Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-06, 11:50
  #1
Medlem
Yebutchys avatar
De flesta jag träffat tycker att den är skit även delar av hans fans. Men jag tycker att den är i top tre listan av hans bästa låter. 5. FEFE 4. GOTTI. 3. BILLY 2. BEBE 2. KEKE. Det har ett riktigt bra beat som är ganska upplyftande. Sedan kommer Anuell AA med linjen

Baby, usa Versace (Versace)
Siempre hacemo' la 69 como Tekashi (yeh-eh)
Y yo te rompo to' en secreto, Illuminati (-nati)
Y ella se baja conmigo en la disco en el Ferrari (-rrari)

Vilket jag tycker är riktigt bra och gör att låten får tillbaka sin energi.
Citera
2018-09-06, 12:57
  #2
Medlem
Qusimotos avatar
Man behöver inte ens lyssna för att veta att det är totalt värdelöst skit, svårt och hitta sämre musik.
Citera
2018-09-06, 13:24
  #3
Avstängd
ihatemes avatar
6ix9ine är väl en av världens främsta artister för tillfället. Älskade låten. Blev förvånad över att han tog med Nicki Minaj när han säkert kunde fått Rihanna eller någon större att vara med.

Helt sjuk låt!
Citera
2018-09-06, 14:37
  #4
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
6ix9ine är väl en av världens främsta artister för tillfället. Älskade låten. Blev förvånad över att han tog med Nicki Minaj när han säkert kunde fått Rihanna eller någon större att vara med.

Helt sjuk låt!
Han är ju skrattretande dålig, har en teori om att han medvetet genom sin karriär gör en parodi på vad rappen har blivit.
Citera
2018-09-06, 15:18
  #5
Medlem
KahlanAmnells avatar
Inte hört och kommer förmodligen aldrig att höra den. Har som princip att inte lyssna på pedofila pride-muppar med en förkärlek för våldtäkt.
Citera
2018-09-06, 18:33
  #6
Medlem
TheJackets avatar
Behöver inte lyssna på den dömda pedofilens nya "låt" för att veta att den är värdelös. Snubben har ingen talang öht. Det har inte nån annan utan fjollorna med ansiktstatueringar och bögigt hår heller. Inget flow, inga bars, helt väldelösa beats.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback