Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-03, 10:24
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HectorDaiquiri
Vad yrar du om, du menar att hans profil skulle vara en fake? Inte troligt, han länkar bland annat till sin storebror i ett av korten och profilen är trovärdig.
varför skulle man göra en icke trovärdig false flag då?
Citera
2018-09-03, 10:29
  #14
Medlem
HectorDaiquiris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanylballe
varför skulle man göra en icke trovärdig false flag då?

Jovisst, jag kan inte hjälpa dig med din paranoida psykos tyvärr. Vi som lever i verkligheten ser att det här är ett normalt konto och han skrev ett dödshot mot Jimmie Åkesson.

Kanske du skulle söka jobb som researcher eller jobb på TV4, har hört de behöver kompetens.
Citera
2018-09-03, 10:38
  #15
Medlem
Grisbrottarens avatar
Jag hittar inte kommentaren. Kan någon ge en direktlänk eller en skärmdump?

Mata för övrigt inte trollet!
De flesta läsare klarar ändå av att ignorera idiotiska substanslösa one-liners, så idiotierna behöver inte bemötas.
Citera
2018-09-03, 10:42
  #16
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Är inte polisen inkopplad så får man väl anta att det numera är accepterat att på sociala medier mordhota politiker mitt under en valrörelse, eller?

Rätt politiker. Mordhota Löfven, Lööf osv och du har Säpo utanför din dörr inom fem min.
Citera
2018-09-03, 12:11
  #17
Medlem
HectorDaiquiris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Jag hittar inte kommentaren. Kan någon ge en direktlänk eller en skärmdump?

Mata för övrigt inte trollet!
De flesta läsare klarar ändå av att ignorera idiotiska substanslösa one-liners, så idiotierna behöver inte bemötas.

Kollade nu, den ligger kvar. Sortera på Nya kommentarer och scrolla ned rätt långt. Han har skrivit i versaler.

Jag har tagit en skärmdump men lite meckigt att klippa så ens egen profil inte syns.
Citera
2018-09-03, 12:19
  #18
Medlem
Skitsnack, vad hade Palme och Lindh för beskydd?? båda mördades ju.
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Rätt politiker. Mordhota Löfven, Lööf osv och du har Säpo utanför din dörr inom fem min.
Citera
2018-09-03, 12:32
  #19
Medlem
Policys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Jag hittar inte kommentaren. Kan någon ge en direktlänk eller en skärmdump?

Mata för övrigt inte trollet!
De flesta läsare klarar ändå av att ignorera idiotiska substanslösa one-liners, så idiotierna behöver inte bemötas.
https://cdn-08.minfil.com/I6QcOcg7bf...2012.30.47.png
Citera
2018-09-03, 12:35
  #20
Medlem
Policys avatar
Här är en arkiverad länk till Facebook med bild på den som mordhotade Åkesson.

http://archive.is/sRzXI
Citera
2018-09-03, 16:03
  #21
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Bor i Gottsunda?

Ja. Bröderna (eller de jag gissar är dennes bröder) verkar finnas med i Lexbase. Problemet är att namnet, familjekopplingarna m.m. är inte direkt säkra så länge man inte har identifierat personen i fråga.

Edit: Men kanske ännu viktigare så har jag faktiskt inte ens sett den påstådda kommentaren. Jag började kolla på kommentarerna, men gav upp då jag för tillfället har en taskig uppkoppling. Så jag ligger lågt fram tilll att jag faktiskt har ens sett kommentaren.
__________________
Senast redigerad av Europe 2018-09-03 kl. 16:11. Anledning: Edit
Citera
2018-09-03, 20:34
  #22
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Policy
Här är en arkiverad länk till Facebook med bild på den som mordhotade Åkesson.

http://archive.is/sRzXI
Tar för givet att inavlet har fått en del polisanmälningar på sig nu ang detta allvarliga hot.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback