Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-02, 22:37
  #1
Medlem
Jag är just nu otränad.

Mina mått ikväll: längd 180.5 vikt 92.5 Midjemått:99cm.

Jag är hyfsat kraftig, satt eller vad man säger. Har inga magrutor men hyfsat hård mage.

Hur lång tid tror ni det tar innan jag har ett synligt sexpack om jag börjar imorgon?
2018-09-02, 22:42
  #2
Medlem
Träna i din takt, hitta ett sätt du trivs med, ha kul. Sexpacket kommer men det viktigaste är att din hälsa blir bättre, du blir gladare och kommer bli sugen på hälsosam mat.
2018-09-02, 22:42
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senlop
Jag är just nu otränad.

Mina mått ikväll: längd 180.5 vikt 92.5 Midjemått:99cm.

Jag är hyfsat kraftig, satt eller vad man säger. Har inga magrutor men hyfsat hård mage.

Hur lång tid tror ni det tar innan jag har ett synligt sexpack om jag börjar imorgon?

Inte alla som ens kan få till ett synligt sexpack tyvärr.

Tränar du bara mage, kör fettfötbränning 6dar/vecka och droppar 1kg/vecka så borde du va hemma innan Jul.
2018-09-02, 22:51
  #4
Medlem
Träning i all ära men vill du ha ett sexpack så ska du fokusera på kosten. Kosten är 95 procent.

(FB) Är det möjligt att få Sexpack till sommaren? ( bild )

Finns fler trådar...
2018-09-02, 22:54
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Inte alla som ens kan få till ett synligt sexpack tyvärr.

Tränar du bara mage, kör fettfötbränning 6dar/vecka och droppar 1kg/vecka så borde du va hemma innan Jul.

Hur menar du? Sexpack har bara med fettprocent att göra? Alla människor har magmuskler. Går han ned under 10% så kommer dom komma fram. Ända undantag är väl om man varit väldigt fet så man har extrahud. Men då menar jag 130kg grejen.

Räkna kalorier 1200-1500 per dag om du inte tränar.. lite mer om du tränar.. ät nyttigt. Inge socker alls.. drick massor av vatten. Sedan är det bara räkna 0.5 till 1kg i veckan. Går det väldigt fort.. ät lite mer mat.
2018-09-02, 23:17
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senlop
Jag är just nu otränad.

Mina mått ikväll: längd 180.5 vikt 92.5 Midjemått:99cm.

Jag är hyfsat kraftig, satt eller vad man säger. Har inga magrutor men hyfsat hård mage.

Hur lång tid tror ni det tar innan jag har ett synligt sexpack om jag börjar imorgon?

Vikten bör ned till ca 65-70kg för att eventuella magmuskler skall synas.
Musklerna bör säkert upp 4-6kg för att det ska bli lite "ok" definition.

Så du bör alltså då gå ned ca 25kg, det fixar du på en månad. Bara köra VLCD och gå två maraton per dag.

Enjoy.
2018-09-03, 06:35
  #7
Medlem
jpettersson1991s avatar
En typisk "hur långt är ett snöre"-fråga, då svaret är individuellt. Kom igång med träningen och hitta ett program/schema du tycker verkar intressant, styr dina övriga kroppsmål med kosten.
2018-09-03, 07:20
  #8
Medlem
Håller med ovan. Träna i din takt och hitta mer givande mål med träningen. Träna efter hälsa för hälsan börjar bli bättre från första dagen du tränar.
Att träna sig till en fysik där det syns att du tränar är svårare än du tror. Så börja och se vart det leder.
2018-09-03, 08:15
  #9
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Inte alla som ens kan få till ett synligt sexpack tyvärr.

Tränar du bara mage, kör fettfötbränning 6dar/vecka och droppar 1kg/vecka så borde du va hemma innan Jul.
Jo, alla kan få sexpack.
2018-09-03, 21:34
  #10
Medlem
Silverturks avatar
Kolla runt lite bland de trådar som finns innan du startar en tråd med en så extremt vag frågeställning som denna. Låser.

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback