Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-05, 21:03
  #1
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Någon som vet om en svensk butik som säljer original Marshall II hörlurskuddar, såg att det fanns på Ebay men jag vill inte ha något smäck som vittrar sönder efter några månader.

Vet en kille som köpte Pirat Marshalllurar från Wish eller liknande och dom var helt fuckade efter ett par veckor.

Dom jag har nu är dom som följde lurarna och har hållit bra i två år och börjar bli lite slitna är faktiskt lite missnöjd med kvaliteten dom håller en stund till men vill köpa hem nya så jag kan byta om dom börjar bli skabbiga.

Tack på förhand.
Citera
2018-09-05, 22:07
  #2
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlirVansinnig
Någon som vet om en svensk butik som säljer original Marshall II hörlurskuddar, såg att det fanns på Ebay men jag vill inte ha något smäck som vittrar sönder efter några månader.

Vet en kille som köpte Pirat Marshalllurar från Wish eller liknande och dom var helt fuckade efter ett par veckor.

Dom jag har nu är dom som följde lurarna och har hållit bra i två år och börjar bli lite slitna är faktiskt lite missnöjd med kvaliteten dom håller en stund till men vill köpa hem nya så jag kan byta om dom börjar bli skabbiga.

Tack på förhand.
https://www.marshallheadphones.com/m...ii-ear-cushion
Citera
2018-09-05, 23:11
  #3
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren
https://www.marshallheadphones.com/m...ii-ear-cushion

Mnja FREE 2 DAYS SHIPPING TO SWEDEN FROM SEK249 kuddar för en hundring o frakt för 250:-
Jag frågade efter en Svensk butik men tack ändå.

Då kan jag köpa ett par helt nya tvåor utan bluetooth med kabel och ta kuddarna från dom för ~samma pris.
__________________
Senast redigerad av JagBlirVansinnig 2018-09-05 kl. 23:14.
Citera
2018-09-05, 23:19
  #4
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlirVansinnig
Mnja FREE 2 DAYS SHIPPING TO SWEDEN FROM SEK249 kuddar för en hundring o frakt för 250:-
Jag frågade efter en Svensk butik men tack ändå.

Då kan jag köpa ett par helt nya tvåor utan bluetooth med kabel och ta kuddarna från dom för ~samma pris.

Läsförståelse, nivå låg?

Shipping SEK49

SHIPPED LOCALLY FROM OUR SWEDISH WAREHOUSE
Citera
2018-09-05, 23:37
  #5
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren
Läsförståelse, nivå låg?

Shipping SEK49

SHIPPED LOCALLY FROM OUR SWEDISH WAREHOUSE

Å tack men du behöver inte bli arg och skrika. dessvärre så fanns inte dom bruna men kan ju köra på svarta kanske.
Citera
2018-09-06, 09:21
  #6
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlirVansinnig
Å tack men du behöver inte bli arg och skrika. dessvärre så fanns inte dom bruna men kan ju köra på svarta kanske.
Jag är inte arg, och skriker inte mer än du. Anledningen till stora bokstäver är, som du vet, copy paste.

Det var ju synd att dom bruna inte finns på lager, men du kan ju få notifiering när dom kommer in.
Citera
2018-09-06, 09:43
  #7
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren
Jag är inte arg, och skriker inte mer än du. Anledningen till stora bokstäver är, som du vet, copy paste.

Det var ju synd att dom bruna inte finns på lager, men du kan ju få notifiering när dom kommer in.

Jo jag såg det har sett till så jag får notifikationer när dom finns hemma igen.

Tack Ulrik!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback