burger King får värken att släppa helt. Vafan. Jag som avbokat träffarna. Hela sommarens jobb på vilka som skulle träffas får nu göras om på ett par timmar istället. Jag inser att denna dagen är förstörd. Klockan har hunnit bli för mycket för att hinna boka träff med någon vettig. Jag drar iväg ett mail till en av independent tjejerna jag tittat på under sommaren och frågar om hon är tillgänglig på min dag tre.

Hon svarar inte. Däremot svarar agenturen som jag bokat "N" genom. De har hört att jag letar efter en ny träff. Blir nästan lite paranoid av det. Förmodligen var independenttjejen inte så independent. Nåväl, agenturen erbjuder mig en ny olistad tjej som bara varit med 3 stycken innan men de alla hade givit henne fina recensioner. Bilder skickas med på tjejen som vi kan kalla "K" och agenturen bedyrar att hon är riktigt naughty. Jag chansar och tackar ja. Dag tre kan vara räddad, tänker jag.

Men nu då? Kvällen på dag två är ju ung och magen är full med burgers. Jag chansar lite till och bokar in en b2b massage med Amelie senare på kvällen. Jag har ju faktiskt en trevlig nurumassage med en nätt japanska som referens till hur bra det kan vara.

Stunden var kommen och jag letar mig fram till salongens ytterdörr som ligger på en riktigt välbefolkad gata. Till råga på det så fungerar inte ringklockan på dörren utan är ersatt med en lapp om att banka på dörren. Jag bankar och står och väntar i några få men långa sekunder, känns som jag har hela gatans blickar på mig. Men fuck it, tänker jag, och jobbigheten försvinner i samma stund som dörren buzzar och kan öppnas.

Amelie står där i badrock tillsammans med en receptionist och de bekräftar min bokning. Amelie tar mig i hand och presenterar sig. Wow vilket ordentligt handslag hon hade, respekt direkt.
Jag leds genom en korridor förbi alla rum till den minimala duschen och får skölja av mig. När Amelie hämtar mig igen blir det något missförstånd mellan massöserna så jag råkar stöta på en annan kund i korridoren. Något jag faktiskt fick med mig från mina misslyckade Artemisbesök är att man inte har något att skämmas för i andra lyckosökares sällskap. Men denna indiske herre såg ut att vilja sjunka genom golvet! Amelie bad om ursäkt om vad som hände och 90 minuter b2b kunde påbörjas.

Hon är väldigt social och bra på engelska. Min rygg börjar masseras samtidigt som vi snackar om allt möjligt. Tyvärr är rummet vi är i ganska kasst strukturerat. Det sitter varsin avlång spegel på sidorna om bädden. De sitter dock fel proportionerligt till där huvudet ligger, så synligheten på massören blir inte optimal. Amelie kommenterar hur ung jag är och gissar på 28. Jag säger hur gammal jag egentligen är och hon berättar vad hon heter på riktigt men att åldern på hemsidan stämmer. Massagens bästa stund kommer när hon sätter sig gränsle över mitt huvud och drar händerna från fötterna upp till skuldrorna. Värmen som kändes i nacken från skötet hennes var duktigt upphetsande.

Vändningen kom och nu var det framsidan tur. Tyvärr blev det bara en bra en sensuell massage av det hela. Japanskan i Berlin gled skinkorna och fittan över kuken som en korv med bröd tills jag kom. Så blev det inte i Prag. Men jag ska inte klaga för mycket, det var en sensuell och bra utförd massage med avslut.

Avslutningsvis fick jag duscha tillsammans med Amelie och blev sedan ledd till receptionen för betalning. Vad händer nu om jag inte har pengar, tänkte jag. Det var dock inget jag behövde bekymra mig över.
Nu skulle det vilas ut ordentligt på hotellet fram till dag tre.

Fortsättning följer...
Citera
2018-09-07, 23:23
  #2
Medlem
Vaknar upp till dag tre ordentligt utvilad. Redan tidigt på dagen får jag ett mess från "K" som skriver att hon ser fram mot kvällen. Det messet var bara början på vad som skulle vara otaliga många mess om allt mellan himmel och jord fram tills vi träffades vid femtiden. Vi skulle träffas några timmar, men jag får så bra feeling av att messa med henne så vi kommer överens om att hon ska stanna över natten. Funderade ett tag innan hon kom om jag skulle våga på mig en till superkamagra. Vafan tänkte jag, jag lever bara en gång och det var nog bara vätskebrist som gjorde mig kass. En timme innan hon kom åkte kamagran in och jag såg till att kontinuerligt dricka ordentligt med vatten.

Jag stod utanför hotellet när hon klev ur sin uber. Hon kan ha vart runt 165 och ganska späd fast med rätt former. Bilderna agenturen skickat var inga ljugbilder.
Väl uppe på rummet är det lite stelt en stund. Jag häller upp ett glas vitt och vatten till oss båda. Hon frågar om jag möter tjejer som henne ofta och undrar om jag fått veta att hon är ny. Jag svarar henne att vi nog båda har ungefär samma erfarenhet i den här branschen, hon fnissar till och stelheten släpper.

En bit in på samtalet frågar "K" varför jag inte går ut och träffar tjejer på klubbar, tydligen är jag ung, vältränad och snygg. Nu börjar jag nästan känna mig som Don Juan efter att nästan fått höra samma sak av tre tjejer. Men jag tar det hon säger som inövat smicker och säger att sexet jag letar efter är en högoddsare med ett ONS. Själv säger hon att hon är 24 år fyllda men kroppen hennes ser inte äldre än tonåring.

Det är en klipsk tjej med en universitetsexamen. Roligt nog så har det hon pluggat, till viss del, innehållit vad jag själv pluggat och jobbar med. Så jag hör direkt att hon vet vad hon snackar om och inte far med osanning.

Jag lutar mig över mot henne och börjar kyssa henne. Känner direkt av kamagran som gör mig stenhård. Jag drar av hennes klänning och trosor. Hon är fruktansvärt estetiskt vacker nertill och det är ett nöje att gå ner på henne.

Sexet vi har är det sjukaste sex jag varit med om, på ett bra sätt såklart. Sättet jag handskas med henne bör nog vara på gränsen till olagligt och hon älskade det. Kamagran med 'super' i förnamn gör det ju möjligt för mig att hålla på tills kuken ramlar av. Efter timmar med brutalt fitt och rövknull sa hon till mig att jag måste komma. Hon sa att hon älskade det men pallade inte mer. Jag kunde faktiskt inte mer än hålla med henne om att det var dags.

När jag sedan ställde mig upp ur sängen svartnade det ordentligt för ögonen och jag var nog det närmsta jag någonsin vart från att svimma. Jag hämtade vatten till oss båda som vi svepte, sedan låg vi bara och kramades och halvskakade båda två.
Hon kläckte ur sig att hon inte haft så bra sex innan utan att gå på ecstasy.

Efter pratsamt mys kände vi oss halvt utvilade. Så vi tog ett bad tillsammans och efter badet körde vi om samma procedur, dock inte lika länge denna gång.

Det började bli sen kväll så vi drog ut för att käka. Hon är från Prag så hon ledde oss till ett grymt mexikansk ställe hon kände till. Hela tiden hade vi asgrym connection och snackade verkligen om allt. Efter middagen tog vi en kvällspromenad genom stan och tillbaka till hotellet för ett hårt kvällsknull innan vi somnade i varandras armar.

Morgonen därpå vaknar vi upp samtidigt och det är här berättelsen får några udda vändningar. Jag tänker att hennes tid med mig nu egentligen är slut. Men jag börjar smeka på henne och hon smeker tillbaks på mig. Det slutar med att vi ligger igen och hon berättar hur mycket hon gillat vår kväll. Hon frågar mig om jag är en 'nice guy'. Det tror jag, svarar jag, och hon säger att det märks att jag är det. Vi ligger och håller om varandra och säger inte så mycket, hon frågar då och då om jag tänker på något. Får känslan av att hon vill jag ska tänka på något.

Vi duschar av oss tillsammans och går ner för att äta frukost. Vi är helt själva i restaurangen. Vi är själva tills jag ser ett ansikte jag känner igen! Det är en av porrstjärnorna som jag spekulerat om jag skulle träffa som kommer in i restaurangen. I efterfölje har hon en äldre herre på kryckor som hon hjälper sätta sig till bords.

Vad är oddset för detta? När den initiala tanken lagts sig att även jag vill stå på kryckor och pippa porrstjärnor på äldre dagar så började jag fundera. Jag menar, jag skulle lätt ligga med kärringar på kryckor om jag fick den betalning som denna porrstjärnan tar. Jag dömer ingen för vad de gör. Men jag började undra om kommentarerna jag fick om min ålder inte bara var inövat smicker utan att de tycker det är roligare att få betalt av en yngre kille? Såklart det måste vara det. Jag hade knulla kärringen med kryckor men självklart valt en 30-årig brud före det, alla dagar i veckan.

Vi åker upp till rummet igen och lägger oss i sängen och gosar. Återigen frågar hon om jag tänker på något. Jag frågar nu om hon vill att jag ska tänka på något och vad hon själv tänker på. Hon svarar att vi ligger här gosandes och haft det så bra och vad jag tänker om det i och med att hon är den flicka hon är och sättet jag fått kontakt med henne. Shit vad händer, tänker jag. Är detta någon extra form av kundfokus? Jag förklarar för henne att jag inte dömer henne för något och att vi aldrig hade träffats om det inte var på sättet vi träffades. Jag förklarade för henne att jag tyckte vi klickade sjukt bra och mitt gosande med henne var för jag uppskattade vår träff och inte var något skådespeleri från min sida. Hon sa att hon inte skådespelat något och återigen att hon verkligen gillat vår träff och att jag är en 'good and nice guy'.

Klockan började gå mot utcheckningstiden. Vi kom överens om att vi ska hålla kontakten. Nu var jag riktigt jävla skitnödig och ville ha tid för mig själv att gå på dass innan utcheckning. Jag fick försöka hitta på ursäkter för henne att gå. Jag sa att jag behövde raka mig, duscha och städa upp innan utcheckningen. Men hon kontra med att vi duschat innan frukost, att jag ser bra ut i stubb och att det inte var så mycket att packa ner. Men hon fattade nog piken och började göra sig klar för avfärd.

När vi står påklädda på väg att gå ut ur rummet så säger hon till mig att jag inte får berätta för agenturen att hon stannat för länge och hon frågar mig hur hon ska göra med pengarna. Vadå pengarna undrar jag, är det något som är fel? Nej, hon undrar om hon ska ta dem över huvud taget. WHAT!? har du inte tatt pengarna? Hon kan omöjligt ha missat kuvertet med hennes namn som stått upprätt på skrivbordet under hela vistelsen. Hon vet inte vad hon ska säga. Så jag får be henne gå och ta kuvertet. Hela situationen känns askonstig för mig och jag känner att jag behöver be om ursäkt. Av allt det jag läst online så vill ju glädjeflickorna att pengaöverföringen ska ske tydligt men diskret och som sagt, hon kan inte ha missat kuvertet med hennes namn. Det fungerade finfint för "N".

Jag vinkar av henne utanför hotellet. Åker upp igen på rummet, sätter mig i sängen och säger glatt för mig själv att wow... jag är fan i mig som Podrick i Game of Thrones!

För att summera träffen med "K". Kan det ha varit ett sjukt fängslande skådespeleri från hennes sida för att få en återkommande kund? Sure, javisst, men satan vilket högriskspel i sådana fall att fråga om hon ska ta pengarna eller inte samt att hon stannade långt längre än vad hon skulle. Vill jag träffa henne igen? Damn straight! Aldrig haft bättre sex och kombinerat med den surrealistiska upplevelsen blev det oförglömligt. Vet dock fortfarande inte hur jag ska tolka beteendet.Kan det bero på att hon är ny i branschen? Vi har fortsatt messa med varandra någon vecka nu. Vi får väl se om det blir en till träff. Problemet för mig kommer bli att få fram på vilka grunder vi ska träffas utan att såra människan.

För att gå tillbaka till någon form av recensionsmall igen.

"N":
Utseende: 8/10
Sex: 9/10
Social: 9/10
Pris: 28500 CZK

Amelie: https://mataharisalon.cz
Massage: 5/10 (8/10 om man är ute efter en sensuell och ej erotisk massage)
Utseende: 9/10
Social: 9/10
Pris: 3000 CZK

"K":
Ja hela upplevelsen gör att det blev 10 rakt över.
Pengar som jag kanske hade kunnat få behålla: 28500 CZK

Så då kom den till sitt slut, min berättelse om hur en resa till Prag kan gå till.
Citera
2018-09-07, 23:54
  #3
Medlem
Jag tror K ville ha dig,

köpeflickor blir ochså kära. och hon blev det nog i dig,

jag blev själv ihop med en köpeflicka en gång, vi var tillsammans i ett halvår,
Citera
2018-09-08, 22:48
  #4
Medlem
Du brände alltså 60.000:- på ett par dagar?
Citera
2018-09-09, 00:08
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skadad85
Jag tror K ville ha dig,

köpeflickor blir ochså kära. och hon blev det nog i dig,

jag blev själv ihop med en köpeflicka en gång, vi var tillsammans i ett halvår,

Ja det kanske inte är en omöjlighet. Utvecklar det sig till en till träff så kommer jag med en uppdatering.

Citat:
Ursprungligen postat av lantis60
Du brände alltså 60.000:- på ett par dagar?

Nja en tjeckisk krouna står väl typ 0.41 mot den svenska. Allt som allt gick väl resan på typ 35k.
Citera
2018-09-10, 17:44
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PittiAnna
Nja en tjeckisk krouna står väl typ 0.41 mot den svenska.
Jag menade 60.000:- CZK naturligtvis.
Det brukar jag klara mig på i två månader.
Citera
2018-09-10, 22:21
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lantis60
Jag menade 60.000:- CZK naturligtvis.
Det brukar jag klara mig på i två månader.

Feltolkade dig där.
Jo, klart det går att klara sig länge på den slanten om man vill. Men jag var ute efter längre stunder än någon timme på privates, då blir det ju lite dyrare.
Citera
2018-09-10, 22:33
  #8
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Fantastiskt välskriven recension, tack så mycket!

Huruvida K är intresserad av dig på riktigt låter jag bli att kommentera, men ser onekligen fram emot en ev fortsättning!
Citera
2018-09-11, 15:57
  #9
Medlem
SaintJonahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PittiAnna
Vaknar upp till dag tre ordentligt utvilad. Redan tidigt på dagen får jag ett mess från "K" som skriver att hon ser fram mot kvällen. Det messet var bara början på vad som skulle vara otaliga många mess om allt mellan himmel och jord fram tills vi träffades vid femtiden. Vi skulle träffas några timmar, men jag får så bra feeling av att messa med henne så vi kommer överens om att hon ska stanna över natten. Funderade ett tag innan hon kom om jag skulle våga på mig en till superkamagra. Vafan tänkte jag, jag lever bara en gång och det var nog bara vätskebrist som gjorde mig kass. En timme innan hon kom åkte kamagran in och jag såg till att kontinuerligt dricka ordentligt med vatten.

Jag stod utanför hotellet när hon klev ur sin uber. Hon kan ha vart runt 165 och ganska späd fast med rätt former. Bilderna agenturen skickat var inga ljugbilder.
Väl uppe på rummet är det lite stelt en stund. Jag häller upp ett glas vitt och vatten till oss båda. Hon frågar om jag möter tjejer som henne ofta och undrar om jag fått veta att hon är ny. Jag svarar henne att vi nog båda har ungefär samma erfarenhet i den här branschen, hon fnissar till och stelheten släpper.

En bit in på samtalet frågar "K" varför jag inte går ut och träffar tjejer på klubbar, tydligen är jag ung, vältränad och snygg. Nu börjar jag nästan känna mig som Don Juan efter att nästan fått höra samma sak av tre tjejer. Men jag tar det hon säger som inövat smicker och säger att sexet jag letar efter är en högoddsare med ett ONS. Själv säger hon att hon är 24 år fyllda men kroppen hennes ser inte äldre än tonåring.

Det är en klipsk tjej med en universitetsexamen. Roligt nog så har det hon pluggat, till viss del, innehållit vad jag själv pluggat och jobbar med. Så jag hör direkt att hon vet vad hon snackar om och inte far med osanning.

Jag lutar mig över mot henne och börjar kyssa henne. Känner direkt av kamagran som gör mig stenhård. Jag drar av hennes klänning och trosor. Hon är fruktansvärt estetiskt vacker nertill och det är ett nöje att gå ner på henne.

Sexet vi har är det sjukaste sex jag varit med om, på ett bra sätt såklart. Sättet jag handskas med henne bör nog vara på gränsen till olagligt och hon älskade det. Kamagran med 'super' i förnamn gör det ju möjligt för mig att hålla på tills kuken ramlar av. Efter timmar med brutalt fitt och rövknull sa hon till mig att jag måste komma. Hon sa att hon älskade det men pallade inte mer. Jag kunde faktiskt inte mer än hålla med henne om att det var dags.

När jag sedan ställde mig upp ur sängen svartnade det ordentligt för ögonen och jag var nog det närmsta jag någonsin vart från att svimma. Jag hämtade vatten till oss båda som vi svepte, sedan låg vi bara och kramades och halvskakade båda två.
Hon kläckte ur sig att hon inte haft så bra sex innan utan att gå på ecstasy.

Efter pratsamt mys kände vi oss halvt utvilade. Så vi tog ett bad tillsammans och efter badet körde vi om samma procedur, dock inte lika länge denna gång.

Det började bli sen kväll så vi drog ut för att käka. Hon är från Prag så hon ledde oss till ett grymt mexikansk ställe hon kände till. Hela tiden hade vi asgrym connection och snackade verkligen om allt. Efter middagen tog vi en kvällspromenad genom stan och tillbaka till hotellet för ett hårt kvällsknull innan vi somnade i varandras armar.

Morgonen därpå vaknar vi upp samtidigt och det är här berättelsen får några udda vändningar. Jag tänker att hennes tid med mig nu egentligen är slut. Men jag börjar smeka på henne och hon smeker tillbaks på mig. Det slutar med att vi ligger igen och hon berättar hur mycket hon gillat vår kväll. Hon frågar mig om jag är en 'nice guy'. Det tror jag, svarar jag, och hon säger att det märks att jag är det. Vi ligger och håller om varandra och säger inte så mycket, hon frågar då och då om jag tänker på något. Får känslan av att hon vill jag ska tänka på något.

Vi duschar av oss tillsammans och går ner för att äta frukost. Vi är helt själva i restaurangen. Vi är själva tills jag ser ett ansikte jag känner igen! Det är en av porrstjärnorna som jag spekulerat om jag skulle träffa som kommer in i restaurangen. I efterfölje har hon en äldre herre på kryckor som hon hjälper sätta sig till bords.

Vad är oddset för detta? När den initiala tanken lagts sig att även jag vill stå på kryckor och pippa porrstjärnor på äldre dagar så började jag fundera. Jag menar, jag skulle lätt ligga med kärringar på kryckor om jag fick den betalning som denna porrstjärnan tar. Jag dömer ingen för vad de gör. Men jag började undra om kommentarerna jag fick om min ålder inte bara var inövat smicker utan att de tycker det är roligare att få betalt av en yngre kille? Såklart det måste vara det. Jag hade knulla kärringen med kryckor men självklart valt en 30-årig brud före det, alla dagar i veckan.

Vi åker upp till rummet igen och lägger oss i sängen och gosar. Återigen frågar hon om jag tänker på något. Jag frågar nu om hon vill att jag ska tänka på något och vad hon själv tänker på. Hon svarar att vi ligger här gosandes och haft det så bra och vad jag tänker om det i och med att hon är den flicka hon är och sättet jag fått kontakt med henne. Shit vad händer, tänker jag. Är detta någon extra form av kundfokus? Jag förklarar för henne att jag inte dömer henne för något och att vi aldrig hade träffats om det inte var på sättet vi träffades. Jag förklarade för henne att jag tyckte vi klickade sjukt bra och mitt gosande med henne var för jag uppskattade vår träff och inte var något skådespeleri från min sida. Hon sa att hon inte skådespelat något och återigen att hon verkligen gillat vår träff och att jag är en 'good and nice guy'.

Klockan började gå mot utcheckningstiden. Vi kom överens om att vi ska hålla kontakten. Nu var jag riktigt jävla skitnödig och ville ha tid för mig själv att gå på dass innan utcheckning. Jag fick försöka hitta på ursäkter för henne att gå. Jag sa att jag behövde raka mig, duscha och städa upp innan utcheckningen. Men hon kontra med att vi duschat innan frukost, att jag ser bra ut i stubb och att det inte var så mycket att packa ner. Men hon fattade nog piken och började göra sig klar för avfärd.

När vi står påklädda på väg att gå ut ur rummet så säger hon till mig att jag inte får berätta för agenturen att hon stannat för länge och hon frågar mig hur hon ska göra med pengarna. Vadå pengarna undrar jag, är det något som är fel? Nej, hon undrar om hon ska ta dem över huvud taget. WHAT!? har du inte tatt pengarna? Hon kan omöjligt ha missat kuvertet med hennes namn som stått upprätt på skrivbordet under hela vistelsen. Hon vet inte vad hon ska säga. Så jag får be henne gå och ta kuvertet. Hela situationen känns askonstig för mig och jag känner att jag behöver be om ursäkt. Av allt det jag läst online så vill ju glädjeflickorna att pengaöverföringen ska ske tydligt men diskret och som sagt, hon kan inte ha missat kuvertet med hennes namn. Det fungerade finfint för "N".

Jag vinkar av henne utanför hotellet. Åker upp igen på rummet, sätter mig i sängen och säger glatt för mig själv att wow... jag är fan i mig som Podrick i Game of Thrones!

För att summera träffen med "K". Kan det ha varit ett sjukt fängslande skådespeleri från hennes sida för att få en återkommande kund? Sure, javisst, men satan vilket högriskspel i sådana fall att fråga om hon ska ta pengarna eller inte samt att hon stannade långt längre än vad hon skulle. Vill jag träffa henne igen? Damn straight! Aldrig haft bättre sex och kombinerat med den surrealistiska upplevelsen blev det oförglömligt. Vet dock fortfarande inte hur jag ska tolka beteendet.Kan det bero på att hon är ny i branschen? Vi har fortsatt messa med varandra någon vecka nu. Vi får väl se om det blir en till träff. Problemet för mig kommer bli att få fram på vilka grunder vi ska träffas utan att såra människan.

För att gå tillbaka till någon form av recensionsmall igen.

"N":
Utseende: 8/10
Sex: 9/10
Social: 9/10
Pris: 28500 CZK

Amelie: https://mataharisalon.cz
Massage: 5/10 (8/10 om man är ute efter en sensuell och ej erotisk massage)
Utseende: 9/10
Social: 9/10
Pris: 3000 CZK

"K":
Ja hela upplevelsen gör att det blev 10 rakt över.
Pengar som jag kanske hade kunnat få behålla: 28500 CZK

Så då kom den till sitt slut, min berättelse om hur en resa till Prag kan gå till.


Hatten av, och ett stort tack fö en väl skriven recention.
Hade nästan kunnat betala för att få veta hur man kontaktar N.
Citera
2018-09-11, 18:10
  #10
Medlem
Leibachs avatar
Tycker allt låter riktigt gött utom att äta på Burger King, de har ju för f-n sjukt god mat i Tjeckien!!!
Citera
2018-09-11, 20:58
  #11
Medlem
RuneRusks avatar
Trevlig recension. Fattar kanske inte varför du inte vill outa namnen på damerna, förutom möjligen den som verkar ha fallit för dig i så fall.
För övrigt tycker jag att du ska försöka förbättra din självkänsla. Klart att du kan få samma sak här hemma. Varför inte ge det en chans? De du umgåtts med gillade dig uppenbarligen.
Citera
2018-09-11, 22:13
  #12
Medlem
Hermann666s avatar
Tack för en kul och välskriven recension. 35.000 spänn för de upplevelserna tycker jag inte är dyrt. Brände själv 27.000 kr på fyra dagar i Schweiz i våras. Då fick jag tio sessioner med sju olika tjejer på FKK-klubb. Många fina minnen. Speciellt en tjej förtrollade mig helt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback