Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-07, 11:06
  #1
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Biljettkaos, fick tag i biljetter till slut, ser nästan fram mer emot Judas då Ozzy blivit så skröplig.
Ska ni gå?

Såg man kunde köpa VIP-paket för 15 000 kronor, nån som köpt och vad ingick?
Citera
2018-09-07, 11:19
  #2
Medlem
JokkMokks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Biljettkaos, fick tag i biljetter till slut, ser nästan fram mer emot Judas då Ozzy blivit så skröplig.
Ska ni gå?

Såg man kunde köpa VIP-paket för 15 000 kronor, nån som köpt och vad ingick?

Fick mina direkt, inget lagg alls.

Meet and greet kostade drygt hälften medans den du refererade till innehåller;


Ståplatsbiljett för att se Ozzy Osbourne live
Kom in bakom kulisserna och STÄLL DIN FRÅGA under en intim VIP Q&A session med Ozzy Osbourne… i hans loge!
Personligt fototillfälle med Ozzy Osbourne!
Exklusivt tillträde till Ozzy Osbourne soundcheck
Early entry in till arenan före ordinarie publik
Ozzy Osbourne 2019 VIP-samlargåva
Officiell Ozzy Osbourne Ultimate Laminat och armband
Souvenir Ozzy Osbourne 2019 Concert Ticket
Check-in med VIP concierge team
Citera
2018-09-07, 12:01
  #3
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Biljettkaos, fick tag i biljetter till slut, ser nästan fram mer emot Judas då Ozzy blivit så skröplig.
Ska ni gå?

Såg man kunde köpa VIP-paket för 15 000 kronor, nån som köpt och vad ingick?
Är inte även Priest skröpliga, Tipton har väl Parkinsons sjukdom eller nåt...? Jag är glad att jag fick uppleva Priest live när de var som bäst, på "Defender Of The Faith"-turnén i mitten av 80-talet... Dagens Priest är bara ett skämt i jämförelse... Det är smartare att köpa en bra DVD med gamla Priest, istället för att betala överpris för att se ett gäng tragiska pensionärer skämma ut sig på scenen...
Citera
2018-09-07, 12:03
  #4
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Är inte även Priest skröpliga, Tipton har väl Parkinsons sjukdom eller nåt...? Jag är glad att jag fick uppleva Priest live när de var som bäst, på "Defender Of The Faith"-turnén i mitten av 80-talet... Dagens Priest är bara ett skämt i jämförelse... Det är klokare att köpa en bra DVD med gamla Priest, istället för att betala överpris för att se ett gäng tragiska pensionärer skämma ut sig på scenen...
Defender of faith, mitt absoluta favoritplatta med dom.
Citera
2018-09-07, 12:07
  #5
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Defender of faith, mitt absoluta favoritplatta med dom.
Den är bra, men mina favoriter är British Steel och Screaming for Vengeance från samma era... Den senaste plattan går väl även den att lyssna på, men bandet var förstås mycket bättre förr...
Citera
2018-09-07, 12:26
  #6
Medlem
Sonofdevilss avatar
Ni får hoppas att ozzy inte hinner dö tills dess bara.

Helt ärligt är jag jävligt avundsjuk på er som fick biljetter
Citera
2018-09-07, 13:57
  #7
Medlem
Geomeisters avatar
Jag såg Ozzy Osbourne för ett antal år sedan. Var nöjd med det och tyckte väl att det räckte. Visst gillar jag Ozzy, men solokarriären intresserar mig bara till viss nivå. Att han blir äldre och äldre som dom flesta av oss dödliga gör väl inte saken bättre. Att Judas Priest ska spela med ökade däremot intresset rejält. Ozzy + Judas Priest? Det är en bra samarbete!

Inte helt omöjligt att man skaffa en biljett faktiskt!
Citera
2018-09-07, 14:36
  #8
Medlem
JokkMokks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Vad är det för människor som betalar 15 000 för allt detta strunt, de pengarna kan ju användas mycket mer förnuftigt än så... Fast jag antar att Ozzy har en del "rika" fans också...

Fan vet men det finns ju alltid fans som köper vilken skit som helst. Man får ju 15 konsertbiljetter för det priset, minst.
Citera
2018-09-07, 14:42
  #9
Medlem
Dissociatives avatar
Har aldrig sett Ozzy eller Priest live förut så det blev en golden circle biljett, även om de är skröpliga gamla gubbar väl förbi sin bästa tid så ska det bli jävligt roligt att se dessa legender Jag lär ångra mig annars den dagen de lägger av, missade Motörhead innan Lemmy avled och det ångrar jag bittert. Missade även Black Sabbath, vilket sög.

För övrigt så kan ju livenations "väntrum" system suga pung. Var inne bara ett par minuter efter att biljetterna släpptes kl 10 men fick vänta tills 10:17 eller nåt sånt innan jag fick tag i två golden circle biljetter. Tacka fan att de inte tog slut under tiden.
Citera
2018-09-07, 19:21
  #10
Medlem
fejsetnr1s avatar
Fixat 2 biljetter ska upp från GBG Bara för Judas....
Citera
2018-09-08, 16:40
  #11
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Har bokat biljett!
Det blir sjätte gången jag ser Ozzy, Black Sabbath inräknad. Men även fjärde gången jag ser Judas Priest!
Citera
2018-09-10, 18:46
  #12
Medlem
Ståplatsen är kirrad, have fun
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback