Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-09-20, 05:47
  #37
Medlem
FuGeeLalas avatar
Skulle verkligen uppskatta pm om vilken shop ni pratar om
Den enda jag vet som tillhandahåller denna inrikes har även andra RC's, men ingen av de är klassade vad jag vet.
__________________
Senast redigerad av FuGeeLala 2018-09-20 kl. 05:50.
Citera
2018-09-20, 06:25
  #38
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EchoesOfSilence
Ingenting av det du belyser är falsk information, ur vilket det till syvende och sist är ett personligt resonemang du nödgas föra med ditt inre huruvida det är värt risken eller inte.

Min förhoppning är att återförsäljaren i allmänhet sköter sina rutiner snyggt, i synnerhet håller stenhård koll på kryptering, integritet och skydd av personuppgifter. Vi som konsumenter ges med andra led bara två valmöjligheter här:

a) Ta det säkra föra det osäkra och avstå helt och hållet från att beställa.

b) Göra en riskbedömning och efter att den är klar — ur vilket åsikten föddes att vederbörande inte bryr sig och helt sonika fullständigt nonchalerar den svenska lagstiftningen — göra det aktiva valet att beställa trots substansernas klassificeringar.

Personligen hör jag till kategori två, även om jag huvudsakligen föredrar ännu legal kemikalier. Men det utbud återförsäljaren tillhandahåller i skrivande stund var alltför lockande för att avstå från riskfylld chansning.

Jag ser oerhört mycket fram emot samtlig substanser, även om just 2-FCDK känns särskilt spännande — en jämförelse mellan 3-HO-PCP och O-PCE tror jag kan bli synnerligen intressant utångspunk.

Trevlig kväll/natt!

Hopps att att du mår bra! Ha det grymt!

Mvh,
Echoes

Noterade att jag lyckades skriva en felaktig förkortning i mitt förra inlägg. En petitess, lika väl som rätt ska vara rätt. Naturligtvis ska det vara 2-FDCK och inte föregående förkortning.

För att kort anknyta till substansen har jag erfarenhet av närmre tio än fem dissociativa hallucinogener, och av den orsaken ska det bli sanslöst spännande att prova på något som många anser liknar ketamin mer än att vara någon form av avarter med somliga delade egenskaper som originalet.

När jag testar substansen är inte bestämt, även om jag siktar på att göra det så fort vardagslivet tillåter det och att jag faktiskt mottar leveransen över huvud taget. Jag håller hur som helst hoppet uppe och kommer att skriva ett utlåtande här när jag har bekantat mig med denna drog.

Vad föredrar ni för metod att administrera substansen förresten? Normalt sett håller jag mig till nasalt eller rektalt — dock har jag mer eller mindre tvingat mig själv att låta näsan få en periods vila. Följaktligen återstår rektal administrering, varför frågan blir hur den här ter sig då?

Av mina egna erfarenheter har praktiskt taget alla dissociativa hallucinogener fungerat ypperligt rektalt, varför jag utgår från att samma sak är gällande också för den här drogen — eller har jag fel?
Citera
2018-09-20, 18:49
  #39
Medlem
Denna säljs väl inte öppet som RC idag:
https://www.regeringen.se/pressmedde...-nya-preparat/

Möjligen via darknet eller liknande shoppar. Eller har jag missuppfattat det hela?

EDIT: Hittade mig till var denna saluförs. Jag har tidigare läst att exempelvis O-PCE har sålts som O-PCM ("DCK") utrikes. Hur ligger det egentligen till i detta fall? Tror hur som helst att jag avstår.

Substansen i fråga är annars en riktigt ordentlig "disso". Närmast identisk Ketamin i alla avseenden, tyvärr också i pris .
__________________
Senast redigerad av vlkmslf 2018-09-20 kl. 19:06.
Citera
2018-09-22, 11:47
  #40
Medlem
bybbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EchoesOfSilence
Ingenting av det du belyser är falsk information, ur vilket det till syvende och sist är ett personligt resonemang du nödgas föra med ditt inre huruvida det är värt risken eller inte.

Min förhoppning är att återförsäljaren i allmänhet sköter sina rutiner snyggt, i synnerhet håller stenhård koll på kryptering, integritet och skydd av personuppgifter. Vi som konsumenter ges med andra led bara två valmöjligheter här:

a) Ta det säkra föra det osäkra och avstå helt och hållet från att beställa.

b) Göra en riskbedömning och efter att den är klar — ur vilket åsikten föddes att vederbörande inte bryr sig och helt sonika fullständigt nonchalerar den svenska lagstiftningen — göra det aktiva valet att beställa trots substansernas klassificeringar.

Personligen hör jag till kategori två, även om jag huvudsakligen föredrar ännu legal kemikalier. Men det utbud återförsäljaren tillhandahåller i skrivande stund var alltför lockande för att avstå från riskfylld chansning.

Jag ser oerhört mycket fram emot samtlig substanser, även om just 2-FCDK känns särskilt spännande — en jämförelse mellan 3-HO-PCP och O-PCE tror jag kan bli synnerligen intressant utångspunk.

Trevlig kväll/natt!

Hopps att att du mår bra! Ha det grymt!

Mvh,
Echoes

Tack för långa svaret. Som jag tänkte ungefär blir att avstå. Gillar att vara safe och hemlig.. Ingen vet att bybbe existerar?? :P
Citera
2018-09-27, 21:50
  #41
Avstängd
Brain Formulas avatar
Beställt ytterligare 1g. Väntade till idag så det ej kommer förän till veckan. Annars hinner jag få i mig hela påsen innan helgen ändå
Citera
2018-10-22, 10:13
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Beställt ytterligare 1g. Väntade till idag så det ej kommer förän till veckan. Annars hinner jag få i mig hela påsen innan helgen ändå

Kom det fram?
Citera
2018-10-22, 15:01
  #43
Avstängd
Brain Formulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubank96
Kom det fram?

Det kom fram dagen efter.

Edit. Kan mod slå ihop trådarna? 2-fdck och denna.

Beställt 250mg igår. Mailade samtidigt det skickades idag.
Citera
2018-11-05, 23:36
  #44
Medlem
Vad är eran erfarenhet om HCs leverans?
Levererar dom på 24h-48h?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback