Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-05, 01:03
  #1
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
M*rtin Minap*or har under ett halvårs tid trakasserat en familj som bor i Trosa
Anledningen att dom valts ut är pga av att Mannen i huset (Carl Fredrik) Alexander (Rask)
är en youtuber och den här M*rtin verkar tycka väldigt illa om honom.

Han har hotat i princip alla i Alexanders familj Bror mamma osv men allra värst är att dom hotat att döda hans barn.
Det hela började med att Alexander fick hem en massa grejor som han inte hade beställt men har sedan eskalerat rejält. Det ska komma folk och mörda dom, han ska knulla hans barn så dom blöder och dör, hagelkulor har skickats till dom, gravstenar har blivit beställda, adressändringar, blivit anmälda till missing people, blivit hotad med att folk ska komma hem och döda deras barn misshandla och våldta alla familjens medlemmar även barnen .... han har Smsat en jävla massa nummer i Trosa bla grannar till Alexander, där han utger sig för att vara Alexander och hotar grannarna med stryk. listan kan göras jävligt lång!

Dödshoten och våldtäktshoten mot hans små barn som är typ 3 o 6 år är givetvis värst av allt!
Idag fyllde den största grabben år och då har den här jäveln beställt dit en likbil för att hämta grabben som dom anmält som avliden.
Videon har ni här https://www.youtube.com/watch?v=bKBEQXvBxPM&t=1s

Vill man sätta sig in mer i fallet så har Alexander massor av videor om det här.
Allting är anmält till Polisen men dom har fortfarande inte tagit in honom på förhör eller annat.

Den här sjuka jäveln bor i Uppsala tillsammans med sin mor och far, mor och far som också är medvetna om vad deras son håller på med.

Homayou* *inapoor 54 år
Gunil*a Maria* *jöman Minapoo* 50 år
Den skyldige *artin M*napoor 18 år
Skomaka*gatan 19 Uppsala

Vem är den här jäveln, är han känd i Uppsala, är familjen känd i Uppsala är det någon som vet något om denna jävel?
Vad tror ni att han får för straff, vad tycker ni är ett rättmätigt straff?
Vad tror ni att Alexander och hans familj kan räkna med att få ut i skadestånd?

Jag hoppas den här jäveln åker in fortare en kvickt så den här familjen slipper denna psykiska terror.
Och innan det kommer en massa jävlar och klagar på att han har tatueringar överallt, ja det har han men man förtjänar fan inte att få sina barn dödshotade och en andra massa sjuka saker för det!

Vem fan är den här jäveln, känner ni honom har ni gått i skolan med honom, och vem fan är mamman och pappan som inte kan få stopp på sin son?
Diskutera fritt!
Citera
2018-09-05, 01:15
  #2
Medlem
Panthermals avatar
Har följt detta lite löst, tycker det mest är patetiskt att Rask inte gör någonting. Bästa utfallet är att han får sitta typ 6 mån, sedan kommer han att fortsätta igen, denna gång vara mer försiktig och diskret. Slöseri med tid. Hade någon hotat min familj så hade jag fixat problemet själv omgående.
Citera
2018-09-05, 01:16
  #3
Medlem
Är de samma kille som skickat likkista?
Citera
2018-09-05, 01:21
  #4
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panthermal
Har följt detta lite löst, tycker det mest är patetiskt att Rask inte gör någonting. Bästa utfallet är att han får sitta typ 6 mån, sedan kommer han att fortsätta igen, denna gång vara mer försiktig och diskret. Slöseri med tid. Hade någon hotat min familj så hade jag fixat problemet själv omgående.

Ja en sån där jävel får man nog inte stopp på med lagens långa arm, man får helt enkelt ta med sig en polare eller två och kidnappa den jäveln och sen prata med honom.
Det verkar vara en väldigt sjuk människa!
Citera
2018-09-05, 01:52
  #5
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Fick se en bild nu som visst ska vara han och den där jäveln skulle man kunna slå av nacken på med en lavett.
Jävla psykfall hoppas verkligen att han får sitt straff, fega jävel som sitter bakom en skärm och hotar små barn.
Citera
2018-09-05, 01:55
  #6
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjurenidiot133
Är de samma kille som skickat likkista?

Till Rask menar du?
Citera
2018-09-05, 02:02
  #7
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panthermal
Har följt detta lite löst, tycker det mest är patetiskt att Rask inte gör någonting. Bästa utfallet är att han får sitta typ 6 mån, sedan kommer han att fortsätta igen, denna gång vara mer försiktig och diskret. Slöseri med tid. Hade någon hotat min familj så hade jag fixat problemet själv omgående.

Om det som berättas om i youtube-videosarna är sant så kommer det blir mer än 6 månader. Olaga hot, urkundsförfalskning, osv. Om du dessutom lägger till att beteendet pågått en längre tid så blir det inte bättre.
Citera
2018-09-05, 02:33
  #8
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
Om det som berättas om i youtube-videosarna är sant så kommer det blir mer än 6 månader. Olaga hot, urkundsförfalskning, osv. Om du dessutom lägger till att beteendet pågått en längre tid så blir det inte bättre.

Tror inte han sitter och ljuger och drar in sin familj i allt jävla elände, nog för att youtubers ljuger för att tjäna cash men att dra lögner om sina egna barn att dom ska mördas och våldtas det tror jag verkligen inte!
Citera
2018-09-05, 02:43
  #9
Medlem
Panthermals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
Om det som berättas om i youtube-videosarna är sant så kommer det blir mer än 6 månader. Olaga hot, urkundsförfalskning, osv. Om du dessutom lägger till att beteendet pågått en längre tid så blir det inte bättre.

De ska bevisa allt med, skulle bli förvånad om de kan bevisa en tiondel, sedan med tanke på hans låga ålder så kommer han få en mängd rabatter och på detta komma ut efter två tredjedelar av straffet (?).

Det finns inte en chans i världen att han sitter med än 6mån.
Citera
2018-09-05, 02:44
  #10
Medlem
Fyllefyllots avatar
Om polisen vet vem det är och det har hållit påett tag så låter det konstigt att han inte har tagits in på förhör, så konstigt att jag känner mig skeptisk till sanningshalten.

Nu vet jag inte hur det normalt går till men jag har svårt att se att man som privatperson kan ringa till en begravningsbyrå och be de hämta ett lik bara sådär. Inte för att jag har någon aning här men jag hade kunnat tro att man dödförklaras antingen på plats eller på sjukhus och att man därefter tas till sjukhus för obduktion och liknande och att det sedan styrs därifrån och inte som någon taxi man bara ringer så kommer någon och hämtar ett lik och allt det här dessutom klockan 21 på kvällen. Om det nu hade varit så enkelt att bara ta upp en mobil och ringa till en begravningsbyrå så de kommer med en kista så känns det som att det där hade varit ett fenomen vi hade sett väldigt, väldigt, väldigt mycket av.

Och nej, innan någon fanboy börjar hata osv så nej, jag vet inget om den här karln, känner igen honom och kan säkert ha sett något klipp för ett par år sedan eller två så jag är varken för eller mot, kollade det här klippet bara.

I övrigt, om det nu är sant vilket man väl få utgå från trots allt så vet jag inte varför man ens orkar hålla på och jävlas med folk man inte gillar. Om det är någon på youtube eller liknande som jag inte gillar, eller till och med hatar så tittar jag ju inte på skiten, om jag skulle titta på skiten i någon typ av hatkärlek skulle jag ju aldrig få för mig att hålla på och jävlas.

Sen är det ju den där klassiska grejen också, om man nu har tänkt och ha ihjäl någon, våldta någon eller vad det nu kan vara så är det väl klokt att inte varna personen i fråga innan.
Citera
2018-09-05, 02:56
  #11
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Om polisen vet vem det är och det har hållit påett tag så låter det konstigt att han inte har tagits in på förhör, så konstigt att jag känner mig skeptisk till sanningshalten.

Nu vet jag inte hur det normalt går till men jag har svårt att se att man som privatperson kan ringa till en begravningsbyrå och be de hämta ett lik bara sådär. Inte för att jag har någon aning här men jag hade kunnat tro att man dödförklaras antingen på plats eller på sjukhus och att man därefter tas till sjukhus för obduktion och liknande och att det sedan styrs därifrån och inte som någon taxi man bara ringer så kommer någon och hämtar ett lik och allt det här dessutom klockan 21 på kvällen. Om det nu hade varit så enkelt att bara ta upp en mobil och ringa till en begravningsbyrå så de kommer med en kista så känns det som att det där hade varit ett fenomen vi hade sett väldigt, väldigt, väldigt mycket av.

Och nej, innan någon fanboy börjar hata osv så nej, jag vet inget om den här karln, känner igen honom och kan säkert ha sett något klipp för ett par år sedan eller två så jag är varken för eller mot, kollade det här klippet bara.

I övrigt, om det nu är sant vilket man väl få utgå från trots allt så vet jag inte varför man ens orkar hålla på och jävlas med folk man inte gillar. Om det är någon på youtube eller liknande som jag inte gillar, eller till och med hatar så tittar jag ju inte på skiten, om jag skulle titta på skiten i någon typ av hatkärlek skulle jag ju aldrig få för mig att hålla på och jävlas.

Sen är det ju den där klassiska grejen också, om man nu har tänkt och ha ihjäl någon, våldta någon eller vad det nu kan vara så är det väl klokt att inte varna personen i fråga innan.

Du vet väl om att pedofiler som våldtagit barn går fria i flera år trots starka bevis pga av resursbrist inom Polisen, detsamma gäller såklart även hot misshandlar stölder osv.

Eller visste du inte det?

Vem ska annars ringa när någon har avlidit menar du?

Din post är bara fullt med svammel.
Citera
2018-09-05, 03:02
  #12
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlirVansinnig
Du vet väl om att pedofiler som våldtagit barn går fria i flera år trots starka bevis pga av resursbrist inom Polisen, detsamma gäller såklart även hot misshandlar stölder osv.

Eller visste du inte det?

Vem ska annars ringa när någon har avlidit menar du?

Din post är bara fullt med svammel.

Jag vet om att polisen inte har resurser, ja. Svårt att se att pedofiler får gå fria hur som helst om det finns starka bevis, ja.

Om någon avlider i hemmet, i en trafikolycka, på stan eller vad det nu kan vara så ringer man väl 112, du börjar väl ändå inte googla efter telefonnummer till en närliggande begravningsbryå som dessutom har jour 24/7 och kommer med kista och allt så fort någon ringer bara?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback