Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-04, 06:25
  #1
Medlem
Det har inte gått att surfa ibland och min surf tar slut hela tiden. Igår laddade jag på 10 GB använde ingenting av av den surfen och inatt fick jag sms att surfen snart är slut??? samma sak hände i helgen när jag laddade med 3 GB. Laddade surf den tog slut utan att jag ens använt det och det gick inte att surfa igen. Förra veckan hade jag kvar surfen men täckningen var dålig.

Aldrig haft problem men telenor tidigare.
Citera
2018-09-04, 07:02
  #2
Medlem
Kolla vilka appar som drar all din surf och stäng av internetaccess för dem när de inte används. Kanske har du lyckats få in ett virus som slösar internettrafik?
Citera
2018-09-04, 07:35
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weallknowit
Kolla vilka appar som drar all din surf och stäng av internetaccess för dem när de inte används. Kanske har du lyckats få in ett virus som slösar internettrafik?

Tack ska kolla det.. tänkte om några fler hade samma problem eller om bara gällde min. Ska ringa telenor idag om problemet men tänkte kolla här först.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback