Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-09-11, 09:39
  #49
Medlem
Ganska kul att följa en sån här tråd och se vilken metod man själv ska implementera

Hur går det för dig ts?
Citera
2018-09-13, 11:35
  #50
Medlem
OISs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoJan
Ganska kul att följa en sån här tråd och se vilken metod man själv ska implementera

Hur går det för dig ts?

Har dessvärre inte varit aktiv sedan trådstarten. Jag mår bra, jag har varit mig själv, men vi pratade lite igår om varför det tog slut. Hon var lite salongsberusad och nämnde att hon bara var ihop med mig senaste tiden av bekvämlighetsskäl, men att hon aldrig såg en framtid. Verkar märkligt för mig då vi varit på flera resor, pratat om barn och jag träffat hennes morföräldrar och övrig släkt.
Jag vill ha henne ut ur mitt liv, ser ingen som helst mening med att ha henne i min närhet. Vi bor visserligen ihop, men det är en hyresrätt som hon var medsökande till. Jag kommer inte längre att prata med henne, inte ens om vi är i samma rum. Jag stänger ned "systemet" nu.
Citera
2018-09-13, 13:39
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OIS
Har dessvärre inte varit aktiv sedan trådstarten. Jag mår bra, jag har varit mig själv, men vi pratade lite igår om varför det tog slut. Hon var lite salongsberusad och nämnde att hon bara var ihop med mig senaste tiden av bekvämlighetsskäl, men att hon aldrig såg en framtid. Verkar märkligt för mig då vi varit på flera resor, pratat om barn och jag träffat hennes morföräldrar och övrig släkt.
Jag vill ha henne ut ur mitt liv, ser ingen som helst mening med att ha henne i min närhet. Vi bor visserligen ihop, men det är en hyresrätt som hon var medsökande till. Jag kommer inte längre att prata med henne, inte ens om vi är i samma rum. Jag stänger ned "systemet" nu.


Ah fy fan för att höra den. Tycker absolut att du gör rätt i att gå din väg nu bara. Ge henne inget alls..
Citera
2018-09-20, 10:42
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskil-Prasert
Tycker du skall be om att få titta på, när din ex älskling blir tagen brutalt av nya älsklingen..

Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback