Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-12, 22:14
  #13
Medlem
Tack för svar. Jag gillar måst men syns det inte på blodvärden? Vilken dos ska jag ta? Jag har legat på mast 650mg/vecka som högst. Det var nog för hög dos för jag blev orolig, aggressiv, humör svängningar. Kanske borde ligga på 300-400mg per vecka? Proviron och mast borde ju hårdna till mig ordentligt tycker man. För jag är pinsamt vätskefylld och pluffsig. Kanske lägga till Cardarine så fettförbränningen kickar igång ordentligt.
Om jag bara ska Köra testo typ 500mg/vecka. Ser dom inte det på proverna?

Men dom kollar väll blodvärden och massa andra grejer,?
Citera
2018-09-12, 23:48
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Nej det är du som ska lägga ner fattar du inte de.....
Du har inte ett rätt i denna fråga

Enlighten me! Låt mig få veta vad jag har fel om?

Har jag fel om att prepp som deca, mast, tren, eq inte höjer testo nivåerna? Eller har jag fel om att man kan köra trt doser testo samtidigt som man kan köra högdos på ovanstående prepp mfl utan biverkningar? Eller är det det att jag tycker det är korkat att lägga till testo när ts berättar att han blir testad så ofta som var 4e vecka.

Ska du leka besserwisser så får du gärna åtminstone försöka argumentera din sak.
Citera
2018-09-12, 23:52
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insane-clown
Om jag bara ska Köra testo typ 500mg/vecka. Ser dom inte det på proverna?
Förstår ärligt talat inte varför du slösar på sjukvårdens tid och resurser om du ändå tänkt ligga på 500mg EW.
Varför bryr du dig då om den lilla dosen Testo U som du kommer få.
Du verkar inte heller speciellt påläst angående estrar som tidigare nämnts i tråden.

Är det inte bättre att du avvaktar med behandlingen tills du verkligen behöver TRT?
Citera
2018-09-13, 07:48
  #16
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambumb1
Enlighten me! Låt mig få veta vad jag har fel om?

Har jag fel om att prepp som deca, mast, tren, eq inte höjer testo nivåerna? Eller har jag fel om att man kan köra trt doser testo samtidigt som man kan köra högdos på ovanstående prepp mfl utan biverkningar? Eller är det det att jag tycker det är korkat att lägga till testo när ts berättar att han blir testad så ofta som var 4e vecka.

Ska du leka besserwisser så får du gärna åtminstone försöka argumentera din sak.

Börjar argumenten ta slut så vi ska göra en repetering på allt ,men ok

1.Nej hur skulle de gå till att EQ,tren och deca skulle höja testosteronnivåerna .....
2.Nej som jag tidigare skrivit så funkar det för MIG att köra på 250 mg e7d och de doserna får man inte hos läkaren, men självklart får jag biverkningar. Men dina blodvärden kanske inte blir påverkade av höga doser av de nämda preppen hahah
3.Ja jag håller inte med dig , lägga till ett bulkprepp om man blir testad ofta hör du väl själv va dumt de låter ? Och dessutom ett av de prepp som kan spåras absolut längst. Som jag skrivit tidigare så hade jag kört på testo p där chansen att torska blir näst in till obefintlig . Och om man absolut måste ha ett bulkprepp så hade jag tagit NPP
Citera
2018-09-13, 08:34
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Börjar argumenten ta slut så vi ska göra en repetering på allt ,men ok

1.Nej hur skulle de gå till att EQ,tren och deca skulle höja testosteronnivåerna .....
2.Nej som jag tidigare skrivit så funkar det för MIG att köra på 250 mg e7d och de doserna får man inte hos läkaren, men självklart får jag biverkningar. Men dina blodvärden kanske inte blir påverkade av höga doser av de nämda preppen hahah
3.Ja jag håller inte med dig , lägga till ett bulkprepp om man blir testad ofta hör du väl själv va dumt de låter ? Och dessutom ett av de prepp som kan spåras absolut längst. Som jag skrivit tidigare så hade jag kört på testo p där chansen att torska blir näst in till obefintlig . Och om man absolut måste ha ett bulkprepp så hade jag tagit NPP


Man använder prepp som inte höjer testo nivåerna. Att köra testo p i 2-3 veckor när man testas va 4e vecka kommer definitivt inte ge några större resultat. Om du vet ngt om hypogonadism och behandling av det så skulle du veta att det är testo nivå som oftast testas och screen test på andra typer av AAS görs i princip inte utan är det tillägg så handlar det om blodfetter, hb/evf, östrogen och liknande. Så det spelar ingen roll vilket prepp man lägger till så länge testo värdet är vad läkaren förväntar sig och man har koll på när de årliga testerna kommer då dom kollar lite mer.

Sen så styr du bulk delen genom din kost, inte vilket prepp du tar.
Citera
2018-09-13, 08:44
  #18
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambumb1
Man använder prepp som inte höjer testo nivåerna. Att köra testo p i 2-3 veckor när man testas va 4e vecka kommer definitivt inte ge några större resultat. Om du vet ngt om hypogonadism och behandling av det så skulle du veta att det är testo nivå som oftast testas och screen test på andra typer av AAS görs i princip inte utan är det tillägg så handlar det om blodfetter, hb/evf, östrogen och liknande. Så det spelar ingen roll vilket prepp man lägger till så länge testo värdet är vad läkaren förväntar sig och man har koll på när de årliga testerna kommer då dom kollar lite mer.

Sen så styr du bulk delen genom din kost, inte vilket prepp du tar.

Men snälla du fattar du inte att testo nivåerna sjunker sinnesjukt snabbt av P ?
Ditt råd är helt vansinnigt att gambla med och riskera hela sitt TRT upplägg från läkaren.

Ja självklart är det fan så mycket bättre att gå på tren eller deca om man vill bygga muskler. Du ska inte passa på att lägga till lite anadrol när du ändå är igång !!

Mitt svar var om man vill spela safe och ändå bygga rejält mycket bättre än om du inte tar något alls.

Ja har fattat att DU uppenbarligen skiter i att sabba hela ditt TRT koncept genom att trycka som du gör. Men sprid inte din dynga så andra tar efter OM de inte vill gambla. Androloger är inga dumhuvuden.

Sen när man befäst sitt trt upplägg ( som uppenbarligen inte TS har gjort ) och inte behöver springa till androloger hela tiden DÅ MÖJLIGTVIS kan man börja fundera utanför testo banorna. Men även i det fallet är deca ett fullständigt cp prepp att ta med tanke på spårtiden.
Citera
2018-09-13, 09:24
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Men snälla du fattar du inte att testo nivåerna sjunker sinnesjukt snabbt av P ?
Ditt råd är helt vansinnigt att gambla med och riskera hela sitt TRT upplägg från läkaren.

Ja självklart är det fan så mycket bättre att gå på tren eller deca om man vill bygga muskler. Du ska inte passa på att lägga till lite anadrol när du ändå är igång !!

Mitt svar var om man vill spela safe och ändå bygga rejält mycket bättre än om du inte tar något alls.

Ja har fattat att DU uppenbarligen skiter i att sabba hela ditt TRT koncept genom att trycka som du gör. Men sprid inte din dynga så andra tar efter OM de inte vill gambla. Androloger är inga dumhuvuden.

Sen när man befäst sitt trt upplägg ( som uppenbarligen inte TS har gjort ) och inte behöver springa till androloger hela tiden DÅ MÖJLIGTVIS kan man börja fundera utanför testo banorna. Men även i det fallet är deca ett fullständigt cp prepp att ta med tanke på spårtiden.

Halveringstid på propionate är 2 dagar vilket innebär att om man tar 100 mg e2d så kan man ligga på i 2 veckor som max om man vill vara hyfsat säker på att att det inte ska synas på test vecka 4. I mina ögon är det varken safe eller något du kan bygga speciellt bra på.

Jämför det med att kunna ligga på konstant med tex lågdos mast eller eq. Spårtider är i princip ointressant, det är större risk att du åker på ett random test på ditt gym än att androgen beställer ett AAS test på dig så länge dina värden är ok.

Sen om ts bör eller inte bör trycka extra var inte frågan som ställdes.

Men hursomhelst du vet säkert bäst och har massor av erfarenhet av att möta androloger.
Citera
2018-09-13, 11:07
  #20
Medlem
Dom ska kolla så tätt för att se om jag ska få tätare injektioner.
Citera
2018-09-25, 19:32
  #21
Medlem
Kan dom se skillnad om jag lägger till 350mg testo per vecka? Dvs om det går att se skillnad om jag tillfört annan ester än nebido? Eller visar det bara att testo värdena är Förhöjda?
Citera
2018-09-25, 22:33
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insane-clown
Kan dom se skillnad om jag lägger till 350mg testo per vecka? Dvs om det går att se skillnad om jag tillfört annan ester än nebido? Eller visar det bara att testo värdena är Förhöjda?

Är värdena så förhöjda som den mängden testo kommer vara så kommer du bli ifrågasatt och i värsta fall skriver dom ut ditt Nebido.
Citera
2018-09-26, 08:48
  #23
Medlem
isnisns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambumb1
Är värdena så förhöjda som den mängden testo kommer vara så kommer du bli ifrågasatt och i värsta fall skriver dom ut ditt Nebido.

Jasså? Jag blev inte ifrågasatt när jag hade ~100nmol hos min endokrinolog. Han trodde det berodde på det varma vädret, och nästa bp visade normalt.

Tror det är dyrt att skicka iväg eller analysera efter olika estrar? Inget jag varit med om, eller någon jag känner heller för den delen .
WADA lär screena och testa estrar, och då är spårtiden en faktor. Men för en gymnisse på TRT har jag svårt att se att läkaren skulle få för sig att skicka iväg blodet för att kolla estrar. Men vem vet kanske dom gör i speciella fall?

TS; Kör testo p. Din koncentration av testo i serum sjunker blixtsnabbt. Kör testo p själv med Nebido och jag testade normala värden på 7 veckor on och 4 dagar off. Werlabs gav mig 55+ 3 veckor in i kuren.
Citera
2018-09-26, 18:40
  #24
Medlem
Vet att nivåerna sjunker snabbt om det testo p
.men en vän har en vial testo e, en mast e samt proviron.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback