Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-03, 01:38
  #13
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadrHari
tänkte låna denna tråd.

jag var nyligen iväg på en rätt stökig grabbresa i barca i 10 dagar och drog i min minst ett gram ladd om dagen 9 utav dagarna. käkade även två e.

nu dett gått en vecka sedan resan och jag känner som ett tryck över bröstet och nästan som att det svider runt hjärtat.

Min fråga är, är detta normalt efter en hård resa eller kommer jag att stendö vilken sekund som helst?
Såklart kroppen är lite trött bara, du får ju se till att ta det lite lugnare några dagar.
Citera
2018-10-03, 01:45
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Såklart kroppen är lite trött bara, du får ju se till att ta det lite lugnare några dagar.
tack för svar! har ju kört på förut och varit sliten några dagar. men att hjärtat svider en vecka efter har jag inte varit med om!

men det är nog som du säger. inget festande på några helger och strunta i att köra 10dagars i framtiden. börjar känna mig gammal.
Citera
2018-10-03, 06:25
  #15
Medlem
Kajahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadrHari
tänkte låna denna tråd.

jag var nyligen iväg på en rätt stökig grabbresa i barca i 10 dagar och drog i min minst ett gram ladd om dagen 9 utav dagarna. käkade även två e.

nu dett gått en vecka sedan resan och jag känner som ett tryck över bröstet och nästan som att det svider runt hjärtat.

Min fråga är, är detta normalt efter en hård resa eller kommer jag att stendö vilken sekund som helst?

Låter inte helt onormalt. Du håller på att landa.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback