Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-10-06, 18:37
  #25
Medlem
Jag blinkar om mötande inte bländar av i tid. Sen kan jag få spel på folk som har sin farthållare typ två km/h över min, kör om i snigelfart varpå jag får nita för en lastbil.

Idioter som slökör i vänsterfilen kör jag om på insidan. Kan jag bli av med lappen för det?
Citera
2022-07-22, 10:30
  #26
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Upplever att det är fler och fler bilar i mötande fil som blinkar nu för tiden, och det har nog att göra med att jag har en nyare bil med LED. Tycker dock att dessa människor borde tröttna på att åka runt och blinka exakt hela dagarna. Inser de aldrig att de mötande bilarna kanske inte HAR helljuset på?
Citera
2022-07-27, 15:04
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Upplever att det är fler och fler bilar i mötande fil som blinkar nu för tiden, och det har nog att göra med att jag har en nyare bil med LED. Tycker dock att dessa människor borde tröttna på att åka runt och blinka exakt hela dagarna. Inser de aldrig att de mötande bilarna kanske inte HAR helljuset på?
De blinkar inte för att de tror att du har helljus på, de blinkar för att de blir bländade. Mitt förslag är att du fixar din bils belysning alternativt kör med strålkastarna av även nattetid.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback