Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-05, 13:22
  #1
Medlem
Då jag råkade spilla och paja min gamla Air behöver jag skaffa ny laptop. Enligt min research säger många att det inte är värt att skaffa en ny Air eftersom det är en gammal dator som snart kommer vara utdaterad. Eftersom det inte är uteslutet att jag kommer använda krävande program i framtiden är jag därför inne på en MacBook Pro 13, 265GB (känns dumsnålt att ta den med mindre GB om man ändå ska punga ut så mkt på en dator). Samtidigt är jag inte sugen på den saftiga prisökning som touch bar-modellen skulle innebära. Så vad säger ni - låter resonemanget vettigt?
__________________
Senast redigerad av Skogizz 2018-09-05 kl. 13:24.
Citera
2018-09-05, 14:58
  #2
Medlem
Om du vill ha en Mac så är resonemanget vettigt
Citera
2018-09-05, 19:17
  #3
Moderator
Rassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogizz
Då jag råkade spilla och paja min gamla Air behöver jag skaffa ny laptop. Enligt min research säger många att det inte är värt att skaffa en ny Air eftersom det är en gammal dator som snart kommer vara utdaterad. Eftersom det inte är uteslutet att jag kommer använda krävande program i framtiden är jag därför inne på en MacBook Pro 13, 265GB (känns dumsnålt att ta den med mindre GB om man ändå ska punga ut så mkt på en dator). Samtidigt är jag inte sugen på den saftiga prisökning som touch bar-modellen skulle innebära. Så vad säger ni - låter resonemanget vettigt?

Mycket vettigt. Om du inte har behov av fler än två USB-C portar så kör på modellen utan Touch Bar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback