Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-06, 22:09
  #1
Medlem
Sonofdevilss avatar
Min flickvän kan säga att vanliga missionären är skön för hon men sen att när hon rider mig känner hon ingenting och sen oom vi kanske kör doggy säger hon att den gör ont/känns obehagligt för att jag tydligen slår i livmodern eller vafan hon sa.

Iallafall är detta normalt att kvinnor inte ens känner nånting i vissa st'llningar och i andra känns det bara oobehagligt sen att några få är sköna eller är det min kuk som är för liten?
Citera
2018-09-06, 22:12
  #2
Medlem
Swe1227s avatar
Lång & smal?
Citera
2018-09-06, 22:18
  #3
Medlem
Sonofdevilss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Lång & smal?

yup tyvärrr
Citera
2018-09-06, 22:26
  #4
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonofdevils
Min flickvän kan säga att vanliga missionären är skön för hon men sen att när hon rider mig känner hon ingenting och sen oom vi kanske kör doggy säger hon att den gör ont/känns obehagligt för att jag tydligen slår i livmodern eller vafan hon sa.

Iallafall är detta normalt att kvinnor inte ens känner nånting i vissa st'llningar och i andra känns det bara oobehagligt sen att några få är sköna eller är det min kuk som är för liten?
För henne heter det, för henne.
Ja, det är fullt normalt att det känns olika mycket i olika ställningar.
Om din kuk är för liten kan vi inte veta om du inte talar om hur stor den är.
Jisses, vad har hänt med Flashback?
Citera
2018-09-06, 22:34
  #5
Medlem
Chics avatar
Den går lättare in djupare vid "doggystyle".
Citera
2018-09-06, 23:01
  #6
Medlem
tjockballes avatar
Tror absolut din kuk är för liten.
Du måste göra något åt det.
Citera
2018-09-06, 23:20
  #7
Medlem
KnarkandeAnderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjockballe
Tror absolut din kuk är för liten.
Du måste göra något åt det.
Klart som fan tjockballe ska trycka ned andras dasar
Citera
2018-09-07, 01:24
  #8
Medlem
Absolut, så ligger det till. Är själv kvinna och har problem med vissa ställningar, särskilt doggy ibland då penisen kommer djupt in och slår mot väggen, gör för jävla ont, precis som knivhugg.

Att det inte känns när hon rider dig är på grund av din penisstorlek, det känns inte så mycket. Om man dessutom är bra våt känns det ännu mindre.
Citera
2018-09-07, 09:41
  #9
Medlem
Sonofdevilss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yanki
Absolut, så ligger det till. Är själv kvinna och har problem med vissa ställningar, särskilt doggy ibland då penisen kommer djupt in och slår mot väggen, gör för jävla ont, precis som knivhugg.

Att det inte känns när hon rider dig är på grund av din penisstorlek, det känns inte så mycket. Om man dessutom är bra våt känns det ännu mindre.

Är det samma för dig och din partner att det inte känns när du rider han?
Citera
2018-09-07, 12:11
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonofdevils
Är det samma för dig och din partner att det inte känns när du rider han?

Har ingen partner men varit med om det ibland svar ja. Särskilt om penisen är av smalare variant.
Få inte kass självkänsla för detta, det är två kroppar av 7 miljarder i världen som ska klaffa, inte konstigt att alla ställningar inte är optimala för bägge parter. Då ni kör doggy, tänk på att vara lyhörd jänt mot din flickvän och inte bara kötta på eller kom in för djupt utan i något lugnare tempo och känn av hur din flickvän känner under denna ställning.

Personlig favorit är just missionären då den kan varieras med ben över axlar, normalläge eller sidoläge. Sensuellt, ögonkontakt och man kan köra den lugnt eller rejält.
Citera
2018-09-13, 20:44
  #11
Moderator
VitKallas avatar
Självklart känns det olika beroende på ställning, tid i månaden och annat. Vi är levande organismer och inga stela dockor.

Vad gör hon själv för att det ska kännas när hon rider dig? Då är ju hon den mer aktiva. Kniper hon, rör hon sig etc?
Bakifrån kan det absolut kännas obehagligt, men även i andra ställningar. Allt beroende på hur man passar ihop och hur lyhörda man är för varandra.
Citera
2018-09-15, 22:26
  #12
Medlem
SayKriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonofdevils
Min flickvän kan säga att vanliga missionären är skön för hon men sen att när hon rider mig känner hon ingenting och sen oom vi kanske kör doggy säger hon att den gör ont/känns obehagligt för att jag tydligen slår i livmodern eller vafan hon sa.

Iallafall är detta normalt att kvinnor inte ens känner nånting i vissa st'llningar och i andra känns det bara oobehagligt sen att några få är sköna eller är det min kuk som är för liten?


Man undrar ju hur gammal du är.

Det är individuellt, beroende på hur vi är skapta så kan vissa vara bekvämare och/eller skönare än andra.
Tjej A kanske gillar missionären bäst medans tjej B föredrar doggy. Med en annan kille kan tjej A föredra doggy och tjej B missionären.
Du får prova dig fram kompis
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback