Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-16, 13:56
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av withnoname
Jag tyckte den var helt grym men jag såg ju hela underkortet också som hade flera bra matcher. Barboza vs Hooker var ju helt galet. Main event var en bra fight och hög nivå på Iaquintas stående med de där små ryckfinterna hela tiden. Klose vs Green var också jävligt bra mfl. mfl.

Den svenska pöbeln uppskattar inte sådant. Här på Flashback är en gala endast bra om irländaren eller Gustafsson deltagit.
Citera
2018-12-16, 14:02
  #14
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffarn
Såg vi samma gala?

Vad önskade du mer?
Citera
2018-12-16, 17:14
  #15
Medlem
Undrar hur insidan på Hooker ser ut efter den misshandeln.
Citera
2018-12-16, 17:41
  #16
Medlem
Mx_1337s avatar
Härligt att Jack vann. Så dominant också. När det gällde marken så kändes det på förhand som om Hermansson hade övertaget i brottningen och ground and pound, men att Meerschaerts grappling skulle kunna bli ett problem. Men Jack utnyttjade sina styrkor till att kunna dominera grapplingen också. Riktigt fin giljotin. Både denna och hans förra insats mot Leites var lätt värda bonusar.

Iaquinta var klinisk mer eller mindre hela vägen mot Lee. Att den senare var så säker att han vunnit måste innebära att han blev träffad en del. Enda ronden Lee vann tydligt var tredje. Iaquinta vann lätt första, fjärde och femte. Andra kunde gått åt endera hållet. Tydlig seger för Iaquinta.

Hooker var lite för tuff för sitt eget bästa. Kunde brytits någon minut tidigare, om inte redan mellan andra och tredje. Men underhållande.

Silva/Gordon var en riktig slugfest också. Jim Miller har gått en jävla massa matcher i UFC men nu börjar det dala rejält. Bli utdragen av Oliveira är väl ingen skam i sig, men han är 1-5 i sina senaste 6 nu.

De två tyngre matcherna som öppnade galan var händelserika också. Bra gala!
Citera
2018-12-17, 09:41
  #17
Medlem
Vad är Jack rankad egentligen? Top 20 Middleweight i Ufc?
Kan han gå ner till Weltervikt?
Hur ser hans framtida titelchanser ut?
Citera
2018-12-21, 21:35
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av withnoname
Jag tyckte den var helt grym men jag såg ju hela underkortet också som hade flera bra matcher. Barboza vs Hooker var ju helt galet. Main event var en bra fight och hög nivå på Iaquintas stående med de där små ryckfinterna hela tiden. Klose vs Green var också jävligt bra mfl. mfl.

jag såg hela galan och grren vs klose va en jävla snoozfest. att klose fick det dombeslutet förstår jag inte. barboza och lawuinta gjorde galan värt att sitta uppe men det var ingen toppen gala långt ifrån.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback